[HK] Het grote fjordentopic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:00

s_v schreef:
Als je er zelf zin in hebt, zou ik dat zeker doen Liek! Jules vindt springen geweldig, als ik hem losgooi in de weide en er staat een sprong, neemt hij die gegarandeerd :j !

Hup Jules, hup!
[ [url=m/JJZmfP.jpg]Afbeelding[/url] ]


Ah wat leuk! Zorro vindt springen ook super leuk! Ben zelf alleen niet zo’n held.
Afbeelding

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:06

Marcella schreef:
s_v schreef:
Ah wat een lief hoofdje heeft ze Evelien <3

Even tanden bijten Marcella, als je straks in je stekkie zit, komt de tijd vanzelf weer!

Weet ik maar ook nu nog even druk met werken erbij en dan ook nog gebroken diensten (05.00-08.00 & 15.45-18.45 3 dagen) dus hou komende paar dagen zeer weinig tot geen tijd over voor huisje dus dat word lange termijn planning. :')


Dat zijn inderdaad niet de meest handige uren, maar dat is maar tijdelijk, toch? :)


Ik mag volgende week eindelijk weer aan het werk, kijk er echt naar uit :D
Rug gaat ook gewoon goed, kan terug mijn dagelijkse bezigheden doen zonder dat stomme korset aan *\o/*

@Liek, dan is een lesje toch juist extra leuk? :D Ik spring zelf heel graag, maar als wij het doen, is het heel amateuristisch :+ Gewoon een simpel stijltje in de wei, maar we doen het wel heel graag :D Ons record samen is denk ik 70cm ofzo hihi :D

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:43

Vaste uren. ;)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 22:45

Marcella schreef:
Vaste uren. ;)


Oh oké, verkeerd begrepen dan...
Maar, je bent overdag wel vrij dan? :)

Anita45

Berichten: 1324
Geregistreerd: 26-01-08
Woonplaats: Mantinge (Drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-18 23:03

evelien352 schreef:
Ze is er hoor en ze is helemaal gezond (alleen wat te dik en een wolfskiesje) ze heet Jana en is 4 jaar (ze word dit jaar 5) ze is zadelmak moet alleen nog doorgeven worden en betuigd in enkel en tweespan
[ [url=m/j9PCpy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar vader is reinar en de moeder moet ik zo even kijken ik geloof havenstad maaar ik weet het niet meer zeker!
Ze is echt heel rustig en braaf en natuurlijk super lief, wel natuurlijk nog spannend!!
Ik had haar toenet ook een wortel gegeven, maar ze snapte niet dat ze moest bijten hahah!


Havstad heet de vader van haar moeder.

Marcella

Berichten: 36687
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Ergens onder een brug.

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 05:00

Tussen 08.00 en 15.45 uur ben ik vrij en een vrijdag, maar tussen die tijden kan je niet echt wat doe. Ja blik verf open trekken en dan ook weer sluiten. :')

Wil namelijk 's ochtends wel ook nog een paar uurtjes bijslapen anders ga ik echt slaap te kort komen. :')

sanso

Berichten: 5477
Geregistreerd: 20-12-10
Woonplaats: Timboektoe

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 08:28

Staat Reinar niet al een hele tijd in een natuurgebied? Of is dat oude info :Y)
Een van de mijne is ook een Reinar

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 08:39

Ja klopt, Reinar staat nu sinds 3 jaar op de Hellegatsplaten van Staatsbosbeheer.

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 10:55

Super dat Jana goedgekeurd is! Lief koppie heeft ze :)

Leuk Ingrid, mijn eerste boomloze was ook een Cheyenne :j

En ja wortel doen echt wonderen := Ze weet dat ze uiteindelijk een hapje krijgt als ze braaf blijft staan en als ik dan een beetje rond zwaai of hem laat zien kijkt ze helemaal vrolijk :')

Hilason ken ik niet, ik ben benieuwd!

Heerlijk die springende fjordjes, Winnie vindt het ook super leuk! Doen het eigenlijk te weinig, maar ik heb nooit zin om met die balken en staanders te slepen := Kreeg toevallig van de week een herinnering van 3 jaar geleden springen met Winnie, dat ze die buik er overheen kreeg joh, dikke tientonner toen.

En jeej de eerste foto is binnen!!
Afbeelding

MJR_Tjelle

Berichten: 153
Geregistreerd: 12-09-11
Woonplaats: vlakbij m'n pony

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 11:07

Ooh evelien, wat een schatje is Jana <3

Jets, die foto! <3 <3
Heel erg gaaf!

Binnenkort toch maar eens zelf proberen; op buitenrit ohz _/-\o_
aangespannen gaat alles super, maar ohz ben ik zelf echt n schijterd haha.

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 12:24

Wat is die Winnie van jou toch een lekker ding Jets, ik weet zeker dat Jules opslag verliefd zou worden op haar, dat lieve hoofdje ook <3 Die wortels van jou moeten echt wel MEGA lekker zijn, dat ze dr zo verliefd naar kijkt :D

Spannend MJR, ik zou het aangespannen denk ik 10x spannender vinden dan OHZ, hihi :)

Mijn knollies waren vandaag extra happy toen ze buiten mochten :) Ik heb heb de paddock een kleine 'upgrade' gegeven, ze hebben nu een verhard stukje bij, zodat ze altijd droog kunnen staan en minder klooien met het hooi (heb serieus een half uur hooi aan het poetsen geweest VOOR ik de foto's maakte, en dan ligt er nog een deel wat ik niet weg kreeg := )!
Daardoor hebben ze nu een klein stukje gras bij aan de paddock, paardjes helemaal blij natuurlijk, heb ze maar niet verteld dat ze het vanavond al wel weer op zullen hebben :Y)
Verder hebben ze ook nog een smalle strook zand terug bij gekregen, ze gingen gelijk allebei op onderzoek uit, en dan gingen ze lekker eten haha :D

