Dressuurhaflinger

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 23:23

As jou al gesproken via de App, succes met zoeken naar een fijn huisje komt goed.

super leuke foto van storm.

plutolover ik ga ff kijken.

oo knap zeg zonder zadel bij flicka doe het het je niet na.


wij hebben afgelopen weekend Z dressuur mennen gestart, en echt wat een ramp dag alles ging fout, king wilde de trailer niet op we hebben een nieuwe wat een autistisch zeg jeetje.
toen reden we fout naar wormerveer kon niet invoegen, toen haalde ik king met een wond aan de zij kant van zijn liep vd trailer, precies bij zijn kinketting.
krap tijd nog voor los rijden echt pffff, nou hij was niet voor uit te branden luisterde te veel naar me voorlezer, die zegt bij A galop nee meneer ging gewoon 2 keer eerder omdat hij het woord galop hoorde totaal niet handig zo meedenker,
en echt bij beide proeven zaten me leidsels vast echt wat een gekloot zeg.. tweede proef kreeg ik ze niet los. pfff

maar maar wel weer 2 winstpunten rijker, in 2 wedstrijden hebben we nu 6 winstpunten in het Z mennen.
trots.
zondag onder de man starten maar eigenlijk is het niks meer voor me ondanks me dispensatie is en blijft het moeilijk uit te houden met me longen rijden de proef.

mag M2 maar blijf nog lekker M1



kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-18 12:55


kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 23:44

Mayflower_ schreef:
Wat een leuke foto van Storm! In de kerstsfeer {:)

Kiddokids: jij gaat lekker! Snap dat je nog in de M1 even blijft. Hoe gaat het met zijn wond?

Flicka: Zo knap zonder zadel! Ik durf dat echt niet haha.

astridastrid: Hoe gaat het met de verkoop?

Janoek: Wat onwijs balen.. Wat een pech! En wat goed dat jij hebt geluisterd naar hem en verder bent gaat zoeken. Helaas is heeft het zo uitgepakt :(:) Sterkte!


Ja gaat super lief dat je er naar vraagt, zit dus op de plaatst vd kin ketting met bit gelukkig niet zo last heb de hele week gesmeerd,
Ja nou M1 ben er klaar mee hahah gisteren eerste proef paard beheerst de M oefeningen niet echt schrrrr dacht echt ff hallo zeg, tweede winst ander spoort aan getrokken en gaan
Voor mij gevoel gingen beide proeven lekker tweede wel beter maar 25 punten verschil dus weet niet wat ik ga doen maakt me zo onzeker


Wie gaat er naar de dah wedstrijd Lisse

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 20:46

astridastrid schreef:
kiddokids schreef:
Ja gaat super lief dat je er naar vraagt, zit dus op de plaatst vd kin ketting met bit gelukkig niet zo last heb de hele week gesmeerd,
Ja nou M1 ben er klaar mee hahah gisteren eerste proef paard beheerst de M oefeningen niet echt schrrrr dacht echt ff hallo zeg, tweede winst ander spoort aan getrokken en gaan
Voor mij gevoel gingen beide proeven lekker tweede wel beter maar 25 punten verschil dus weet niet wat ik ga doen maakt me zo onzeker


Wie gaat er naar de dah wedstrijd Lisse

HAHAAH King die de M1 niet zou beheersen HAHAHA, grapjas die jury.

Laat je niet gek maken <3 ! Jullie kunnen dit.


Had ik dus ook jammer dat Mvr al weg was hahah ze was snel weer in de hok hahaha

Meid jij sluit ook een hoofdstuk af best wel snel toch wanneer gaat ze weg

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 23:28

suffie schreef:
Ik herken het Kiddokids. Laatst een wedstrijd hier dichtbij huis meegereden. Heerlijk gereden vond ik zelf, gevoel zo tussen de 185/190 pnt. Tussen de paarden zijn ze toch altijd wat strenger is mijn ervaring.
Nou....1e proef 171, zo laag heb ik in de afgelopen 30 jaar nog niet gereden en gewoon 40 punten verschil met nummer 1 -O- :+ 2e proef dikke winst en een 6e plaats, dat leek er meer op.
Na afloop de confrontatie aangegaan met de jury, ze vond het maar niets. Oefeningen leken nergens naar en ik kon beter maar terug naar de B want daar hoorde ik thuis. Inmiddels gaan we M1 starten binnen 9 maanden, dus zo slecht zijn we niet, maar ik ken je gevoel :(:)

Neeee meeen je niet pfff echt precies het zelfde toevallig zelfde jury lol hahaha
nou hier precies zelfde helaas was ze al gevlucht anders even onder de neus gewreven dat hij bijna zzzwaar was.
Waarom worden koudbloeden met jazz en persival vergeleken
Kijk naar de combinatie.

