Dressuurhaflinger

Moderators: RianneH, Neonlight, Nadia, balance, Lous

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-18 18:17

Gefeliciteerd met de punten iedereen!

Vind het helemaal niet misstaan bij Stanley, hij mag wel eens in bad :')

Dat randje knippen is idd wel heel mooi, hoe hou je dat bij? Standaard iedere week knippen, of?

Hier niet gestart, planning was het indoor seizoen weer, maar blijf het maar uitstellen. Nou werkt het weer ook niet echt mee en is de bak steeds kleddernat, en helaas ben ik gezegend met een pony die absoluut niet van modder houdt :=

Afbeelding

punk143

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 21:49

Hmm toch eens proberen dan dat randje knippen, punk heeft namelijk zo’n mooie bruine hanenkam als ik haar invlecht :Y)

Ja wel een binnenbak op dik 5 min afstand met de trailer, maar ben ‘s avonds meestal pas laat thuis van het werk en heb dan niet altijd een auto die een trailer kan trekken + ik ben niet zo’n held met de trailer alleen in het donker := Ach komt vanzelf wel weer, we gaan nu gewoon voor het outdoor seizoen :j

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 10:06

Ik heb allles maat pony/ s . Cob zou net kunnen maar full is veel te groot

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-18 19:21

Ik bedoelde peesbeschermers :') Maar idd, pony kan wel krap worden aan de voorkant. Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar br pro max en die vind ik echt ontzettend fijn, zowel voor als achter. Hoofdstel heb ik wel cob, maar alles kleinste gaatje behalve de neusriem _O- Dekjes idd gewoon full

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-18 19:12

Wat een leuke haflinger hierboven! Lekker zelf starten, komt echt wel goed!

Ik heb punk alleen eind oktober geschoren en heb nog steeds geen echte teddybeer :') ze is alweer ontzettend aan het verharen. Meer die het haar al loslaten?

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 09:02

astridastrid schreef:
Peelie schreef:
Hey as! Ik zie je morgen waarscheinlijk starten <3

Oh god, bouw de druk nou niet op, haha!

Vandaag kwam Lisette M foto’s maken, echt SUUPER gaaf!

[ [url=m/rHnNSz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/fdnaQv.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/aflmt3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wauw, wat heb je dr fijn aan de sjouw!!!! <3

Succes iedereen vandaag!

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-18 16:57

Peelie schreef:
Vandaag mn Z1 debuut gehad. 1e proef een beetje lopen prutsen en 195.5 punten de 2e proef er meer aan gereden en 208.5 en een 2e plaats <3 zo enorm trots :D

Mooi debuut, gefeliciteerd!

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-18 19:44

Gefeliciteerd Astrid, wat gaan jullie snel zeg!!!

Die foto galopfoto van Nash is gaaf peelie, fijn beeld ook!

Ah balen Flicka... -O-

Ik ga verhuizen en punk gaat dus lekker mee. Over anderhalve week gaat ze over, écht naast het bos <3 ben heel benieuw hoe het zal gaan...

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-18 15:58

miriammiddel schreef:
Ik heb afgelopen zaterdag ook mijn M1 debuut gereden in Beilen (haflingerwedstrijd). Had er helemaal geen verwachtingen van, maar heb toch drie winstpunten binnengesleept en dat had ik helemaal niet verwacht!
Eerste proef werd ik eerste met 201 punten en tweede proef tweede met 184 punten.

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Gefeliciteerd! Wat een mooie combinatie zijn jullie!

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-18 21:48

kiddokids schreef:
Heeft er iemand ervaringen met een therapie deken van bucas

Ik heb hem ook, maar heb hem nog niet intensief gebruikt. De keren dat ik hem gebruikt heb vond ik haar losser, maar toen had ik haar steeds aan de longe dus ik kan me er nog niet echt over uitspreken. Ik heb er een borstverbreder bij gekocht, zonder zit hij bij punk ( lekker breed :) ) te strak bij de borst

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-18 17:35

@kiddokids maat 6.0 ( 183 ). Ik heb de gewone en geloof eigenlijk niet dat de light minder warm is. De recuptex stof is in beide dekens gelijk en de onderkant van mijn deken is echt flinterdun. Borstverbreder 24? cm geloof ik

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-18 19:37

Gefeliciteerd allemaal met de punten!

Jammer peelie. Maar dat gevoel komt me erg bekend voor, begon bij mij ook in t Z :’)

Wij zijn gister aan het verhuizen geweest! Ze werd direct goed opgevangen in de kudde, erg blij mee! Nog wel erg wennen voor haar maar dat komt vast helemaal goed. Dinsdag even lekker het bos in <3

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-18 18:35

Wij hebben ook een heerlijk rondje gecrossed in Hooghalen, eigenlijk niet gepland. Maar een vriendin vroeg woensdag wegens blessure of ik met haar mee wou rijden. Punk genoot weer zichtbaar, is toch wel écht haar ding <3

Afbeelding
Afbeelding

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 13:50

Wauw Leonie, hij is heel goed gelukt!!! Wat een lange benen al := hou je hem?

Heb even in je volg topic gespiekt voor meer foto’s :P

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-18 21:59

Mooie resultaten allemaal afgelopen weekend zeg! Ziet er leuk uit dat haflinger event!

Helaas ligt punk haar dressuur zadel niet goed meer. :(

De bak hier thuis is vaak ontzettend zwaar, maar als je het Drents Friese wold naast de deur hebt en letterlijk binnen 5 minuten middenin het bos bent mag ik niet zeuren.. Haar conditie is in ieder geval nog nooit zo goed geweest als nu met alle bosritten die we maken :')

Afbeelding
Afbeelding

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-07-18 17:49

Wat een super super super nieuws! Welke kliniek is ze geopereerd? Ik ben stiekem wel heel benieuwd wat er uit gekomen is ( zal wel met mijn werk te maken hebben :') ) Hoelang moet ze nu nog blijven? In ieder geval het weekend over?

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-18 19:27

Ik lees nog altijd mee, maar hier is de startkaart inmiddels afgemeld.. Sinds we ongeveer in het Drents Friese wold wonen heb ik denk ik 3x in de bak gereden :Y)

Wel zijn we bezig met het beleren voor de wagen, dus wellicht in de toekomst toch wel weer starten, maar dan niet onder het zadel :P
Ze heeft er vandaag voor het eerst voor gestaan,
super braaf!!!! <3

Afbeelding

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-19 22:15

Ook ik vind de recuptex een fijne deken. Magnesium gaf hier bij beide paarden niet het gewenste resultaat.

punk143

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-19 22:28

kiddokids schreef:
punk143 schreef:
Ook ik vind de recuptex een fijne deken. Magnesium gaf hier bij beide paarden niet het gewenste resultaat.

Welke merk
Ik heb ook vitamine e met selenium
En krijgt hij na hoge inspanning

Heb die van de paardendrogist en pharmahorse geprobeerd. Vitamine E ben ik wel erg tevreden over, ik heb een vloeibare van chevivit.