gezocht fotos endergelijke van wilan

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
zaartje1
Berichten: 163
Geregistreerd: 07-02-10

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-11 11:22

hier de meest recente foto van wilan.
leren springen samen met mijn andere haf vinden ze zo leuk om te doen.
en naar mijn idee kan hij het al best goed.Afbeelding

ymkje_carla
Berichten: 81
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-11 21:41

Oké ja volgens mij is het een goede springer ook:P wij hebben geen foto's als veulen maar wel van de moeder misschien en van de oma maar ja vind het niet fatsoenlijk om zomaar zonder toestemming van de eigenaren foto's te sturen

zaartje1
Berichten: 163
Geregistreerd: 07-02-10

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 07:07

hoi ymkje_carla dan vraag je toch even of het mag je bent immers de buurvrouw ik denk zomaar dat ze er geen moeite mee hebben en misschien dat hier dan uit wel een contact tot stand komt zou het wel erg leuk vinden het lijkt mij voor hun ook wel leuk om te weten wat er met hun veulen(s) gebeurd en hoe het met ze gaat.
ik neem ook aan dat jij ze misschien al verteld hebt dat wilan bij ons staat en de fotos hebt laten zien?
ik heb er geen probleem mee hoor,toestemming is altijd handig natuurlijk ik weet onder tussen dat de fotos even goed wel gekopieerd worden zonder dat het gevraagd wordt.
en de fotos met wilan als veulen met zijn mams heb ik al gekregen nu wil ik gewoon ook de periode van verhuizing naar de 1e eigenaar tot waar wij hem vandaan hebben.
zoals ik het bekijk ben ik dus al het derde baasje van deze knappe kerel.
das best veel in je 2 jarig bestaan.dus de fokker uitgesloten dan he das logisch ben ook benieuwd hoe oud ie was dat hij bij hun weg ging,neem aan een maand of 7/8 of 1jarig.
dus dit kereltje heeft best al veel moeten doorstaan.

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 13:07

Volgens mij ben je zelfs al de vierde eigenaar, heb je hem uit koudum gekocht?

ymkje_carla
Berichten: 81
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 19:49

zaartje1 schreef:
hoi ymkje_carla dan vraag je toch even of het mag je bent immers de buurvrouw ik denk zomaar dat ze er geen moeite mee hebben en misschien dat hier dan uit wel een contact tot stand komt zou het wel erg leuk vinden het lijkt mij voor hun ook wel leuk om te weten wat er met hun veulen(s) gebeurd en hoe het met ze gaat.
ik neem ook aan dat jij ze misschien al verteld hebt dat wilan bij ons staat en de fotos hebt laten zien?
ik heb er geen probleem mee hoor,toestemming is altijd handig natuurlijk ik weet onder tussen dat de fotos even goed wel gekopieerd worden zonder dat het gevraagd wordt.
en de fotos met wilan als veulen met zijn mams heb ik al gekregen nu wil ik gewoon ook de periode van verhuizing naar de 1e eigenaar tot waar wij hem vandaan hebben.
zoals ik het bekijk ben ik dus al het derde baasje van deze knappe kerel.
das best veel in je 2 jarig bestaan.dus de fokker uitgesloten dan he das logisch ben ook benieuwd hoe oud ie was dat hij bij hun weg ging,neem aan een maand of 7/8 of 1jarig.
dus dit kereltje heeft best al veel moeten doorstaan.


heb niet echt veel contact met hun zeg wel eens hoi enz als ik ze zie maar ik heb het nogal druk met school enz dus heb niet echt contact met hun;) zal anders wel mijn zus vragen ;) ja idd heeft hij idd veel moeten doorstaan maar is ook wel wat logisch de meeste mensen willen geen jaarling;) helaas is dat dan wel sneu voor heet paardje

zaartje1
Berichten: 163
Geregistreerd: 07-02-10

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-11 19:58

jeetje een paardje met verhaal dus terwijl hij hartstikke lief is en echt geen heet hoofd.
hij doet wat er gevraagd wordt op de momenten dat het moet voor de rest mag ie het zelf weten in zijn vrije tijd.
och och en dan heb ik hem nog laten ruinen ook met alle gevolgen die er bij kwamen,jeetje arm beessie.
wil ook wel eens weten waarom hij steeds verhuist is dit is echt geen goeie start voor hem.
maa goed wij zijn blij met hem en te vree,het is een knuffel en leuk paardje.

