Fjorden manen

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fjordenmeid

Berichten: 179
Geregistreerd: 10-05-07
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Fjorden manen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-07 18:42

Hai, mijn Fjordje heedt nu lange manen. Hij is nu ongeveer 7 jaar en de manen zijn nog geen keer in zijn hele leven geknipt. Het staat opzich wel leuk, enig nadeel: er zitten nu van die lelijke, dode punten aan. Dat staat echt niet mooi. Ik zou ze graag een paar cm korter maken, maar dan niet met een schaar want dat rechte staat verschrikkelijk. Met een mesje lijkt mij beter, dat heeft en springerig en speels effect. Heeft iemand misschien een foto van zo'n Fjord, waarvan de manen met een mesje bijgeschaafd zijn? Hoe zal dit staan? X

KLIK voor foto's van mijn sneeuwpaard!
KLIK voor foto's van springen!


Fjordenmeid

Berichten: 179
Geregistreerd: 10-05-07
Woonplaats: Leiden

Re: [Centraal] Fjorden manen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-11-07 21:05

ik heb een beetje een probleem met de manen van mij fjord dus ik zet het maar hier bij. Mijn fjord heeft eigenlijk lange manen, tot de onderkant van z\n nek. Nu ist alleen zo, dat waar de manen beginnen, ze eigenlijk nog in een boogje staan. Dat komt omdat die manen zo kort zijn dat ze niet kunnen hangen, maar omhoog gaan staan. Het ziet er echt superlelijk uit, maar dat bosje manen staat al heel lang zo en t groeit ook niet meer. Ik zal morgen een foto proberen te maken. Ojha, van mijn moeder mogen de manen niet kort. Dus alles kort is ook geen optie. Maar wat moet ik nou doen? Het ziet er echt niet uit, dat het begin in een boogje is en daarna hangt het naar beneden! Weet iemand tips ofzo?

KLIK voor foto's van mijn sneeuwpaard!
KLIK voor foto's van springen!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers

cron