[HK] Het grote fjordentopic

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 

Ingrid_92

Berichten: 2828
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 16:45

Ik ben zo trots op mijn vriendje . Vandaag voor het eerst op hem gezeten! Hij is zo nuchter...

Eerst mijn lesklantje die ik leen voor dit project

Afbeelding

Met haar er op ook al wat rond gestapt.

Vervolgs wilde ik het zelf natuurlijk ook even voelen hoe hij zat haha.


L_iek
Berichten: 9667
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 16:56

He wat leuk! En fijn dat het goed ging. Ik ben vandaag voor het eerst 2 uur de bossen in gegaan. Ging gewoon goed gelukkig. Ook nog een klein galopje gedaan. Ik ben trots.

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 18:15

Zo, ik moet dringend even bij lezen, heb drukke dagen achter de rug :D !

Mennen lijkt mij zalig om te doen, met Vlekje 'men' ik ook, maar dat vind ik toch nog heel anders dan met Jules, denk niet dat ik dat nu al aandurf, maar zeg nooit nooit :) !

Hoe is het ondertussen met Winnie, Jets? Helemaal terug de oude? :) Oeps blijft een leuk paardje, het is net een 'bejaarde puber' hoe je ze omschrijft, heerlijk :D !

Fijn dat het wat beter gaat met de galop L_iek, oefening baart kunst zeggen ze he. Heerlijk, zo'n lange wandeling, nog heel even, en dan gaan wij ook weer :j !

Wat een heerlijk ontspannen beeld MJR_Tjelle, Jarvik is zo'n leuk dier! Knappe billen heeftie <<)

Wat sneu van dr maatje heidiLover, gelukkig heb je een nieuw maatje gevonden voor haar! Hoe is de kennismaking verlopen vandaag? :D
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Hopelijk ben je snel van de misselijkheid af...

Over de zadels: ik heb pas een boomloos WN zadel aangeschaft van hilason, een onbekend merk, maar denk wel dat ik er heel tevreden mee ben (heb er nog maar heel kort opgezeten, want ik mag eigenlijk nog niet O:) )... Hij is in ieder geval mooi en ligt goed :j !

Wat leuk Ingrid, wat een knapperd heb je ook, zo met die lange manen en een lekker berenvachtje, heerlijk rustig beeld geeft dat nu al!

Zo, denk dat ik nu echt bij ben :) !
Hier gaat alles zijn gangetje, lesje woensdag ging heel fijn, we hebben schriktraining gedaan met de carrot stick (zowel met de string eraan als met een zakje) ging eigenlijk best goed! Jules was even 'onder de indruk' maar had al snel door dat hij zich er niet door van de wijs moest laten brengen :) !

Verder merk ik gewoon dat hij echt ontzettend goed in zijn vel zit! Ben blij dat we de nare periode die we achter de rug hebben nu echt bijna af kunnen sluiten.
4 maanden na mijn val, kan ik zeggen dat ik mezelf weel helemaal tip-top voel, rug voelt goed en genezen aan, kan niet wachten om terug op een paard te kruipen :)
De operatie van Jules is ondertussen ook al ruim 3 maanden geleden, kan dat bijna niet geloven :wow: Maar hij doet het zo goed, binnenkort nog op controle in de kliniek & dan kunnen we er echt terug tegenaan samen!

De afgelopen 4 maanden waren niet de meest 'rooskleurige' uit onze carrière samen, maar ze hebben er wel voor gezorgd dat onze band echt veel hechter is geworden! <3

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Paardenfan25
Berichten: 1273
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 19:24

Goed zeg Ingrid, hoe oud is je fjordje?
Vandaag Palm weer eens aan longeerlijn gedaan. Ging prima. Hij is nu bijna 4. Omdat hij toch nog wat ielig is ga ik hem eerst laten beleren voor de wagen. Ben heel benieuwd hoe hij dat oppakt.

Heb ook ff hoofdstel van ander fjordje omgehangen. Vond ie prima



Afbeelding

Afbeelding

Ingrid_92

Berichten: 2828
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-18 20:47

Kasper is ook bijna 4 ;) Hij is heerlijk nuchter, gezellig en altijd vrolijk en knuffelig. Ben zo blij met hem! Het echte rijden, daar wachten we nog even mee. Vandaag wilde ik eigenlijk alleen grondwerk met hem doen, maar dat ging zo goed dat ik tegen mijn lesklantje zei dat we wel even konden proberen om over hem heen te hangen. Maar het interesseerde hem geen worst. Dus vooruit, ook maar even helemaal er op en wat rond gestapt haha.