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 10:18

Mogguh
Iedereen trouwens fijne feestdagen

Leuk Plutolover

Ik heb gisteren iets weer opgepakt
Zo trots en hij begint het langer vol te houden

O en die andere kruimel is zijn vriendinnetje die staat ook ingespannen maar moet nog een hoop leren


https://www.facebook.com/10000231632632 ... 829456641/

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-18 16:14

Vet cool He dames en echt een heel stuk nu, je ziet dat hij het lastig vind op het einde maar vind niet zo gek
Op de plaats lukte ook alleen alla moment film niet hahaha

Op naar GP hihi
Tamara is bevallen en ze gaat hem Straks weer oppakken.

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 14:44

Flicka12 schreef:
Echt super gaaf! Benieuwd hoe ver hij gaat komen in de dressuur! :j

Vanochtend met Flicka naar de tandarts geweest, nu weer helemaal netjes :D

Hoe vaak laten jullie de paarden enten? Heb het de dierenarts gevraagd vanmorgen en die zegt dat de enting maar 6 tot 9 maanden werkt in plaats van een heel jaar wat iedereen denkt.. dus heb toch maar extra laten enten, helemaal met die influenza uitbraak. Uit onderzoek is gebleken dat de paarden die halfjaarlijks geënt worden er het beste uitkomen, dus hopen op het beste en geen uitbraak in het noorden :=


Thanks daar zijn wij ook heel benieuwd naar hij is nu 10 jaar

Wij enten om de 9/10 maanden ik loop in het ritme van de vereniging naast ons scheelt een boel geld

Jij vanmorgen ook 2 vliegen in 1 klap hoe vaak laat je tanden doen

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-18 21:13

Maessie ja dat weet je nooit waarom ze dat nu doen,
Ik probeer 1x per jaar naar volgens mij nu ook langer geleden, doe het liefst met meerdere is dan wat goedkoper.

Hij is idd op een top leeftijd hij heeft alleen ze bouw niet mee ouderwets grove type maar ze komen er wel.

Ik heb vandaag een besluit Genomen en voorlopig me startpas onder de man opgezegd, omdat ik eigenlijk alleen bij de vereniging start en ik sinds vanmorgen weer tegen een longonsteking aanzit, ik ga eerst lichamelijk op orde komen conditie en lijnen.
Dan zie ik daarna wel weer want wil m2 starten en daar nog niet aan toe

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-19 22:36

As krijgt het druk hahah

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 19:01

Super leuke haf heb je welmoedZ

Klopt As merken wij ook
27 dag dag weer in Lisse ff knallen met mennen

Ik heb vandaag WoW zo trots king heeft zeker 40 M passage gedaan zonder echt in de fout te gaan en piaffe gaat ook steeds langer hoef er weinig aan te doen of hij springt er al in

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-19 23:38

plutolover schreef:
Wat super gaaf Kidokids. Jarloers :-p

Bij mij was stan vervelend... was alleen maar bezig met mijn snoepjes tijdens grondwerk.

Normaal wacht hij keurig en is doet hij gwn z’n oefeningen..

Hopelijk morgen betere dag


Herkenbaar lekker opdringerig zeker ook dan

King gaat wel eens knielen als ik hoeven uit ga krabben ook zo handig

Ja het is super gaaf
Doe het met lange lijnen en hoef hem
Weinig aan te sturen

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-19 16:00

Denise_Storm schreef:
Gisteravond heeft Astrid weer op Storm gereden. Het ging zooo goed! Daarna ben ik opgestapt om te voelen wat zij bedoelt. Ik heb echt super fijn gereden! Zo fijn om niet een gevecht aan te gaan, maar hem durven loslaten en kunnen ontspannen. Heel ander paard. Maar dat durven loslaten is nog wel een dingetje. Maar goed, we zijn weer een stapje verder! *\o/*


Herkenbaar had ik ook toen Astrid erop zat en ik er daarna op ging leuk He dat je dan een ander paard Heb
Fijn gevoel he

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-19 18:15

ooeee wat leuke foto's

heb niet zo veel foto's van me knappie.

ik ga morgen jajaja starten maar het gaat klut met me longen, 0,0 uithoudingsvermogen, mag wel lichtrijden gelukkig.
dus wat ga ik doen ja niet los rijden maar kort los stappen beetje oefeningen en meteen de bak in
dan is hij op ze top en hoef ik amper te werken hahahah is zijn draf super.
me schouderbinnenwaarts is en blijft een drama en hij moet niet zo meedenken, want echt dat doet hij pff.
vandaag gemend dan is hij morgen super fijn, bucas deken op en gaan.

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 19:21

astridastrid schreef:
kiddokids schreef:
ooeee wat leuke foto's

heb niet zo veel foto's van me knappie.

ik ga morgen jajaja starten maar het gaat klut met me longen, 0,0 uithoudingsvermogen, mag wel lichtrijden gelukkig.
dus wat ga ik doen ja niet los rijden maar kort los stappen beetje oefeningen en meteen de bak in
dan is hij op ze top en hoef ik amper te werken hahahah is zijn draf super.
me schouderbinnenwaarts is en blijft een drama en hij moet niet zo meedenken, want echt dat doet hij pff.
vandaag gemend dan is hij morgen super fijn, bucas deken op en gaan.