ymkje_carla
Berichten: 81
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-11 21:43

Ja idd dat geloof ik best wordt ook een mooie sportpony als ik het zo zie :)

zaartje1
Berichten: 163
Geregistreerd: 07-02-10

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 07:19

dank je wel we hopen het he.
opde vraag daarvoor koudem mmmhhh zij woonde niet op de boerderij zelf volgens mij was dat molkwerum ofzo geen idee hoe je dat schrijf zij woonde zelf ergens anders maar wel vlak bij.
we hebben zelf een beetje zitten rekenen als wij al de vierde eigenaar zijn na de fokker heeft hij nergens langer gestaan dan 1,5 a 2 mnd jeetje.
ja zo snap ik ook dat hij nog niet zoveel kan valt mij dan mee dat hij zo braaf is dan ik zou er niet goed van worden om steeds te verhuizen.
wij hebben hem nu bijna 2mnd waarvan al 4 weken verkloot door ruining en ontsteking,en dan even goed nog zo lief en volvertrouwen petje af voor dit beessie.
gisteren heeft hij zijn volg enting gehad en liet dat braaf toe nadat hij al twee weken elke dag lek geprikt is,en nog een keer open gesneden,en de hoefsmit nog geweest joh heeft ie echt flink op zijn donder gehad zo,arm manneke.
best zielig als je het zo na lees.
volgens mij doen wij het dan nog niet zo slecht.

maessie

Berichten: 5741
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-11 08:18

Als je de fokker niet meetelt dan ben je dan idd de derde eigenaar ;) Hij heeft een poos in Blije gestaan en is toen naar Koudum gegaan namelijk. En die mensen uit Blije hebben hem van de fokker gekocht ;) Zijn nog bezig met fotos uit die tijd ;)

zaartje1
Berichten: 163
Geregistreerd: 07-02-10

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 10:34

oke dank je wel zie ze graag te gemoed.
hij veranderd best snel in een korte tijd hij heeft zoveel gezichten zijn ook net kinderen dan he.
zou het erg leuk vinden als ze die toe sturen je kan mijn mail adres wel aan hun door geven die had jij toch al anders stuur ik die wel via pbtje.
echt onwijs bedankt en hoor het wel weer.

zaartje1
Berichten: 163
Geregistreerd: 07-02-10

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-05-11 11:37

en inderdaad hij komt uit koudum heb haar adres bewaard dus even opgezocht.

zaartje1
Berichten: 163
Geregistreerd: 07-02-10

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 14:06

nou we hebben de fotos erg leuk en we mogen zelfs een keer langs komen ook erg tof,gaan we zeker doen.

NZ92

Berichten: 3171
Geregistreerd: 23-06-09

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-11 19:12

Hee daar hebben we Wilan hij heeft een jaar samen met mijn 2 jarige gestaan dikke maatjes waren het :) in Koudum inderdaad!!

zaartje1
Berichten: 163
Geregistreerd: 07-02-10

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-11 20:34

oke wat leuk hoe was hij toen?

NZ92

Berichten: 3171
Geregistreerd: 23-06-09

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-11 11:59

hihi heel erg nieuwsgierig maar soms ook wat lomp liep zo door je heen en een echte haflinger hihi wel een lief beestje hoor.

zaartje1
Berichten: 163
Geregistreerd: 07-02-10

Re: gezocht fotos endergelijke van wilan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-05-11 14:10

haha oke grappig naja nieuwsgierig istie nog steeds lomp na nee dat is ie niet hij loopt alleen nu constant achter je aan is net zwaan kleef aan is overal bij.
soms loopt ie gewoon in de weg. en negeren heeft geen zin want hij blijft bij je en aan je snuffelen of geeft je een duwtje van joehoe ik ben hier.
maar voor de rest een lieverd.

ymkje_carla
Berichten: 81
Geregistreerd: 08-03-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-11 10:36

hey hoe gaat het nu met wilan?

Katisa
Berichten: 160
Geregistreerd: 06-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-20 14:06

Na heel veel eigenaren te hebben gehad, bijna een enkeltje slachthuis zelfs, is Wilan nu bij mij! Het gaat erg goed met hem, maar helaas heeft hij veel mee gemaakt in de tussentijd. Ieder paard verdient een permanente plek met liefde en zorg, en dit blije ei helemaal!

Zou het leuk vinden wat foto's te zien van hem toen hij jong was, dit is hem nu:

Afbeelding

Afbeelding