Kasper is ook heel lang ielig gebleven. De laatste maanden is hij pas echt breder gaan worden.

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 22:31

@ingrid Wat leuk er voor het eerst op! Fijn dat hij zo braaf was!

@lieke heerlijk zo'n buitenritje! Gaat het niet altijd goed?

s__v Dank je wel! :D Ja we missen hem heel erg! Gelukkig is Pamba in de wolken met haar nieuwe vriendin! :)

Leuk dat de schriktraining zo goed ging! Begrijp ik het goed dat je er vanaf bent gevallen of van een ander paard? En ik ben wel benieuwd wat voor operatie Jules heeft gehad. Fijn dat je weer kan beginnen straks iig!

@paardenfan25 Wat een leuk dier! En superbraaf zo te lezen! :D

Hier gisteren Pamba's nieuwe maatje opgehaald. Pam was meteen super enthousiast toen ze zag dat dat kleintje voor haar was, zo blij dat ze vergat dat er schrikdraad stond :+ Het ging eigenlijk meteen goed. Behalve wat merrie piepjes en af en toe een voorbeen optillen was er niks aan de hand. Had zelf verwacht dat Pamba iets meer wilde laten zien dat het haar plekje was, maar kennismaken was haar enige doel.

We wilden ze vannacht voor de zekerheid nog apart houden, maar Elza heeft het voor elkaar gekregen onder mijn vaders provisorische hekje te kruipen dus ze stonden vanochtend al gezellig samen, eten samen en hebben lekker op de wei gestaan. :)

Afbeelding

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

L_iek
Berichten: 9667
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 05:46

@heidiLover, jawel hoor maar ik heb hem pas een paar maandjes dus het is nog wennen en uitproberen.

Ingrid_92

Berichten: 2828
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 09:18

Ach wat schattig! Kijk ze met die neusjes naast elkaar grazen haha. Fijn dat het meteen klikt!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 16:33

Wat een heerlijk, rustgevende plaatjes paardenfan! Mooi zo, met het ondergaande (opkomende?) zonnetje <3

Wat fijn dat het zo goed gaat tussen Pabma en haar nieuwe maatje, ben benieuwd hoe Elza er straks zoner haar wintervachtje uit zal zien, ze is een appie toch?

Ik ben inderdaad van Jules gevallen, heel stom, zonder zadel aan het hobbelen in de weide & paardlief schrok ergens van, ik heb hem op dat moment versterkt in plaats van gerustgesteld en daardoor sprong hij opzij & viel ik eraf.. Landen op je poep in combi met een scheve rug, is geen goed idee en zo brak ik een wervel :(:) .
Jules is (precies een maand na mijn val := ) geopereerd aan zandkoliek. Hij is er effie heel dicht bij geweest, maar stelt het ondertussen weer super! Stoere vent van me <3

Ik kan zo lachen om die paarden van me...
Want als je koudbloedjes hebt dan...

Krijg je hulp bij het uitmesten (lees, wordt er gezocht of er nog wat te snacken valt...)
Afbeelding
Geven de heel duidelijk aan dat het water bijna op is...
Afbeelding
Heb je haar voor 10 paarden op overschot in de winter...
Afbeelding
Maar, zeg niet dat ze altijd maar passief zijn hoor, dan krijg je dit :+
Afbeelding Afbeelding

En dat allemaal op één weekend :))

Zaterdag kwam er een carnio centraal therapeute bij het paard van mijn zus (die begon plots te headshaken -O- ) ik heb besloten om ook een afspraak te maken voor Jules voordat we terug aan het werk kunnen, ben heel benieuwd :) Iemand hier ervaring met carnio centraal therapie?
Jules zijn neus is een beetje scheef (een gat oogt groter dan het andere) na de operatie heb ik de indruk, dat zou daar zeker uit voort kunnen komen...

Moest daarvoor een vragenlijst invullen, ivm wat voor type paard je hebt, spuit 11 had nog nooit van aarde - vuur - water - metaal of lucht paarden gehoord :o?
Blijkt dat ik 2 aarde paardjes heb lopen, als ik de omschrijving lees, klopt dat helemaal met hoe ze zijn inderdaad! Hun scores kwamen ook heel mooi overeen, leuk om te zien :D !

