[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 16:00

sanso schreef:
Ik heb ook wel eens nagedacht over endurance. Maar heb niet genoeg tijd om te (conditie)trainen ben ik bang. Hoe train jij hiervoor en hoe rol je erin?
Lijkt mij namelijk nog steeds erg gaaf om te doen. Weet er alleen niks vanaf


Binnekort een wedstrijd in Waalwijk dus mocht je zin hebben.. in de impuls klasse mag je samen rijden geloof ik.


zoefie

Berichten: 1168
Geregistreerd: 08-12-04
Woonplaats: Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 16:14

fabster, hoe herkenbaar dat zuinige in energie totdat....we richting stal gaan heeft mijn (veel te dilke) fjord ook een handje van. Xxvon wat een te gekke foto. Dan begint het toch te kriebelen om toch ook ooit eens mee te doen....

................


xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 21:33

L_iek schreef:
sanso schreef:
Ik heb ook wel eens nagedacht over endurance. Maar heb niet genoeg tijd om te (conditie)trainen ben ik bang. Hoe train jij hiervoor en hoe rol je erin?
Lijkt mij namelijk nog steeds erg gaaf om te doen. Weet er alleen niks vanaf


Binnekort een wedstrijd in Waalwijk dus mocht je zin hebben.. in de impuls klasse mag je samen rijden geloof ik.


Je mag in elke klasse samen rijden, impuls en klasse 1 wordt er individueel gestart maar je mag met een groepje (maximaal 5) opgeven om op dezelfde tijd te starten, klasse 2 t/m 4 is een massa start dus dan hoef je het niet meer aan te geven bij de wedstrijd organisatie

Bedankt voor alle complimenten, ik ben ook erg blij met hoe goed en leuk ze de wedstrijden vind/doet.

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 19:47

Hier helaas ook te weinig tijd om voor de echt lange afstanden te trainen. Lijkt mij echt heel mooi om te doen.

Nog ff een mooi avondplaatje

Afbeelding

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 20:22

Knappe fjorden!
Hier waren ze, zoals gewoonlijk na een regenbui, weer zwart allebei :+

Collega zei toevallig vanmiddag dan worden de paarden wel mooi schoongespoeld met de regen. Waarop ik hard moest lachen want wanneer het regent weet ik hoe ik ze ga aantreffen en dat is altijd zo vuil mogelijk _O-

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 20:53

Vuil borstel je er nog wel af, poepvlekken minder. Daarom staan die van mij 24/7 buiten *\%/*

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 21:34

Als ik hem roep zie je hem overwegen.. Maar hij komt altijd :D

Afbeelding

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 22:06

Paardenfan25 schreef:
Vuil borstel je er nog wel af, poepvlekken minder. Daarom staan die van mij 24/7 buiten *\%/*


Mag je hier het vuil ee proberen af te borstelen. Vooral fijn bij regen := . Hier ook 24/7 buiten. Maar worden ze niet schoner van. Ik heb zeer regelmatig gra-fjorden. En dat staat niet in hun paspoort.... :D

L_iek
Berichten: 9704
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 23:03

Haha lekker al die viespeuken.

Vandaag heeft mijn hond zijn eerste rijles gehad :
Afbeelding

:')

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-18 23:56

Lars is knap ♡

Dat hoofd van Zorro haha

Gio heeft laatst weer is vrij gesprongen :))

Afbeelding

Afbeelding

Ik heb het op film, helaas kan je die nog niet uploaden...

Fjunicorn Meadow en FjorYou: Fjorden kleur fokkerij.
Volg onze Rod, Gra en Gull dames op Facebook!
Insta: http://www.instagram.com/amber__1989

Paardenfan25
Berichten: 1274
Geregistreerd: 05-06-15

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 18:46

Vandaag lekker gezwommen

Afbeelding

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 22:55

Brrrr koud :brr:

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 23:35

Maar wel tof! <3

xApple

Berichten: 6367
Geregistreerd: 20-04-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 08:07

@paardenfan; Wat tof :D Wil ik ook een keer doen.
@Amber; Hij staat er ook zo lekker drollig bij :') Alsof het niks is.
@Liek; Lekker vrolijk koppie erbij :+


Gisteren ons nieuwe vriendinnetje opgehaald. Ze was super braaf met laden en heeft keurig een hele tijd op de trailer gestaan. Thuis aangekomen was ze ook heel braaf en relaxt. Lars is hélemaal verliefd op haar en zit compleet aan haar vastgepakt :') Gelukkig vindt zij dat ook wel prima. Vanmorgen aten ze al uit hetzelfde net. Helemaal happy <3

Afbeelding

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-18 08:39

Wat lief dat ze meteen zo gezellig zijn, samen!

Ik heb Caj nu apart staan. Ze is kreupel dus. Nou is het toch een heks bij andere paarden, dus het is zo wel lekker rustig. Maar met Sjaak is ze echt een echtpaar. ‘s Avonds mag hij bij haar staan en ze plakken dan ook meteen aan elkaar vast :D Afbeelding
Afbeelding

Ldev

Berichten: 1396
Geregistreerd: 21-02-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-18 08:47

Paardlief even laten vrijspringen, met frisse tegenzin van zijn kant hihi :')

Afbeelding
Afbeelding

Marloes_blok
Berichten: 44
Geregistreerd: 26-06-13
Woonplaats: Uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 14:26

Ziet er soepjes uit! Die van mij kan echt niet springen hahaha

Van de week maar weer eens mijn camera meegenomen naar stal!

