[FOTO] Fjorden in the picture!

Moderators: RianneH, Neonlight, Ymor, balance, Melissa0304

Blue_Eyes

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 10:31

Paarden moeten een droge ligplek hebben, zeggen ze dan. Hebben ze ook. Een hectare droog weiland en een schuilstal met schoon zacht wit zand. En waar ligt mijn varken? :')

Afbeelding

If you hate the church because you think it's full of hypocrites, remember that the church is a hospital for sinners and not a museum for saints.

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-20 10:50

Haha heerlijk! Mijn merrie houdt niet zo van natte ondergrond maar mag wel graag met haar hoofd op een hoopje mest liggen. Lekker zacht :')

:+: Finnea, v.Timor x Woudina v. Bjorkmann :+:

Drachtig van Galant! [KS-MK] Op naar een Fjordenprins(es)je in 2021!

jaimy10

Re: [FOTO] Fjorden in the picture!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-20 11:06

Paardenfan25 schreef:
Lekker in de wind met zijn kleine vriend
[ [url=m/URBfNG.jpg]Afbeelding[/url] ]

Heerlijk ik had ook zo een combi, onwijs leuk. Wat een schatjes <3

MissJG schreef:
Vorige week een shoot gedaan met mijn beauty. Ben enorm benieuwd hoe ze geworden zijn. Maar aan haar uiterlijk zal het vast niet liggen. <3 [ [url=m/STcVEO.jpg]Afbeelding[/url] ]

_/-\o_ Oeeeeh wat een knapperd, ook echt een heerlijke uitstraling!

Blue_Eyes schreef:
Paarden moeten een droge ligplek hebben, zeggen ze dan. Hebben ze ook. Een hectare droog weiland en een schuilstal met schoon zacht wit zand. En waar ligt mijn varken? :')

[ [url=m/1mo57q.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ook dit zo onwijs herkenbaar haha maar toch super fijn. En wat is die boog strak <3

Vorige week voor het eerst met mijn ''baby'' naar t strand. Mosi is ondertussen 4.5 staat nu nog lekker van het baby leven te genieten. Aankomend jaar langzaam aan beginnen met grondwerk en lijnen werk :D Ohja en het was de bedoeling om zijn manen weer strak in boog te doen wanneer het land seizoen over is, maar stiekem vind ik het toch wel erg woest :=

Afbeelding

San_ner

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-20 08:46

Jaimy10, mooie foto! En die lange manen staan hem inderdaad stoer. Zou het lekker zo laten!

Blue_eyes, haha heerlijk toch!

Die van mij vindt de natte bak ook helemaal prima. Die trekt meteen naar het water toe en wil eruit drinken. :Y)
Afbeelding

Vicktor V
Wagenvoort's Pablo

Sassenach

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-20 17:42

San_ner schreef:
Jaimy10, mooie foto! En die lange manen staan hem inderdaad stoer. Zou het lekker zo laten!

Blue_eyes, haha heerlijk toch!

Die van mij vindt de natte bak ook helemaal prima. Die trekt meteen naar het water toe en wil eruit drinken. :Y)
[ [url=m/xT5R10.jpg]Afbeelding[/url] ]

Haha, wat grappig Hendrik wil absoluut niet door de plassen heen. Hij gaat er met een grote boog omhoog, iets zegt mij dat het geen event Fjord wordt. }:0

✬ ☽ ☀︎• When u have an open mind you have the best views • ☀︎ ☽ ✬