[HK] Het grote fjordentopic

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 20:13

Voor de echte liefhebber is mijn fjord dus beschikbaar. Maar dan echt alleen voor de echte liefhebber die om kan gaan met een ijverige werklustige fjord van 1.56.

Mama van mijn lieve meisjes


Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-09-20 21:14

Jets schreef:
Weet je het nu zeker dan? Want dat heb je al een aantal keer gezegd..

Wat heftig Fabster, is ie ziek? Sterkte! :knuffel:



Voor een echte liefhebber altijd.

Maar veel mensen doen zo verbaasd... alsof je zoiets zegt dat ie ook echt meteen moet. Er is niets mis met een zoektocht naar een liefhebber in plaats van weggeven aan de eerste die de vraagprijs biedt.

Tenminste zo zie ik dat.
Maar merk dat mensen dat anders invullen.

Wees dan niet verbaasd als ik niet het baasje vind in twee-drie weken dat ie er nog gewoon Is

:-)

Mama van mijn lieve meisjes

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 09:13

Fabster schreef:
poetser schreef:
Hij is zo gaaf :+:

Heftig Fabster, heel veel sterkte met je keuze. Altijd moeilijk om je maatje te moeten laten gaan :knuffel:


Dank je. Ja, ik stel het al een jaar uit. Elke keer denk ik: mss komt t nog goed. Het gaat een paar maanden goed en dan is het weer ellende. En ze moet echt veel bewegen, want ze is IR. Nu ze dus niet veel kan bewegen, is ze moddervet en krijgt ze overal jeuk. Kwestie van tijd dat se hb raakt. Wat een ellende.

Weet je wat t is (en ik spui nu even, want moet me even afreageren); Caj is echt een poedersuiker. Ze heeft echt geen best karakter. In de groep niet (ze heeft mijn Belg ook gesloopt en nu heeft ze dus ook zichzelf gesloopt met haar achterlijke gedrag) en in het werk ook niet. Maar ze is wel míj́n poedersuiker! En ik kan lezen en schrijven met haar. Ik kwam een foto tegen van 5 jaar geleden. Toen waren we nog goed in training en zag ze er fantastisch uit. Daar is niet veel van over. Dit soort keuzes neem je niet lichtvaardig. Bovendien heb ik helemaal geen zin in een nieuw paard. Ik wil gewoon met haar op pad. We hebben zoveel avonturen beleefd! En ze moest nog mee naar Ameland. Maar dat gaat m niet meer worden. -O-

Caj in betere tijden
[ [url=m/g4YcCU.jpg]Afbeelding[/url] ]


wat een plaatje trouwens. ergens snap ik wel dat je een zwak hebt. Kijk dat koppie.
En dat je niet wat nieuws wil, begrijpt iedereen. Je moet gewoon je eigen pad volgen.

Mama van mijn lieve meisjes

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 11:16

poetser schreef:
Gisteren weer eens een foto gemaakt van Jess. Teller staat inmiddels op -60 kilo. Mag nog 20 kilo af volgens de eigenaar.
[ [url=m/RNprEC.jpg]Afbeelding[/url] ]



afvallen moet trouwens wel in lang tijdsbestek. Ik kreeg mijn fjord ook veel te dik, maar heb veel tijd uitgetrokken hem slank te krijgen. Minder eten en meer werken is niet de oplossing.

Die 20 kg kun je nog wel voor lief nemen. Deze zit trouwens wel al best in het haar. De mijne nog lang niet.

Mama van mijn lieve meisjes

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 11:58

poetser schreef:
Na de hittegolf is ze al begonnen met haar vacht.

Ik weet dat zo snel afvallen ook niet goed is, maar de eigenaar wilt perse dat ik haar 4 dagen rij en 1 dag longeer. We trainen maar 2 dagen serieus en voor de rest is het vooral staptraining wat ik doen, met voor de afwisseling een paar rondjes draf en soms galop erbij. Ik rij momenteel trouwens 3 dagen in de week, 1x longeren en 1 dag lekker samen het bos in aan de hand.
Zelfs de dierenarts had complimenten voor het afvallen, maar volgens hem is een groot deel van het gewichtsverlies doordat ze van het gras en de kuil af is en nu gewoon op hooi staat en daarbij gepaste training krijgt.


Ik ben er niet bij. Maar vind het toch klinken als een behoorlijk versnelde afval termijn.

Werken en ineens van dieet veranderen. En zo vroeg in dikkere vacht. Vind ik wat verdacht. Maar ben technisch geschoold en niet op dierengeneeskunde.

Ik zou er meer voor uittrekken. Veel te belastend voor de spieren.

Mama van mijn lieve meisjes

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 18:42

Toch even wat laatste foto‘s

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Mama van mijn lieve meisjes

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-20 19:27

Ja vind ik ook.

Maar toch blijf ik de ‘normale’ snuiten wel waarderen!

Mama van mijn lieve meisjes

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 10:58

Fabster, mag ik vragen hoe het met je gaat?
En je fjord?

Mama van mijn lieve meisjes

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-20 12:47

Fabster schreef:
Knert schreef:
Fabster, mag ik vragen hoe het met je gaat?
En je fjord?


Hier is niks veranderd. Hoezo?


Zomaar, kan me voorstellen dat je met je ziel onder je arm loopt. Bedoel het goed hoor.
Dikke knuffel

Mama van mijn lieve meisjes

Anomien

Berichten: 7374
Geregistreerd: 10-11-09
Woonplaats: Twente

Re: [HK] Het grote fjordentopic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-20 13:00

Wat mooi! Ook een fjord met een donkere neus. Zie je niet zo vaak

Mama van mijn lieve meisjes


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 bezoekers