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 18:28

Eerste ritje na 6 maanden vakantie, hij was uiteraard mega braaf *\o/*
Afbeelding

Jets

Berichten: 3543
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 19:46

Ingrid wat leuk! Ook met een boomloos (barefootje?) zo te zien :D Fijn dat hij zo nuchter is! Hij ziet er lief uit :j

Winnie is weer helemaal de oude Steffi :j Niks geks meer gemerkt. Ja Oeps is echt een geval apart :P Heb even de Barefoot Cherokee van mijn huisbaas te leen, dan kan ik haar ook onder het zadel op pakken, ben benieuwd hoe ze het doet :)

Desensibiliseren met de carrot stick is een leuke oefening inderdaad en heel handig :j

Paardenfan, ik vind dat kleurtje zo leuk!

heidilover, wat leuk! Super schattig zo samen haha. Grappig dat ze zelf al besloten hadden dat ze wel samen konden :=


Ik heb twee keer iemand gehad die cranio sacraal deed en ik vind het echt vaag zweverig gedoe. Snap nog steeds niet wat ze nou doen en ik merk nooit wat aan Winnie :') Zag er van 't weekend ook een topic over haha, maarja je kan alles een keer proberen, heb ik ook gedaan :P

Dat het ene neusgat groter is dan de ander kan duiden op spanning. Winnie had dat ook vaak. Dankzij mijn grondwerk instructrice heb ik goed naar haar "gezichtsuitdrukking" leren kijken. Het viel me laatst ook al op bij een van jouw foto's van Jules haha. Winnie is heel introvert, die ontploft niet direct, maar sluit zich eerder af. Ik dacht altijd dat ze dan gewoon relaxt was, maar als je goed kijkt zie je dat ze dan dus wel spanning heeft. Best interessant en handig haha.

Winnie en ik hebben afgelopen weekend weer gezellig bij mijn vriendin aan de Lemelerberg gelogeerd.

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:08

Ziet er heerlijk uit sanso, lekker ontspannen, het was ook heerlijk weer om te rijden de afgelopen dagen :j !

Dat ziet er heerlijk uit daar Jets, zag op insta ook al leuke foto's voorbij komen, jullie genieten zo van elkaar, mooi om te zien! En wat fijn dat ze weer helemaal zichzelf is :) Ben benieuwd wat het rijden met oops gaat geven, werd ze nog bereden bij haar eigenaar?

Ik vond de carnio ook heel vaag, maar ik zag wel hoe het paard van mijn zus er echt van genat en weer veel relaxter was dan van te voren..
En inderdaad met de spanning in zijn gezicht (neusgat), had ik zoiets van, waarom dan ook niet eens proberen :) Spanning zou volgend haar dus voort kunnen komen van (vroegere) problemen in de maag. Heb nu niet de indruk dat Jules momenteel met veel spanning zit (eerder het tegenovergestelde) maar je weet nooit natuurlijk.

Zucht, ik moet nog eten :=
Iets met lekker weer, de klok verzetten en de tijd vergeten <3
En een kleine fotospam (weeral :roll:)
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:20

s_v schreef:
Wat een heerlijk, rustgevende plaatjes paardenfan! Mooi zo, met het ondergaande (opkomende?) zonnetje <3

Wat fijn dat het zo goed gaat tussen Pabma en haar nieuwe maatje, ben benieuwd hoe Elza er straks zoner haar wintervachtje uit zal zien, ze is een appie toch?

Ik ben inderdaad van Jules gevallen, heel stom, zonder zadel aan het hobbelen in de weide & paardlief schrok ergens van, ik heb hem op dat moment versterkt in plaats van gerustgesteld en daardoor sprong hij opzij & viel ik eraf.. Landen op je poep in combi met een scheve rug, is geen goed idee en zo brak ik een wervel :(:) .
Jules is (precies een maand na mijn val := ) geopereerd aan zandkoliek. Hij is er effie heel dicht bij geweest, maar stelt het ondertussen weer super! Stoere vent van me <3

Ik kan zo lachen om die paarden van me...
Want als je koudbloedjes hebt dan...

