[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 10:08

Wat een leuk kleurtje heeft de rechts paardenfan! Het is inderdaad weer lekker koud, maar daar maken ze hier weinig uit :brr:

Jules houdt van koud water, kijk dat tongetje <3
Afbeelding
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...


Paardenfan25
Berichten: 1273
Geregistreerd: 05-06-15

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 10:30

Fjordjes hebben inderdaad geen last van de kou

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 11:27

Jeetje wat een sneeuw ligt er bij jullie :brr:

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

Whitepanther

Berichten: 1518
Geregistreerd: 13-04-07
Woonplaats: Ede

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 14:40

Hier gelukkig alleen nog maar wat mini vlokjes zien dwarrelen

Maloy (Gio x Anke) 6 jaar saampjes :D
Raven FM (Gio x Byoko) 3 jaar saampjes!!
Fjunicorn Meadow fjorden fokkerij 3 veulens in 2023

L_iek
Berichten: 9661
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 15:14

Hier blijft het gelukkig ook niet liggen.

Paardenfan25
Berichten: 1273
Geregistreerd: 05-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 15:26

Toch mijzelf maar weggesleept bij de verwarming en een bosritje gemaakt. Freek vindt het helemaal ok; ik ben nu bevroren.....


Afbeelding

Afbeelding

Whitepanther

Berichten: 1518
Geregistreerd: 13-04-07
Woonplaats: Ede

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 18:51

Brr brrr koud koud!! Iedereen bij de wei vindt t weer wel best geloof ik... Maar wat wil je met een stel shetten en een stel fjorden, die zijn er voor gemaakt... Ik niet dus ik ontdooi even in een warm bad

Maloy (Gio x Anke) 6 jaar saampjes :D
Raven FM (Gio x Byoko) 3 jaar saampjes!!
Fjunicorn Meadow fjorden fokkerij 3 veulens in 2023

Asvinia

Berichten: 1028
Geregistreerd: 06-08-15
Woonplaats: Drenthe

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 19:10

Mooie plaatjes Paardenfan! Dat hoop ik ook over een tijdje te doen met mijn Fjordje! <3


Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:42

Wat wit bij jullie :))

Fjunicorn Meadow en FjorYou: Fjorden kleur fokkerij.
Volg onze Rod, Gra en Gull dames op Facebook!
Insta: http://www.instagram.com/amber__1989

L_iek
Berichten: 9661
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:16

Afbeelding
Leuk al die fjordjes in de sneeuw. Wij hebben vandaag voor het eerst ‘gesprongen’.

Paardenfan25
Berichten: 1273
Geregistreerd: 05-06-15

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 15:30

En, ging het een beetje?

Amber_

Berichten: 10134
Geregistreerd: 21-06-05

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-18 21:53

Ging het goed?! :D

Fjunicorn Meadow en FjorYou: Fjorden kleur fokkerij.
Volg onze Rod, Gra en Gull dames op Facebook!
Insta: http://www.instagram.com/amber__1989

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:13

Wij hebben fijn gewerkt vandaag, meneertje kan zo mooi poseren nadien :~
Afbeelding

Hoewel Jules, Jules niet zou zijn als hij niet even dit deed...
Afbeelding

En daarnet trof ik hem zo aan, de eerste echt lig foto die ik van 'm heb (naast eentje van tijdens de koliek :(:) ) zo snoezig, terwijl zijn kleine dappere vriendin de wacht houdt <3
Afbeelding
Afbeelding

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

Stripe000
Berichten: 583
Geregistreerd: 02-06-15

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:16

Jules is knap <3

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee...

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-18 22:39

Jules is echt knap!

Vandaag met Caj naar de kliniek geweest. Niks uit gekomen. Alle foto’s netjes. Ze is minimal kreupel op de buigproef enop de cirkel op het zachte zag je nig het meest. Behalve dan, dat ze in stap een rare knik heeft. Oordeel: waarschijnlijk een verstuiking. Rust en Metacam moet t nu gaan doen, de komende 6 wkn. Ben benieuwd.
Madam liet zich wel van haar beste kant zien. Ze pakte de da’s helemaal in, met haar schattigheid := . Zal maar niet vertellen hoe ze in t echt is, die heks! :D

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 11:17

@Fabster -> Super nieuws! hopelijk is het na de 6 weken over en kan je weer lekker met haar gaan rijden.

Dit waren wij afgelopen zondag, onze aftrap voor het nieuwe wedstrijd seizoen, kijk die mooie karakter kop van dr <3

Afbeelding
Foto door PhotoHanke.nl

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 12:03

Mooie foto!

Stripe000
Berichten: 583
Geregistreerd: 02-06-15

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 12:23

WoW xxVon wat een mooie foto!
Doe je endurence?

Ik zou met Ollie ook wel wat meer willen gaan doen maar dressuur enz is aan mij niet ( meer) besteed

Zoek dus wat anders voor ons

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee...

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 12:49

Stripe000 schreef:
WoW xxVon wat een mooie foto!
Doe je endurence?

Ik zou met Ollie ook wel wat meer willen gaan doen maar dressuur enz is aan mij niet ( meer) besteed

Zoek dus wat anders voor ons



Ja we rijden endurance, dit wordt ons 3e seizoen. We zijn inmiddels klasse 3 startgerechtigd (80-120 km) en planning is om de eerste klasse 3 wedstrijd in augustus te rijden. De foto is van de wedstrijd in kootwijkerbroek, we hebben daar 43km gereden.

