Fjord gezocht: Schubert

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Fjord gezocht: Schubert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-13 13:51

Hallo,

Ongeveer 8 á 10 jaar geleden heb ik mijn fjord Schubert verkocht aan een kennis. Zij heeft Schubert weer verkocht aan een limburgse vrouw die nogal vaag deed. Ze vertelde dat zij hem ook weer had verkocht aan een handelaar en niet wist waar hij heen was gegaan via die handelaar.

Schubert (spreekt uit als Sjoebert) was ongeveer 9 jaar oud toen ik hem verkocht (kan het me niet meer echt herinneren aangezien ik toen stuk jonger was).

Wie weet misschien iets van deze ruin en waar hij eventueel is? Ben erg benieuwd hoe het met hem is, of hij nog leeft überhaupt.

Groetjes Elke


velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: Fjord gezocht: Schubert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-13 17:57

Ik heb helaas geen foto gemaakt van zijn paspoort toentertijd en ik kan me het ook echt niet meer herinneren. Wel een Fjordenstamboek met ouders bekend etc, maar ik heb dat dus niet onthouden.
Eigenlijk weet ik dus vrij weinig en zal de kans dus zeer klein zijn dat ik hem ooit weer vindt..

Dankjewel Lottie :)

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: Fjord gezocht: Schubert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 07-12-13 21:16

De naam is inderdaad vrij uniek dus daar had ik inderdaad mijn hoop op gevestigd! Dank voor de tip!

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: Fjord gezocht: Schubert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-12-13 11:23



velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-13 12:33

Foto's zijn altijd fijn, al vraag ik me af waarom mensen een paard met echte stamboek papieren verkopen zonder dat stamboek? Kans lijkt me dus klein, maar kan natuurlijk altijd :j Naams verandering sta ik niet van te kijken als dit gebeurd zal zijn, want zijn naam was niet prachtig haha.. Ik ben benieuwd!

Edit: ik zie de foto's in je profiel van Robin, ik denk niet dat dit Schubert is. Heel andere bouw en hoofd. Toch bedankt voor het meedenken!

velvetblack

Berichten: 2762
Geregistreerd: 27-11-08

Re: Fjord gezocht: Schubert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-12-13 19:14

Anita heeft toentertijd gereageerd op Fjordenwereld, met de stamboek papieren via online zoeken en daar kwam helaas niks uit. Alleen dat hij nog op mijn naam stond toen.. Kan ook zijn dat dit een andere Anita was..


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers