Dressuurhaflinger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:16

Ahhh Leonie <3

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 09:26

aah leonie waylon is echt een schatje!! <3

gaat hij de opfok in straks of blijft hij bij jouw

Denise_Storm

Berichten: 2370
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:31

Ooooh, ik ben verliefd <3 Hoop over een aantal jaar zelf een veulen te kopen. Lijkt me zo leuk om vanaf kleins af aan bezig te zijn :D

Ga je hem zelf houden?

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 10:55

Ooeeee wat een knapperd die bles <3

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-18 20:56

Afbeelding
Kur op muziek

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 17:27

Dames die naar haflinger event zijn geweest en voor de andere die het leuk vinden staan onwijs veel foto’s op Facebook van AVS

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:39

kiddokids schreef:
Janneke_x schreef:
Wat een weekend! Haha ik heb niet alleen genoten van de paarden maar ook het camping gevoel _O- lekker oldschool!

Vrijdag hebben we voor het eerst L2 gestart met Willow hier mooie punten! 221 en 201 O:) we waren suuppper trots. Zaterdag schriktraining en springen (foutloos). Zondag weer twee proeven L2 en ditmaal was hij leeg 200,5 en 193. Dat brengt de teller alweer op 8 winstpunten :)*

Meneer gaat nu genieten van zijn vakantie en daarna pakken we hem weer op. Hij was tevens ook echt op zijn plek daar, wel moe, maar een tevreden paard!


[ [url=m/MwMb0l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net aangekomen en geinstalleerd!


[ [url=m/R4jjSU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klaarmaken voor bestgaande


[ [url=m/tdsjKq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker gesprongen


[ [url=m/Gqj9Wr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prijzenpakker


[ [url=m/NO0dOn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Trotser kan ik niet zijn!


Jij was nr 41 wat een gave knol
Bestgaande zat je toch in de finale.

Denk dat alle weekend paarden leeg waren, warmte speelde ook wel een rol, in de stal niet echt koel,
Wij hebben ook genoten. Leuk weekend gehad



Haha ja dat waren wij! :o klopt indd! Bestgaande in de finale, hijis net 5 en was te moe. Zijn draf is nog ‘te weinig/slap’ om te knallen. We wilde hem ook niet helemaal doodmaken :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:41

istri schreef:
Ook wij hebben een gaaf weekend gehad! Vrijdags begonnen met de dressuur ze was niet helemaal bij mij maar toch 180.5 en 183 dus 2 winstpunten *\o/* zaterdag een super leuke maar drukke dag gehad, eerst schriktraining en springclinic daarna nog proef met uitleg en vaardigheid! Super gaaf heerlijk crossen tussen de pionnen en 6de geworden dus een mooi halster gekegen. Zondag nog 2 keer gestart 1e proef 196 beste score ooit! 2de helaas 176.5 maar paardje was op en ik ook :') vorig jaar op dit weekend voor het eerste b impuls gestart, en dit weekend zijn we l1 start gerechtigd *\%/* b + 11 dat was mijn doel! Leuk om jullie eens in het echt gezien te hebben!

[ [url=m/KFE60K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c2YRRW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/36Ykvn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IaBMVC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Daar hebben we team Achterhoek! Als ik me niet vergis :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:42

Faitherr schreef:
Janneke_x schreef:
Wat een weekend! Haha ik heb niet alleen genoten van de paarden maar ook het camping gevoel _O- lekker oldschool!

Vrijdag hebben we voor het eerst L2 gestart met Willow hier mooie punten! 221 en 201 O:) we waren suuppper trots. Zaterdag schriktraining en springen (foutloos). Zondag weer twee proeven L2 en ditmaal was hij leeg 200,5 en 193. Dat brengt de teller alweer op 8 winstpunten :)*

Meneer gaat nu genieten van zijn vakantie en daarna pakken we hem weer op. Hij was tevens ook echt op zijn plek daar, wel moe, maar een tevreden paard!


[ [url=m/MwMb0l.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net aangekomen en geinstalleerd!


[ [url=m/R4jjSU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Klaarmaken voor bestgaande


[ [url=m/tdsjKq.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lekker gesprongen


[ [url=m/Gqj9Wr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prijzenpakker


[ [url=m/NO0dOn.jpg]Afbeelding[/url] ]
Trotser kan ik niet zijn!

O My wat een mooi paard... en dat dekje staat hem mega gaaf!

Super mooie punten worden hier behaald zeg! Ik hoop dat ik binnenkort een keer een wedstrijdje kan doen hier in de buurt.

Eergister van plan om te rijden maar ik wilde het dr toch niet aandoen om er een zadel op te leggen maar ze had zoveel energie dat ik toch maar gewoon naar de bak ben gelopen om een stukje te longeren.
Ik had er voor de lol wat bakjes bij gelegd en ik had een glunderend paard.

[ [url=m/DtkNzr.png]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/TwPMrp.png]Afbeelding[/url] ]
Aan achterbeengebruik geen gebrek :')



Haha dankjewel! We hebben elkaar eerder gesproken. Is je merrie nu een ruin geworden? *\o/* (omgewisseld?) hihi

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 18:44

NikkiLoves schreef:
istri schreef:
Ook wij hebben een gaaf weekend gehad! Vrijdags begonnen met de dressuur ze was niet helemaal bij mij maar toch 180.5 en 183 dus 2 winstpunten *\o/* zaterdag een super leuke maar drukke dag gehad, eerst schriktraining en springclinic daarna nog proef met uitleg en vaardigheid! Super gaaf heerlijk crossen tussen de pionnen en 6de geworden dus een mooi halster gekegen. Zondag nog 2 keer gestart 1e proef 196 beste score ooit! 2de helaas 176.5 maar paardje was op en ik ook :') vorig jaar op dit weekend voor het eerste b impuls gestart, en dit weekend zijn we l1 start gerechtigd *\%/* b + 11 dat was mijn doel! Leuk om jullie eens in het echt gezien te hebben!

[ [url=m/KFE60K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c2YRRW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/36Ykvn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IaBMVC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Heeee jou herken ik! We reden samen de schriktraining :D
Wij hebben ook een heel leuk weekend gehad! Vrijdaf 2 dressuurproeven met 181 en 181,5 als resultaat. Niet erg tevreden mee maar het zijn weer 2 winstpunten! Zaterdag dan dus ook de schriktraining en wauw wat was ze braaf <3 Hebben thuis al wel vaker geoefend met vlaggetjes en paraplu's maar man, wat was ik trots! Daarna de dressuurclinic wat heel erg verhelderend was. We kunnen weer hard aan de slag en weten nu precies onze verbeterpunten, ook wat betreft proeven rijden. Zondag weer 2 proeven gereden en al wat punten van de clinic meegepakt wat resulteerde in 185,5 en 188! Al een aantal punten meer en een beter gevoel vanaf mijn kant! Wijken blijft een ding waar we hard mee aan de slag moeten, net als het actief en opwaards lopen.
Al met al een leuk weekend én nu L2 startgerechtigd!! :D Al blijven we nog even lekker in de L1 dooroefenen.

Janneke, jeetje wat gingen/gaan jullie goed _/-\o_ Wat is Willow toch ook een gaaf paard!

En Aragon, dat was echt even kwijlen <3 <3 Wát een paard!!



Hihi thankyou! We boffen maar met Willow! We zien ons nog! Aangezien jij ook L2 bent nu *\o/*

Anley4

Berichten: 70
Geregistreerd: 08-12-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 19:38

kiddokids schreef:
Dames die naar haflinger event zijn geweest en voor de andere die het leuk vinden staan onwijs veel foto’s op Facebook van AVS


Ik kan ze niet vinden, heb je een link? :D

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 20:36

Anley4 schreef:
kiddokids schreef:
Dames die naar haflinger event zijn geweest en voor de andere die het leuk vinden staan onwijs veel foto’s op Facebook van AVS


Ik kan ze niet vinden, heb je een link? :D

https://www.facebook.com/A.v.S.pictures ... 45/?type=3

Dit is wel king maar dan kan je terug linken

istri

Berichten: 143
Geregistreerd: 26-08-12
Woonplaats: ulft

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-18 21:16

Janneke_x schreef:
istri schreef:
Ook wij hebben een gaaf weekend gehad! Vrijdags begonnen met de dressuur ze was niet helemaal bij mij maar toch 180.5 en 183 dus 2 winstpunten *\o/* zaterdag een super leuke maar drukke dag gehad, eerst schriktraining en springclinic daarna nog proef met uitleg en vaardigheid! Super gaaf heerlijk crossen tussen de pionnen en 6de geworden dus een mooi halster gekegen. Zondag nog 2 keer gestart 1e proef 196 beste score ooit! 2de helaas 176.5 maar paardje was op en ik ook :') vorig jaar op dit weekend voor het eerste b impuls gestart, en dit weekend zijn we l1 start gerechtigd *\%/* b + 11 dat was mijn doel! Leuk om jullie eens in het echt gezien te hebben!