Krijg je hulp bij het uitmesten (lees, wordt er gezocht of er nog wat te snacken valt...)
[ [url=m/cfbiXn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Geven de heel duidelijk aan dat het water bijna op is...
[ [url=m/o8jIpH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Heb je haar voor 10 paarden op overschot in de winter...
[ [url=m/oez5I7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar, zeg niet dat ze altijd maar passief zijn hoor, dan krijg je dit :+
[ [url=m/751POp.jpg]Afbeelding[/url] ] [ [url=m/KWiumZ.jpg]Afbeelding[/url] ]

En dat allemaal op één weekend :))

Zaterdag kwam er een carnio centraal therapeute bij het paard van mijn zus (die begon plots te headshaken -O- ) ik heb besloten om ook een afspraak te maken voor Jules voordat we terug aan het werk kunnen, ben heel benieuwd :) Iemand hier ervaring met carnio centraal therapie?
Jules zijn neus is een beetje scheef (een gat oogt groter dan het andere) na de operatie heb ik de indruk, dat zou daar zeker uit voort kunnen komen...

Moest daarvoor een vragenlijst invullen, ivm wat voor type paard je hebt, spuit 11 had nog nooit van aarde - vuur - water - metaal of lucht paarden gehoord :o?
Blijkt dat ik 2 aarde paardjes heb lopen, als ik de omschrijving lees, klopt dat helemaal met hoe ze zijn inderdaad! Hun scores kwamen ook heel mooi overeen, leuk om te zien :D !


Cranio sacraal therapeut, bedoel je, hoop ik? :D

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 20:30

Haha handig, auto correctie :))

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:46

@ Liek Ah dat kan natuurlijk ook! Fijn dat het zo lekker ging iig :) lekker vertrouwen in elkaar krijgen.

@Ingrid Lief he! Ben ook echt blij dat het meteen zo klikt! Vond het toch spannend, ook vanwege Pamba's blessures.

S__V Nee ze is een palomino! :) Ze heeft wel een blesje die je door haar vacht bijna niet ziet dus ik ben zelf ook wel benieuwd. Moet nog even flink poetsen! :P

Ai wat een 'stom' ongeluk moet dat geweest zijn.. Heel fijn dat het nu een stuk beter gaat! Ook de koliek operatie brr je moet er niet aan denken, gelukkig een positieve afloop voor jullie!

Wat een leuk stel heb je haha! Heerlijke foto's :')
Ik heb verder geen ervaring met die therapie, wel meer dingen over gelezen; maar het lijkt me inderdaad zo zweverig :+ ben benieuwd hoe het bij jullie gaat!

@sanso wat een lief koppie heeft jouw fjord! :+:

@jets Ja ze vonden het wel prima samen blijkbaar :') wel heel fijn!

Ziet er uit alsof jullie een heerlijk weekend hebben gehad! Dat mis ik nu toch wel dat we dat niet meer kunnen doen. Je zult vast genoten hebben! :D

Ik heb vandaag geprobeerd om samen met Pamba en Elza te lopen. Pamba moest haar dagelijkse staprondje en gisteren vond Elza dat niet zo leuk nog. Gelukkig ging dat heel goed. Ze was nergens bang voor en Pamba had geen tijd om bang te zijn want die lette alleen maar op dat kleine ding :)

Over een paar weken mag ze weer voor een echo, ben erg benieuwd of we dan ook echt dat groene licht voor het draven gaan krijgen. Ze zal dan wel willen wegstuiven ben ik bang :+

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 21:49

Ik heb hier wel een cranio sacraal therapeut gehad. Bij de 1 deed het enorm veel, bij de ander bijna niks. Dus gewoon even goed naar t paard kijken. Beetje zonde om bakken met geld uit te geven aan iets wat niks doet. Bovendien is er veel kaf onder het koren, dus altijd opletten.

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-18 22:48

Dat laatste sowieso :j Ik kon dit verschil al merken toen ik 2 verschillende personen liet komen voor een lymfe drainage. Bij de 1 merkte ik weinig aan Pamba. Bij de laatste wel. Een lymfe drainage is niet zo heel duur, maar het kan inderdaad geen kwaad om rond te kijken naar ervaringen van anderen in dit soort dingen.

Heb zojuist weer eens een foto topic aangemaakt voor degenen die het misschien leuk vinden om te zien: viewtopic.php?f=250&t=1869357

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

Jets

Berichten: 3543
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 11:33

Oeps werd nog wel gereden, maar niet echt regelmatig en als er iemand op reed was dat de laatste tijd dus een jong meisje wat niet echt matchte haha. Ben heel benieuwd hoe het vanmiddag gaat :)

We hebben het heel leuk gehad! Heb een topic gemaakt van het weekend :D
[ITP] Weekendje uit logeren met Fjord Winnie op de Lemelerberg

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 17:04

En hoe ging het met Oeps? :D

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 17:24

Ben benieuwd wat het hier gaat geven met de cranio sacraal therapie volgende week..
Zag het paard van mijn zus wel echt volledig ontspannen, alleen is het probleem bij haar zo groot (headshaken) dat het daarop voorlopig nog geen effect heeft gehad, ze schudt alleen maar harder, zo sneu voor haar en voor mijn zus :(

Ben ook heel benieuwd hoe het met Oepsie ging vanmiddag Jets :j

En knappe topics beide, altijd leuk, fjordjes kijken :D

Mijnes had weer zo'n momentje vanmiddag, dan kan hij me zo aan het lachen brengen, gekke knol heb ik toch, er zaten nog koekjes in mijn jaszak... Als je, je jas dan niet zo tactisch weghangt, krijgt je dit..

I smell coockies...
Afbeelding Afbeelding

Gek paard slaagt er nog in om de jas op de grond te krijgen en al, toen was hij plots een beetje minder stoer, want als ie op de grond ligt, is een jas best eng joh _O-
Afbeelding Afbeelding

Eigenlijk mag hij natuurlijk helemaal niet zomaar in mijn zakken snuffelen, maar als de jas niet aan het mens zit, valt die regel natuurlijk weg :D Ik probeerde hem nog wel te corrigeren, maar vond het zo'n grappig zicht, dat ik het al snel op heb gegeven :+


Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Jets

Berichten: 3543
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 19:00

Haha wat een clown is Jules!

Het ging hier super goed met Oeps! We zijn begonnen in de bak, maar ik vind dat echt oersaai dus maar snel naar buiten gegaan :)) Heerlijk een stukkie over de dijk gestapt! Het was maar een klein stukje en ze vond het super spannend, maar ze was heel braaf en ze had veel steun aan Winnie <3 Zelfs toen er een hond ineens achterop aangerend kwam, ze schrok wel even, maar geen gekke dingen :)

Mijn huisbaas (haar paard staat waar Oeps eerst ook stond) vroeg nog of ze nog gek ging doen in de bak. Bleek ze wel eens bokkend en springend de bak door te gaan als je wilde draven :') Niks van gemerkt :P

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:22

Een uurtje eerder vrij van werk en wat doen we dan...

Afbeelding

Juist :D een heerlijk ritje!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 16:44

Knappe Oepsie! Alle 'begin' is spannend natuurlijk, maar wel fijn dat ze zo veel steun heeft aan Winnie! Best grappig eigenlijk, het lijkt echt alsof ik over een jong paardje bezig ben :D

Hehe, ik heb vanaf morgen 2 weken vakantie, kei veel tijd om leuke dingen te doen met de paardjes dus. Hopelijk wordt het nog een beetje mooi weer en dan denk ik dat ik mezelf terug op mijn paard in plaats van ernaast waag *\o/*

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

heidiLOVER

Berichten: 9184
Geregistreerd: 29-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 18:47

S__v breng maar verslag uit als de therapeut is geweest! Ben benieuwd of het jullie ook verder helpt! En heerlijk die foto's! Reuze herkenbaar :') Geniet van je vakantie! Hopelijk mooi weer!

Jets wat leuk! Fijn dat niet zo goed ging met Oeps en leuke foto's! :D

Samso, lekker eerder vrij! :)

Ik dacht vandaag ook even buiten een rondje met Pam te doen, was niet zo'n succes :+

Elza bleef hinniken dus Pamba heeft de hele weg terug lopen hinniken, ze kreeg antwoord uit alle hoeken van het dorp. :P Ze weet ook wanneer we richting huis gaan dus op de terugweg wilde ze alleen maar dribbelen, stap knop was verdwenen en hoe meer ik haar rustig probeerde te houden hoe meer ze dribbelend in travers over straat ging :+ Lekker verantwoord en aangezien ze nog niet mag draven was ik er niet blij mee. Dus dat doen we komende week nog maar even aan de hand als Elza een keer niet mee gaat, dan blijft ze wel bij me en ze moeten er toch een beetje aan wennen :+

Pamba: B+11 - L1+12 - L2+10 - M1+7 eindstand.

Fotoshoots Trouwfotografie & newbornfotografie: Robin Polderman Fotografie | Insta: @robinpoldermanfotografie]

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-18 19:40

Oh de weg naar huis kennen ze hier ook heel goed, dan kunnen ze ineens wel doorlopen :+


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers