Hoe twee machos vervoeren in een trailer?

Moderators: RianneH, Ymor, Neonlight, balance, Melissa0304

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

BarbaraNova

Hoe twee machos vervoeren in een trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-17 12:03

Ik zou graag van de zomer op vakantie willen met twee van mijn paardjes.

een Arabische hengst en onze nieuwe vriend Welsh cob Gwellyn die geruind is maar daar geen weet van heeft :D .

ze plagen elkaar echt elke dag en fokken elkaar graag op. Dus ik ben bang dat op de trailer dit ook gebeurd en er een verdwaald been onder het tussenschot heen gaat.

Hoe vervoeren jullie twee hengsten in 1 trailer? Benieuwd hoe jullie het doen daar er hier ook veel mensen met hengsten zitten.

ik ga geen risico nemen en het eerst natuurlijk wat proberen maar op voorhand tips altijd fijn.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-17 12:11

Gewicht vd trailer is geen probleem meteen amerikaanse auto gelukkig.

Ik zat ook te denken er misschien een houten schot tegen aan te zetten want in de Ifor zit een voorlader waardoor het tussenschot niet tot aan de grond loopt en een knikpunt heeft.

bedankt voor je reactie en sorry van de dubbelpost, wist niet dat de vraag maar in 1 rubriek mocht

BarbaraNova

Re: Hoe twee machos vervoeren in een trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-17 12:12

geniaal haha hufterproef, kende ik nog niet :)

BarbaraNova

Re: Hoe twee machos vervoeren in een trailer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-17 12:20

dat staat ook in mijn beginpost dat ik t eerst ga proberen maar ik wilde vooraf gewoon informeren naar mensen met ervaring daarmee. altijd handig om tips te krijgen toch.

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten