[HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 974
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 21:45


Caesar
Berichten: 9302
Geregistreerd: 20-01-05

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 21:54

Jeetje lees in de toelichting op de Welsh site dat het heel onverwacht is geweest...Condoleances.

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-17 22:16

Tjoooh jeetje dat is schrikken, pfff sterkte zeg

kks
Berichten: 1
Geregistreerd: 13-11-16

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 00:15

ik zag het ook net ! wat erg!

VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 974
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-17 02:06

Ja ik schrok er ook erg van! Vond het altijd een beste man.

Fotografie91

Berichten: 2447
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:21

Voor de mensen die niet naar de hengsten keuring gaan, ze proberen nog een oplossing te vinden voor de livestream :)
Ik heb begrepen dat ze misschien live willen gaan via facebook maar dit is nog afwachten op het echt gaat lukken iemand de hele dag laten filmen met een telefoon of ipad ;)

Het dagprogramma staat inmiddels ook online :)
Helaas mag ik zelf niet auto rijden dus ik hoop nog dat mijn moeder vrijdag met me heen wil ben wel benieuwd wat er aan geboden word en dan nog afwachten of we zaterdag een livestream kunnen volgen :)

KittyDylan

Berichten: 8882
Geregistreerd: 08-09-13
Woonplaats: Kessel (LB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:42

Fotografie91 schreef:
Voor de mensen die niet naar de hengsten keuring gaan, ze proberen nog een oplossing te vinden voor de livestream :)
Ik heb begrepen dat ze misschien live willen gaan via facebook maar dit is nog afwachten op het echt gaat lukken iemand de hele dag laten filmen met een telefoon of ipad ;)

Het dagprogramma staat inmiddels ook online :)
Helaas mag ik zelf niet auto rijden dus ik hoop nog dat mijn moeder vrijdag met me heen wil ben wel benieuwd wat er aan geboden word en dan nog afwachten of we zaterdag een livestream kunnen volgen :)


Het is niet mogelijk een apparaat op een vaste plek neer te zetten? En die dan door te streamen naar Facebook?

Fotografie91

Berichten: 2447
Geregistreerd: 24-11-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:46

KittyDylan schreef:
Fotografie91 schreef:
Voor de mensen die niet naar de hengsten keuring gaan, ze proberen nog een oplossing te vinden voor de livestream :)
Ik heb begrepen dat ze misschien live willen gaan via facebook maar dit is nog afwachten op het echt gaat lukken iemand de hele dag laten filmen met een telefoon of ipad ;)

Het dagprogramma staat inmiddels ook online :)
Helaas mag ik zelf niet auto rijden dus ik hoop nog dat mijn moeder vrijdag met me heen wil ben wel benieuwd wat er aan geboden word en dan nog afwachten of we zaterdag een livestream kunnen volgen :)


Het is niet mogelijk een apparaat op een vaste plek neer te zetten? En die dan door te streamen naar Facebook?


Dat durf ik niet te zeggen :)
Ik weet dat ze zoveel mogelijk proberen om toch uit te kunnen zenden voor de thuis blijvers :)

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 15:50

Vraag me af of er wat te zien valt als je met een mobiele telefoon/tablet streamt :o Of in ieder geval of je een beetje een reeël beeld krijgt daarmee.

En inderdaad geschrokken van het nieuws vorige week. Sprak in Den Bosch er ook nog iemand over, hoe snel kan het gaan...
Deze zomer stond hij nog m'n merrie te jureren %)

kks
Berichten: 1
Geregistreerd: 13-11-16

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 17:14

ik heb trouwens even een vraagje tussendoor. ik ben opzoek naar een hengst met veel knie beweging. ( guldenhoefs vivaldi bijvoorbeeld). wie kan mij een paar hengsten als voorbeeld geven

Caesar
Berichten: 9302
Geregistreerd: 20-01-05

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:16

Wat een gedoe over die livestream zeg, het is even niet anders. Ik baal ook maar kom op... zelfs op fb hele discussies die de m.i. niet hoeven te zijn. Cijfers lijken me duidelijk genoeg, bezuinigen.

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:32

Ik kan helaas ook niet live meekijken,hoop dat er genoeg foto.s gemaakt gaan worden,zag dat er wel weer veel schimmels bij de Atjes zijn.
Vraagje: ik had 15 jaar geleden een A van 112cm hoog,bestaat de maat 110-112cm nog? Een vriendin zoekt nl een spamaatje (zwart of schimmel) ik zie meestal vanaf 115cm te koop staan

Cemlys

Berichten: 14956
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 18:57

Caesar schreef:
Wat een gedoe over die livestream zeg, het is even niet anders. Ik baal ook maar kom op... zelfs op fb hele discussies die de m.i. niet hoeven te zijn. Cijfers lijken me duidelijk genoeg, bezuinigen.