Altijd leuk meer koudbloeden in de endurance sport. We hebben onze eigen competitie opgezet over het endurance seizoen (https://koudbloedendurancecompetitie.jimdo.com/) en alle wedstrijden kan je hier vinden (http://www.endurancevereniging.nl/)

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 12:50

Heerlijke foto Von, je ziet haar ook echt genieten!

Goed nieuws dus Fabster, hopelijk is het ook echt alleen maar een beetje verstuikt! Ik duim voor jullie mee :j !

Evrybody is a genius, but if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live it's whole life believing that it is stupid -:) -Albert Einstein-
Volg de avonturen van mijn mini & maxi <3 [VOLG] Als paardenkriebels terug wakker worden ...

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 12:54

Ik heb ook wel eens nagedacht over endurance. Maar heb niet genoeg tijd om te (conditie)trainen ben ik bang. Hoe train jij hiervoor en hoe rol je erin?
Lijkt mij namelijk nog steeds erg gaaf om te doen. Weet er alleen niks vanaf

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 13:00

sanso schreef:
Ik heb ook wel eens nagedacht over endurance. Maar heb niet genoeg tijd om te (conditie)trainen ben ik bang. Hoe train jij hiervoor en hoe rol je erin?
Lijkt mij namelijk nog steeds erg gaaf om te doen. Weet er alleen niks vanaf


Vraag maar raak (mag ook via PB)..
Hoe ik er ben ingerold... Ik was helemaal niet van plan een paard te kopen 3 jaar geleden (ik was al 10 jaar uit de paarden) en al helemaal geen Fjord (had er niets tegen, maar ook niet mee), maar ja.. toen met iemand meegegaan om te kijken en daar stond ze <3
Toen dacht ik.. oh wat ga ik nu met een paard doen, ik ken mezelf en elke dag een beetje beweging geven daar motiveer ik mezelf niet mee.. dressuur leek ook niet echt iets voor ons (ben dit jaar wel gestart) maar ik hou wel erg van buitenrijden.. dus toen vond ik 'buiten rijden in wedstrijd verband', dus dat is het geworden *\o/*

[o] Klasse I + 18 / Klasse II + 7 / Klasse III + 2
B + 1 /

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 13:07

Zal binnenkort eens een PB’tje sturen :D dank voor het aanbod

Fabster

Berichten: 9096
Geregistreerd: 16-01-14

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 13:27

Of gewoon in dit topic hoor! Ik hoor ook graag de endurance avonturen! Ik ben met Cajra begonnen, omdat t een obesitaspasrd is. IR en met training in de bak en af en toe een rondje buiten gingen de kilo’s er echt niet voldoende af. Daardoor ook eczeem en dáár heb ik zo n hekel aan! Dus gaan trainen op de lange afstanden en dat ging beter met de kilo’s (en de jeuk). Nou ben ik zelf dan weer geen wedstrijdrijder (te veel moeite), maar ik was wel op snelheid aan het trainen, zodat we de snelheden van endurance zouden kunnen redden. Dat werd echt helemaal niks. Caj is nogal zuinig met haar energie en áls ze al tempo maakt (richting huis :') ) dan wordt het ongecontroleerd rennen. En aangezien ze nogal hysterisch kan doen over vanalles en dus constant opzij springt, vind ik dat niet ok. Dus ik heb de snelheid laten varen en gewoon voor de afstand gegaan. Als ik nu gemiddeld 7-8 km haal, ben ik al blij (is incl in- en uitstappen). We deden zo 20-25 km. Zat wel eens een uitschieter richting de 30 bij, maar dan vind ik t zelf ook mooi genoeg. Met ons tempo, zit ik dan lang genoeg in het zadel, vind ik.

Maar gewicht was mooi onder controle en jeuk ook. En daarvwas t om te doen. Wordt straks weer opnieuw opbouwen.

Stripe000
Berichten: 583
Geregistreerd: 02-06-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-18 14:50

xxVon schreef:
Stripe000 schreef:
WoW xxVon wat een mooie foto!
Doe je endurence?

Ik zou met Ollie ook wel wat meer willen gaan doen maar dressuur enz is aan mij niet ( meer) besteed

Zoek dus wat anders voor ons



Ja we rijden endurance, dit wordt ons 3e seizoen. We zijn inmiddels klasse 3 startgerechtigd (80-120 km) en planning is om de eerste klasse 3 wedstrijd in augustus te rijden. De foto is van de wedstrijd in kootwijkerbroek, we hebben daar 43km gereden.

Altijd leuk meer koudbloeden in de endurance sport. We hebben onze eigen competitie opgezet over het endurance seizoen (https://koudbloedendurancecompetitie.jimdo.com/) en alle wedstrijden kan je hier vinden (http://www.endurancevereniging.nl/)


Bedankt voor je reactie en de links..
Jammer dat het best wel ver weg is allemaal.

Maar mss dat ik langzaam aan haar conditie al op peil kan brengen, je weet maar nooit.

Wel leuk zo’n vereniging voor koudbloed ( kruising) endurance.
Zeker iets om te volgen!


Afbeelding

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: mvdbijl en 2 bezoekers