[ [url=m/KFE60K.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/c2YRRW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/36Ykvn.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IaBMVC.jpg]Afbeelding[/url] ]


Daar hebben we team Achterhoek! Als ik me niet vergis :j



Hahaha ja daar heb je helemaal gelijk in kiddokids ik heb ook echt genoten van jou kur op muziek wauw wat heb jij jou haf goed lopen voor de kar!

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:01

Gaat er iemand nog naar concour Hoofddorp

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:37

Morgenavond? Ja :D

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:01

Mirranda schreef:
Morgenavond? Ja :D

O echt
Wij zondag
Hoelaat moet je morgen

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 08:01

16.54 start Maris met Aragon in de PSG.

Gezellie als je komt kijken ;)

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 09:29

Wat gaaf zeg de PSG :j

Wij zijn gister weer op concours geweest, helaas was ze echt totaal niet voorwaarts en miste ik in elk onderdeel de activiteit. Maar goed, we hadden 170&178 in het M1 tussen de paarden. Op naar de volgende :D
Was wel weer de eerste keer sinds 3 jaar op het gras tussen de bordjes, en we zijn de baan niet uit gevlogen. Dus dat was al winst *\o/* :Y)

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:48

Zoooo gaaf de PSG!

Ik heb gister eindelijk weer 10min van dit uitzicht genoten <3

Afbeelding

maessie

Berichten: 5744
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 13:03

Aah heerlijk Leonie!!

Jammer van je punten Berber.. maar je zat er niet ver vanaf!

Ik moet helaas nog langer geduld hebben om weer met Velina aan de gang. Ze zat gister op 18 dagen, maar was helaas weer hengstig :( Hopen dat het nu wel pakt, want denk niet dat ik nog een ronde later wil proberen. Dan word het wel weer laat in het seizoen.. wil dr gewoon weer thuis hebben!

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:09

En puntje 2 in de pocket :D


Het mooiste uitzicht Leonie !!
En die punten komen vanzelf wel. Niet verkeerd gereden uiteindelijk want je zit er toch heel dichtbij.

janouk
Blogger

Berichten: 17866
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:17

Mirranda schreef:
16.54 start Maris met Aragon in de PSG.

Gezellie als je komt kijken ;)


Gezellig. Kom je langs in Strodorp? We staan daar met de mobiele vloeren showroom

Mirranda

Berichten: 1719
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 22:25

Ik ben alweer thuis :(
Wel in het strodorp geweest om even wat te eten. Was een mooi concours. Wel zwaar zand in de dressuurringen. Alsof je op het strand moet rijden in het mulle zand.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:42

1 of ander manier was ik jullle onstipt..

Vandaag wedstrijd gehad. M’n gevoel ging goed. Punten wat minder. 156 en 169.. t is zeldzaam dat ik 1e proef lager is dan de 2e. 1e ging beter dan 2e.

Maar besloten te stoppen. Stan is 20. Hij liep fijn en 100000keer beter dan toen ik vorige week af moest groeten. Dus het is klaar.

Ik blijf wel lekker door trainen! En ga me focussen voor m’n opleiding academisch rijkunst/werk aan de hand. En zien wel hoe ik me verder ontwikkeld.

Over jaar of 5 staat een andere knapperd te wachten om op wedstrijd te gaan. Als ik er dan nog zin in hebt. ;-)

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 21:43

Flicka12 schreef:
Wat gaaf zeg de PSG :j

Wij zijn gister weer op concours geweest, helaas was ze echt totaal niet voorwaarts en miste ik in elk onderdeel de activiteit. Maar goed, we hadden 170&178 in het M1 tussen de paarden. Op naar de volgende :D
Was wel weer de eerste keer sinds 3 jaar op het gras tussen de bordjes, en we zijn de baan niet uit gevlogen. Dus dat was al winst *\o/* :Y)


Fijn flicka! Super bezig