[HK] Het grote fjordentopic

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, Lous, LindyH, balance, zonnebloem18

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:04

Bentee, gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en sterkte met het verlies van je haflinger, zo dubbel.

S_V, handige instructrice! En preost dat mini geitje.... kleiner lammetje hadden ze zeker niet.

Knippen geen tips helaas, alleen blijven oefenen, ooit komt het misschien goed (Bij mij niet echt, maar met ander paard is mijn knipkunst ineens stuk beter, die heeft gewoon makkelijkere manen)

Sanso, dat is heiligschennis, dat weet je he!? (Ben er ook wel eens schuldig aan 8-) )

Pamba *\o/* gefeliciteerd.

Links en rechts.. tja, L_iek dat lijkt ook wel op elkaar, zo ook een keer afscheid genomen van Toobs, al wsa dat in de bak... Lekker schoon ook...

Heps mag morgen meedoen aan leuke clinic, mezelf nog even oppoetsen, schop onder hol geven en aanslingeren...

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

sanso

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 18:26

Een eenmalig knotjespaard :')
En meteen karma want ben eraf gekukeld. Gelukkig zijn onze fjordenvriendjes niet zo groot dus dan val je ook niet van grote hoogtes _O- hij stond echt te kijken van wat doe jij daar nou op de grond }:0

En toen pakte god de beste paarden bij de puntjes van de oren vast en doopte hij ze in gouden verf. En zo werd het fjordenpaard geboren :D

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 19:24

Sjolvir succes morgen met de clinic.

Ik moet morgen werken van en het aardige ik mag uitslapen, want normaal is het 05.00 of 06.00 uur beginnen. :')

Profiel geupdated per 16-08-2014Aan het werk in de beveiliging.
Howrse = Sunhild / HPS = Sunhild / HR = Sunhild / MH = Sunhild / Equiverse = Sunhild (niet-actief) / Equiny = Sunhild / HR = Sunhild
[ITP] Mijn fjorden mannetje weer eens en bijna 20 jaar.

Blue_Eyes

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:08

Met dit mooie weer heeft Mick vandaag een spa day gehad. En eindelijk is mijn boog een keer mooi strak :D

Afbeelding

Afbeelding

[ITP] Lucky girl

If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.