Afbeelding

Oma Nina en Diego. Allebei echte Fjordjes maar zoooo verschillend :D

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 14:45

Marloes_blok schreef:
Ziet er soepjes uit! Die van mij kan echt niet springen hahaha

Van de week maar weer eens mijn camera meegenomen naar stal!

[ [url=m/BuFI66.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oma Nina en Diego. Allebei echte Fjordjes maar zoooo verschillend :D

Wat een mooie foto! <3

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 16:37

Wauw, mooie foto hierboven! :D

Edel heeft selfies door :+

Afbeelding

Knap ding <3

Afbeelding

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 20:16

Wat super schattig die oude fjord <3 En leuke selfies! Die durf ik hier niet aan, Finnea is nogal van de onverwachte kopstoten :')

Afbeelding

Zo heerlijk om dit soort foto's weer te kunnen maken *\o/* Na ruim 14 maanden vakantie is het opstappen en wegrijden :)

De afgelopen dagen hebben we weer wat meer kilometers gemaakt. Langs de provinciale weg waar de vrachtwagens je met 80km/u voorbij razen, brandweerwagens met gillende sirenes. Maar ook klungelige kinderen op skeelers die je inhalen en vervolgens onderuit gaan _O- Finnea is zo heerlijk onverstoorbaar en reageert eigenlijk nauwelijks in dat soort situaties. Het meest interessante wat we de afgelopen weken zijn tegengekomen was een stel zwanen :')

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-18 23:08

Heerlijk, zo n koele kikker! Wat is haar afstamming? Caj is niet zo cool. Alhoewel we ook overal langs gaan. Niet altijd haar keuze, maarja, had ze maar niet mijn fjord moeten worden :+

zoef123

Berichten: 365
Geregistreerd: 08-10-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 08:12

Afbeelding

Wat een leuk topic! Ik heb ook een fjord genaamd Finn! Afstammeling van Stendis Bue en 8 Jaar.

Finnea

Berichten: 10071
Geregistreerd: 06-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 09:04

Fabster schreef:
Heerlijk, zo n koele kikker! Wat is haar afstamming? Caj is niet zo cool. Alhoewel we ook overal langs gaan. Niet altijd haar keuze, maarja, had ze maar niet mijn fjord moeten worden :+

Zie onderschrift :D Had ik vooraf niet verwacht met deze ouders. Moeder was geen makkelijke namelijk. Finnea heeft ook wel haar grapjes hoor en kan enorm enthousiast zijn, maar in het verkeer is ze hartstikke betrouwbaar gelukkig.

De moeder van Cajra was ook niet het meest geschikte buitenrijpaard. Haar motto was eerst rennen, dan kijken. Heb heel wat afgevloekt tijdens ritjes met haar :')

De Finn hierboven is ook gaaf! Vind dat altijd wel bijzonder zo'n donkere neus.

Volg mijn Fjordenpaarden Finnea & Sølfin op Instagram

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 09:24

Finnea schreef:
Fabster schreef:
Heerlijk, zo n koele kikker! Wat is haar afstamming? Caj is niet zo cool. Alhoewel we ook overal langs gaan. Niet altijd haar keuze, maarja, had ze maar niet mijn fjord moeten worden :+

Zie onderschrift :D Had ik vooraf niet verwacht met deze ouders. Moeder was geen makkelijke namelijk. Finnea heeft ook wel haar grapjes hoor en kan enorm enthousiast zijn, maar in het verkeer is ze hartstikke betrouwbaar gelukkig.

De moeder van Cajra was ook niet het meest geschikte buitenrijpaard. Haar motto was eerst rennen, dan kijken. Heb heel wat afgevloekt tijdens ritjes met haar :')

De Finn hierboven is ook gaaf! Vind dat altijd wel bijzonder zo'n donkere neus.


Haha, o ja. Even je onderschrift gemist :o . Ik heb al vaker gehoord dat de moeder van Cajra ook en beetje raar was. Maar moet wel zeggen, dat Caj ook echt mijn paard is geworden. Ik
Mis haar nu ook echt, nu ze nog kreupel staat. Maar ja, hopelijk gaat t over (ik vind eigenlijk dat er weinig schot in de zaak zit, maar ja, moet nog minstens een maand afwachten....)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-18 19:07

Wat een fijne, ontspannen foto's komen er weer voorbij. Elke keer als ik in dit topic kom, valt het me op hoe veelzijdig die fjordjes van ons toch zijn... Van springen, tot buiten wandelen, van grondwerk tot dressuren, ze doen het toch allemaal maar! :j

Vind het ook leuk om te zien hoe ze allemaal op elkaar lijken en toch zo verschillend zijn :) !

Mijn beertje is een jaar lang de mijne vandaag, dat hebben we gevierd met een ontspannen wandeling samen, dit keer nog niet erop (iets met een singel die ik nog moet bestellen :) ) maar ernaast!
Ik had voor de gekheid mijn selfiestick meegenomen, altijd leuk :D
Afbeelding
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 16 bezoekers