[HK] Het grote fjordentopic

Moderators: zonnebloem18, RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 16:03

Jammer dat we zo ver van elkaar wonen (ik woon in België :D ) anders meteen!
Ik heb 2maanden vakantie, nu 2weken achter de rug en verveel me rot. Te warm om intensief te rijden vind ik.

some horses are worth melting for ♥ Olaf

Ldev

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 16:48

Ik wil wel een buitenrit maken samen, wij staan in friesland, en ook hier een zeer makke/betrouwbare (en ervaren) fjord :D

Jets

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 17:14

Had in je andere topic ook al gereageerd, wij hebben geen bos, maar als je het leuk vind om over de dijk te rijden ben je natuurlijk welkom in Zwolle :)

s_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-18 19:01

Aco schreef:
Ik heb 2maanden vakantie, nu 2weken achter de rug en verveel me rot. Te warm om intensief te rijden vind ik.

En jij woont aan de andere kant van België zeker? Ik heb ook 2 maanden vakantie nu, maar vervelen doe ik me niet, trouwvoorbereidingen zijn ook bijna een fulltime job haha...

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Aco

Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 13:18

s_v schreef:
Aco schreef:

En jij woont aan de andere kant van België zeker? Ik heb ook 2 maanden vakantie nu, maar vervelen doe ik me niet, trouwvoorbereidingen zijn ook bijna een fulltime job haha...

Ik woon dicht bij de kust, weet niet waar jij ergens woont?
Helaas heb ik geen voorbereidingen voor een trouw waarin ik al mijn aandacht kan steken :D want geloof je maar best dat dit veel tijd in beslag neemt.
Nu maar heel het stallencomplex onder handen nemen (schilderen, bijbouwen, organisatorisch dingen verbeteren,...). Kan ik daar wat van mijn tijd insteken

some horses are worth melting for ♥ Olaf