Dressuurhaflinger

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 10:04

Het is een hele tijd goed gegaan, maar sinds een tijdje begint ze weer. Ik was er gisteravond zo klaar mee. Ben gestopt, ik heb wel opgegeven. Ik verloor mijn geduld en raakte gefrustreerd, wilde het ook niet erger maken dan dat het al was. Ik moet hulp zoeken. Mocht het niet lukken, dan zet ik haar te koop.

Wear a smile- One size fits all


Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-16 10:15

plutolover schreef:
Mayflower_ schreef:
Het is een hele tijd goed gegaan, maar sinds een tijdje begint ze weer. Ik was er gisteravond zo klaar mee. Ben gestopt, ik heb wel opgegeven. Ik verloor mijn geduld en raakte gefrustreerd, wilde het ook niet erger maken dan dat het al was. Ik moet hulp zoeken. Mocht het niet lukken, dan zet ik haar te koop.


Te koop omdat ze niet wil laden?

Stan heeft ook zulke buien. IND even hulp zoeken. Zou jammer zijn om haar daarvoor te verkopen.


Hoe ga jij met zulke buien om?

Ja, ik zou haar verkopen als het laden echt niet wilt. Het geeft mij frustratie, haar frustratie en ik vind het leuk om wedstrijden te rijden, naar het bos te gaan etc. Als ik dat niet meer kan doen, dan verlies ik mijn lol in paardrijden. -O-
Verkopen is natuurlijk de extreemste oplossing, ik ga wel eerst tot het uiterste, zodat ik voor mijzelf weet dat ik er alles aan gedaan heb om het opgelost te krijgen. :)

Wear a smile- One size fits all

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 13:44

:wave: Hi!

Ik meld mij na een hele lange tijd ook weer eens :)

Zal eerst even een bijleespost doen, wel zo netjes.

@ kiddokids: Wat een gave kar! Ik vind die kleurstelling echt heel chique bij een Haflinger.
@ Faither: Mooie Haf heb je! Succes bij de zadelmaker vrijdag.
@ Flicka: Mooie foto! Heb je nog gezien toen je aan het in rijden was. Jammer van de punten.. Viel mij op dat ze er echt lage punten waren uitgeschreven.
@ Plutolover: Het is niet aan de foto's te zien dat hij sloom is. Ik heb ook niet echt tips voor je.
Wel merkte ik mijn pony aan het haver zat, ze makkelijker was te doseren in de training.

Ik ben gister ook gestart in Vinkega, vond het wel erg warm voor indoor! Merkte aan Moska dat ze het ook snel warm had. De proeven waren wat rommelig (was zelf ook niet helemaal fit) maar had voor mijn idee wel lekker gereden. Afgelopen weken druk geoefend met het wijken en de galop, dat ging echt voortreffelijk vond ik. Maar dan krijg je de punten.. En dat vond ik zo demotiverend! Ik wil absoluut niet afgeven op de jury, maar vond het wel heel erg streng..
Ik moet het maar positief zien, ben 1e van onderen geworden. :')

Wear a smile- One size fits all

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:09

Ik start er in ieder geval ook niet meer als zij er zit.
In vrijwel geen elk commentaar kon ik mij vinden.. En dat heb ik niet vaak. :+

Wear a smile- One size fits all


Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-09-18 20:55

Flicka12 schreef:
Mayflower_ schreef:
Ik start er in ieder geval ook niet meer als zij er zit.
In vrijwel geen elk commentaar kon ik mij vinden.. En dat heb ik niet vaak. :+

Volgensmij had iedereen dat :Y) Haha


Behalve diegene met de winstpunten. :P

Wear a smile- One size fits all

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-09-18 09:43

xLeoniee schreef:
Flicka12 schreef:
Behalve diegene met de winstpunten. :P


Wat er per keer maar 1 op een dag is _O-
Ben benieuwd of ze de finale wedstrijd 18november ook jureert..

11 november organiseren DAH en KVTH ook een wedstrijd ik vinkega.. met een andere jury hahaha..
Even reclame _O- *D


Mooi! Dan ben ik 11-11 van de partij! *\o/*
(weet je toevallig ook wie de jury dan is? :Y) )

Wear a smile- One size fits all

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-18 13:27

Kwam de advertentie ook op FB tegen. Meende haar al te herkennen als Bokthaf. Ik denk dat je die zo kwijt bent :)

Wear a smile- One size fits all

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 09:03

Wat een leuke foto van Storm! In de kerstsfeer {:)

Kiddokids: jij gaat lekker! Snap dat je nog in de M1 even blijft. Hoe gaat het met zijn wond?

Flicka: Zo knap zonder zadel! Ik durf dat echt niet haha.

astridastrid: Hoe gaat het met de verkoop?

Janoek: Wat onwijs balen.. Wat een pech! En wat goed dat jij hebt geluisterd naar hem en verder bent gaat zoeken. Helaas is heeft het zo uitgepakt :(:) Sterkte!

Wear a smile- One size fits all

Mayflower_

Berichten: 13711
Geregistreerd: 11-05-05
Woonplaats: Het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-18 14:28

kiddokids schreef:
Mayflower_ schreef:
Wat een leuke foto van Storm! In de kerstsfeer {:)

Kiddokids: jij gaat lekker! Snap dat je nog in de M1 even blijft. Hoe gaat het met zijn wond?

Flicka: Zo knap zonder zadel! Ik durf dat echt niet haha.

astridastrid: Hoe gaat het met de verkoop?

Janoek: Wat onwijs balen.. Wat een pech! En wat goed dat jij hebt geluisterd naar hem en verder bent gaat zoeken. Helaas is heeft het zo uitgepakt :(:) Sterkte!


Ja gaat super lief dat je er naar vraagt, zit dus op de plaatst vd kin ketting met bit gelukkig niet zo last heb de hele week gesmeerd,
Ja nou M1 ben er klaar mee hahah gisteren eerste proef paard beheerst de M oefeningen niet echt schrrrr dacht echt ff hallo zeg, tweede winst ander spoort aan getrokken en gaan
Voor mij gevoel gingen beide proeven lekker tweede wel beter maar 25 punten verschil dus weet niet wat ik ga doen maakt me zo onzeker


Wie gaat er naar de dah wedstrijd Lisse


Gelukkig gaat het al wat beter! :) Scheelt dat het op die plek zit en niet op een plek ergens waar het kan schuren.
Jemig 25 punten verschil, dat is ook wel wat :D

Searcher: jij hebt een leuk stel paarden! Zijn zeker knap! <3

Flicka: Hopelijk kun je na vanmiddag weer met zadel rijden. Moeten ze hem aanpassen of ga je voor een nieuw zadel?


Hier gaat het rijden heerlijk. Moska is lekker los door het lijf en zit goed in haar vel. Echter gaat ze komend weekend op marktplaats.. Ik ga over op een paard (Fries) omdat mijn hart echt bij de paarden ligt.
Heb haar 5 jaar gehad en met veel pijn in mijn hart gaat ze weg, maar het is wel beter.

Wear a smile- One size fits all


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 en 2 bezoekers