Gaat er volgens mij om dat er weer gelogen is bv

kks
Berichten: 1
Geregistreerd: 13-11-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 20:27

happytime schreef:
Ik kan helaas ook niet live meekijken,hoop dat er genoeg foto.s gemaakt gaan worden,zag dat er wel weer veel schimmels bij de Atjes zijn.
Vraagje: ik had 15 jaar geleden een A van 112cm hoog,bestaat de maat 110-112cm nog? Een vriendin zoekt nl een spamaatje (zwart of schimmel) ik zie meestal vanaf 115cm te koop staan


Ik heb er 1 van 113 staan dus ze zijn er nog wel

Kimm4

Berichten: 793
Geregistreerd: 19-02-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:06

kks schreef:
happytime schreef:
Ik kan helaas ook niet live meekijken,hoop dat er genoeg foto.s gemaakt gaan worden,zag dat er wel weer veel schimmels bij de Atjes zijn.
Vraagje: ik had 15 jaar geleden een A van 112cm hoog,bestaat de maat 110-112cm nog? Een vriendin zoekt nl een spamaatje (zwart of schimmel) ik zie meestal vanaf 115cm te koop staan


Ik heb er 1 van 113 staan dus ze zijn er nog wel


Ze zijn er nog wel maar niet zo veel meer. Wij hebben nog een zwarte van 1.14 en onze buren een van 1.12 of 1.13. Niet te koop trouwens.

Rivendell

Berichten: 6818
Geregistreerd: 04-03-02
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 21:32

kks schreef:
happytime schreef:
Ik kan helaas ook niet live meekijken,hoop dat er genoeg foto.s gemaakt gaan worden,zag dat er wel weer veel schimmels bij de Atjes zijn.
Vraagje: ik had 15 jaar geleden een A van 112cm hoog,bestaat de maat 110-112cm nog? Een vriendin zoekt nl een spamaatje (zwart of schimmel) ik zie meestal vanaf 115cm te koop staan


Ik heb er één te koop van ongeveer 1.12. Schimmel merrie van vier jaar

happytime

Berichten: 1242
Geregistreerd: 23-11-06
Woonplaats: haarlemmermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-17 23:41

Dank jullie wel voor de berichten dat de kleine maat nog wel bestaat,ik zal het doorgeven aan haar

ralphtdw

Berichten: 2633
Geregistreerd: 05-04-12

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 13:20

zijn er hier ook nog mensen die met hun hengst na de keuring gaan?
ik ga namelijk ook.
ben erg benieuwd wat er allemaal loopt.
ik ga met iemand mee om te kijken of er nog een mooie hengst loopt om te kopen voor goede sportpony.

hebben jullie nog tips welke hengsten absoluut niet makkelijk zijn in karakter enz?(mijn excuses ben meer bekend bij de kwpners )

Kim_RC
Berichten: 851
Geregistreerd: 01-01-14
Woonplaats: Achterhoek

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:19

Iedereen een beetje zin in de CHK? :D

VivianHesen
Fotograaf

Berichten: 974
Geregistreerd: 22-02-13
Woonplaats: Horst

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 16:40

Jazeker! Ik ben al bijna bezig met het inpakken van mijn tassen :+

Ik ben heel benieuwd wat ze met de nieuwe jaargang gaan doen. En een door mijn oom gefokte hengst zal ook gekeurd worden (Hegelshof's Dolero)
Ik ben bij de laatste keuring altijd even blij dat het er op zit, maar begin januari beginnen die kriebels voor de CHK al weer langzaam te komen :P

Chantalll

Berichten: 1976
Geregistreerd: 23-02-03
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 17:47

Give me a C
Give me a H
Give me a K

CHK !!! *\%/*

Zin aan ? Joh best wel 8)7

Ruby_KR

Berichten: 232
Geregistreerd: 11-09-08

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 18:35

Zeker, ben weer benieuwd! Twee dagen mooie mannen kijken :o

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 20:23

Van mij mag het wel snel vrijdag zijn ook! Inderdaad twee dagen mooi mannen kijken, ben ik wel aan toe ;)

ralphtdw, daar valt zo weinig van te zeggen die karakters. Zo zijn er hengsten die bekend staan als wat lastiger en ook wel eens wat lastige nakomelingen, maar vervolgens staat er weer een doodbrave nakomeling van. Een moederlijn doet ook erg veel en daarnaast andere omstandigheden. Gewoon de pony zelf beoordelen.
Is niet zoals bij het KWPN dat we een echt Jazz hebben ofzo ;) (voor zover ik weet dan)

ralphtdw

Berichten: 2633
Geregistreerd: 05-04-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-17 22:10

AniekR schreef:
Van mij mag het wel snel vrijdag zijn ook! Inderdaad twee dagen mooi mannen kijken, ben ik wel aan toe ;)

ralphtdw, daar valt zo weinig van te zeggen die karakters. Zo zijn er hengsten die bekend staan als wat lastiger en ook wel eens wat lastige nakomelingen, maar vervolgens staat er weer een doodbrave nakomeling van. Een moederlijn doet ook erg veel en daarnaast andere omstandigheden. Gewoon de pony zelf beoordelen.
Is niet zoals bij het KWPN dat we een echt Jazz hebben ofzo ;) (voor zover ik weet dan)

haha oke, ik was daar even benieuwd na.
maar ben ook erg benieuwd wat er allemaal loopt heb er wel al zin in.

kks
Berichten: 1
Geregistreerd: 13-11-16

Re: [HK] topic speciaal voor de welsh pony fokkers!! DEEL 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-17 19:07

Heeft iemand misschien een tip voor Hoe ik mijn merrie na de dracht het beste kan voeren. Omdat ze snel hoef bevangen raakt