Afbeelding
Afbeelding

evelien352
Berichten: 145
Geregistreerd: 28-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 21:58

Anita45 schreef:
evelien352 schreef:
Ze is er hoor en ze is helemaal gezond (alleen wat te dik en een wolfskiesje) ze heet Jana en is 4 jaar (ze word dit jaar 5) ze is zadelmak moet alleen nog doorgeven worden en betuigd in enkel en tweespan
[ [url=m/j9PCpy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Haar vader is reinar en de moeder moet ik zo even kijken ik geloof havenstad maaar ik weet het niet meer zeker!
Ze is echt heel rustig en braaf en natuurlijk super lief, wel natuurlijk nog spannend!!
Ik had haar toenet ook een wortel gegeven, maar ze snapte niet dat ze moest bijten hahah!


Havstad heet de vader van haar moeder.


Ja hahaha kwam ik ook achter haar moeder is Lana!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 18:53

Zadel is getest (ik heb er 5 minuutjes mee gestapt, terwijl mijn lesgeefster Jules vasthield :) ) en goedgekeurd! Wat een ongelofelijk verschil tov een Engels boomzadel, ik zat als een huis, echt, ik ben helemaal om :D

En zeg nu zelf, hier wordt je toch opslag verliefd van? Vlekje heeft het ook al goedgekeurd <3
Afbeelding

Ik heb er natuurlijk maar heel kort opgezeten om mezelf en Jules niet te belasten, maar wat was het heerlijk om er effe terug op te zitten, zal blij zijn als we in de zomer weer op pad kunnen samen :j

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:10

Zo’n zadel staat echt heel stoer! Hier een griep te pakken. Is niet goed voor de portemonnee. Heb mezelf laten gaan in de webshop van de epplejeck en divoza :')

Isabel_k

Berichten: 4768
Geregistreerd: 18-03-12
Woonplaats: Zuid holland

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:16

:’)

Het zadel staat hem heel stoer!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 17:28

L_iek schreef:
Zo’n zadel staat echt heel stoer! Hier een griep te pakken. Is niet goed voor de portemonnee. Heb mezelf laten gaan in de webshop van de epplejeck en divoza :')


Ik zit al 3 maanden thuis met mijn rug, kan je nagaan hoe goed dat voor mijn portemonnee is geweest :o

Beterschap!

Trots meisje *D


Afbeelding
Afbeelding

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:13

Oeps toen waren het er twee!! *\%/* Sorry ego post :oo

Afbeelding

xxVon
Berichten: 1110
Geregistreerd: 04-03-14

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:23

Vertel vertel!!!

L_iek
Berichten: 9707
Geregistreerd: 11-01-07

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 14:27

Ah leuk! En kijk Winnie verliefd kijken!

Ingrid_92

Berichten: 2829
Geregistreerd: 20-05-12
Woonplaats: Stellendam

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 16:22

Oeehh vertel!!

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 17:32

Is dat de oude dame? Ziet er nog goed uit :j ! Winnie kijkt inderdaad al net zo verliefd naar dr als ze naar wortels kijkt :D !

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 19:23

Haha ja dit is de 24-jarige :) Ze heet Oedske, ik vind het leuk om haar Oeps/Oepsie te noemen :’) Ik heb haar gister opgehaald. Ze vond de trailer heel spannend maar hebben haar er wel op gekregen. Het grappige was dat ze er niet meer vanaf wilde haha, ze durfde niet achteruit te stappen :’) Vandaag gewandeld, ze heeft nog niet echt manieren. Morgen eerste grondwerklesje dan kunnen we in ieder geval goed beginnen :)

Winnie kijkt wel verliefd, maar schijn bedriegt. Ze zijn absoluut nog geen vriendinnen! Het eerste uur was Winnie de baas, maar Oeps liet met een paar bokken weten niet zomaar weg te gaan. Sindsdien vindt Winnie haar eng en rent ze steeds weg := Ze probeert soms nog haar weg te jagen, maar zodra Oeps zich omdraait is ze weg hahaha.

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-18 19:49

Ach dat komt vanzelf weer wel als ze wat aan elkaar gewend zijn :j
Oopsie, wat schattig :D Ben je niet bang dat je dr per ongeluk toch heel leuk gaat vinden en zelf gaat willen overnemen? :)

s_v

Berichten: 1795
Geregistreerd: 13-02-09
Woonplaats: Wuustwezel

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-18 20:28

Hoe gaat het ondertussen met Winnie en Oops Jets? :)

Vandaag was ik aan de beurt om mijn knapperds op de foto te hebben <3
Afbeelding
Afbeelding

Jets

Berichten: 3547
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-18 22:10

Winnie is nog steeds bang voor Oeps := Ben benieuwd hoe lang dat duurt. Ze staan soms al wel naast elkaar te eten, maar het gaat nog niet van harte helaas. Haha ja ik ben wel een beetje bang om verliefd te worden, maar ik roep gewoon heel hard dat ik haar niet hou, misschien werkt het :') Ook wel grappig, iedereen zegt tot nu toe, wat 24 al? Dat zou ik haar echt niet geven! Allemaal verbaasd haha.

Ik heb vandaag voor het eerst wat grondwerk met Oeps gedaan. Persoonlijke ruimte enzo kent ze echt niet :')
Afbeelding
Afbeelding

Haha en een selfie met allebei, kunnen jullie zien wie wie is? <<)
Afbeelding
Afbeelding

Schattige foto's met Jules! Hij heeft zo'n mooie lange voorpluk <3 Gaaf zadel trouwens!