Leuk, komt helemaal goed met Kingieeee <3


Jaaaaa *\o/* whaaa gewoon eerste in me eerste proef 185 en tweede was 183,5 hij viel uit galop soepkip
Haha
Zoo trots zo booster voor me zelf

Wat ik gedaan heb is heel
Kort ingestapt en dan blijft hij lopen en super energie

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:07

Denise_Storm schreef:
kiddokids schreef:
Jaaaaa *\o/* whaaa gewoon eerste in me eerste proef 185 en tweede was 183,5 hij viel uit galop soepkip
Haha
Zoo trots zo booster voor me zelf

Wat ik gedaan heb is heel
Kort ingestapt en dan blijft hij lopen en super energie


Whoooo! Toppers! En terecht *\o/*

Volgende week DAH in Lisse, maar weten jullie hoe het laatste stukje (polder)weg is naar Hubertus toe? Met het vriezen... Ik kijk het deze week aan, aan het eind van de week maak ik een beslissing, maar ik moet super vroeg vertrekken en dan ga ik het risico met trailer denk ik niet nemen. Kan ook sowieso niet rijden momenteel in de bak.


Thanks ben ook onwijs trots op me zelf aangezien me longen echt soms niet mee werken.

De wegen zijn goed word echt gestrooid we liggen natuurlijk naast een door lopende weg, zelfs gisteren was het gladder als vandaag ze gaan anders echt strooien op het terrein word rekening mee gehouden

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:07

plutolover schreef:
Kiddokids gefelicieerd!!


Djw

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 20:07

Banyu schreef:
Sorry, ik heb dit topic even helemaal verwaterd!
Zit er steeds meer over te denken om mijn lieve merrie te koop te zetten!

Ontzettend moeilijk, toch je kindje eigenlijk. :(
Vind het al heel moeilijk om een advertentie te maken. |( |(


Wat is de reden meid

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-19 21:44

Heb nog een stal vrij hoor Denise voor de komende dagen

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-19 20:39

Denise_Storm schreef:
kiddokids schreef:
Heb nog een stal vrij hoor Denise voor de komende dagen


<3 <3 <3

Ik las het gisteravond voor ik ging slapen. Ik overwoog het serieus en wilde het vanmorgen met mijn moeder bespreken. Maar... mijn zusje is vannacht in het ziekenhuis opgenomen met nekklachten (kan duiden op hersenvliesontsteking of een ontsteking bij de aanhechting schedel/spieren). Mijn moeder is net voor kerst ook opgenomen geweest in het ziekenhuis met zeer ernstige longontsteking en is nog herstellende. Het blijft een rollercoaster. Ik kijk even hoe het vordert, ik houd het zeker even in gedachte!

Zo onwijs lief! <3


Tuurlijk voltige maakt er ook altijd gebruik van en zo veel vraagt hij niet voor een paar dagen
En As kan hem
Bijrijden hihi en we kunnen lopend naar Hubertus toe

Heftig zeg je zusje sterkte schrikken hoor hopelijk valt het mee

Ik sta eerste in de competitie van onze club, blijf dus nog maar even twee wedstrijden M1 starten
Tamara gaat volgende maand ook weer rustig aan beginnen.

En vanmorgen zooooo trots dochter lief weer gestart na een jaar gewoon ff B mag al L1
Maar king liep nooit nagevelijk bij haar en vanmorgen wat een draak om door een ringetje te halen de hele proef snap er niks van twee keer eerst met 200 en 202 punten en we was plek vrij bij de dah west Lisse volgende week dus ze start L1
Zo onwijs trots op die twee
Alles nagevelijk

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-19 19:43

Jaaa top Astrid
Me dochter jill met king L1 gestart en 2 Keer winst en eerste.
Daarna heeft ze met onze tuttelbel gestart
Voor de eerste keer net paar maanden in het tuig 2 keer vette winst en 2x tweede.
King gestart in het Z en gewoon twee keer winst en een eerste plek.
Maar ik reed te soft komt omdat meneer tegenwoordig niet luisterd en liever Piaff aan het doen is waardeloos dat mee denken maakte dus erge fouten
Ik reed me tweede proef stoerder en werd beloond met een eerste plek
Nog 2 puntjes en dan ZZ

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-19 07:35

astridastrid schreef:
TOP Maris, WOW!
Voor Fanny ook knap zeg! X

Jaa zeker knap van Fanny stukje film op me fb
Ja stelling komt wel,
Slingert ook nog haha
Op de A-C lijn net of ze dronken is.

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-19 23:18

Ik gebruik voor king magnesium voor zijn spieren gaat super.
Zit minder vast volgens de fysio

King loopt mometeel letterlijk te klote voor de kar, we hebben kampioenschap en meneer is alleen maar met passage en
Piaff aan het klooien terwijl ik het niet train, hierdoor zet hij ze nek en schoft vast morgen komt de fysio

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 21:41

Nou die bucas deken is een uitkomst
Echt

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:41

punk143 schreef:
Ook ik vind de recuptex een fijne deken. Magnesium gaf hier bij beide paarden niet het gewenste resultaat.

Welke merk
Ik heb ook vitamine e met selenium
En krijgt hij na hoge inspanning


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers