Dressuurhaflinger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 08:43

Wauw wat mooi Corinne
Prachtig

janouk
Blogger

Berichten: 17852
Geregistreerd: 18-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 08:56

Bedankt.
Ik zag je op de startlijst staan in Lisse. Veel succes. Ik kom straks ook even naar Lisse. We doen niet mee, Meneer Anton is niet fit genoeg om zijn M debuut te maken. Even doortrainen

Mirranda

Berichten: 1717
Geregistreerd: 24-09-04
Woonplaats: Melissant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 12:54

Prachtige tekening Janouk!!
Wist niet dat je ook nog tekentalent had maar dit is heel aansprekend <3

Faitherr

Berichten: 1183
Geregistreerd: 27-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 13:23

janouk schreef:
[ [url=m/NKIHCQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

Benieuwd wat jullie vinden van mijn pastel tekening van Nash van Peelie naar een foto van Nikkie de Kerf.
Ik teken toch het liefst Haflingers.

wauw, heel gaaf! Als je een mooi haflinger modelletje zoekt heb ik er wel een beschikbaar hoor :)) :=

PicassoPablo
Berichten: 12
Geregistreerd: 03-12-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 19:01

Searcher schreef:
Vinkega 182,5 en 184.
Ik blijf te braaf en netjes willen rijden en door spanning wat voor over zitten. We oefenen rustig door.
[ [url=m/SWRw0a.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een prachtige haflinger!

Denise_Storm

Berichten: 2369
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 20:23

_Desiree schreef:
Ik ga maar even met hekjes en boompjes oefenen in de bak thuis haha! *\o/*


Dat oefenen heeft goed geholpen zeker! Mooie punten en gefeliciteerd *\o/* :D

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:22

Denise_Storm schreef:
_Desiree schreef:
Ik ga maar even met hekjes en boompjes oefenen in de bak thuis haha! *\o/*


Dat oefenen heeft goed geholpen zeker! Mooie punten en gefeliciteerd *\o/* :D


hihi hoe weet jij dat zo snel :D
Ben echt mega trots, onderstaand bericht plaatste ik op Facebook. Er zijn mensen die gezegd hebben tegen mij dat ik spijt zou krijgen van deze aankoop. Een haflinger kan niet in de dressuur lopen... jaja.....

You make the bad times good, and the good times unforgettable
Nog geen jaar in mijn bezit, een aantal maanden geblesseerd geweest.
Vandaag schitteren op een selectie wedstrijd voor de kring tussen alle grote KWPN paarden. Een kleine ukkie ben je tussen de reuzen.
De mensen die hebben gezegd, je krijgt spijt van je beslissing om Bink te kopen. Jullie allemaal hebben het mis gehad. Bink mijn alles! Altijd maakt hij mij vrolijk in mindere tijden.
Vandaag heeft hij zich zo ingezet voor mij! Ik heb na het groeten zo erg gehuild en mijn vriendinnetjes ook! Iedereen was zo trots.
Lieve mensen: Bink is officeel L1 startgerechtigd! Ik had dit nooit durven dromen ❤️❤️❤️
& als klap op de vuurpijl!! Jajajajaja!! Je leest het goed, tussen de kwpners ook geplaatst voor de kringfinale
Echt sinds een lange tijd voel ik weer blijdschap in deze rot tijd.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

punk143

Berichten: 607
Geregistreerd: 06-11-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:30

_Desiree schreef:
Ik ga maar even met hekjes en boompjes oefenen in de bak thuis haha! *\o/*


Dat oefenen heeft goed geholpen zeker! Mooie punten en gefeliciteerd *\o/* :D[/quote]

hihi hoe weet jij dat zo snel :D
Ben echt mega trots, onderstaand bericht plaatste ik op Facebook. Er zijn mensen die gezegd hebben tegen mij dat ik spijt zou krijgen van deze aankoop. Een haflinger kan niet in de dressuur lopen... jaja.....

[/quote]

Bovenstaande heb ik ook zó ontzettend vaak gehoord en was voor mij ook 1 van de redenen om te gaan starten. Ik zal ze allemaal wel eens even laten zien wat mijn mini haflinger allemaal wél kan :j en met resultaat, want ze liep binnen 2 jaar in het Z.

Super mooi resultaat, mag je zeker trots op zijn!!

Heel mooi, die tekening! Ik heb ook nog wel een knap model :))

Flicka12

Berichten: 3112
Geregistreerd: 05-12-10
Woonplaats: Friesland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:57

Wat super Desiree! Gefeliciteerd! *\o/*

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 23:23

Ja balen zeg van meneer Anton zei al tegen Paul zodoende mocht ik nu starten en niet voor niks zo trots 2 winstpunten na ruim een jaar niet gestart vandaag M weer geprobeerd zo trots op me zelf

Wat heeft meneer Anton


Hier plaatje van king heb gisteren zijn hoofd er voor het eerst uitgeschoren wat een knapperd is hij nu echt een sportlook Afbeelding
Afbeelding

Kom morgen ff rustig bij lezen
Beetje rare drukken weken en had weer een longonsteking

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 05:38

Balen Corinne. Wanneer gaat dat M debuut nu komen? Al enig idee?

Desiree gefeliciteerd! Super gaaf!

Wbt de opmerking over een haflinger hebben. Same. Ik heb ooit een keertje de thrakener van een toen stalgenootje gereden. Kwamen allenmaal mensen naar me toe dat het er echt super goed uit zag en waarom ik de haflingers niet weg deed en gewoon een paard kocht. Mijn antwoord? Omdat ik buitengewone Haflingers heb! Nu ik M2 rij met Nash krijg ik ook heel veel respect en lof van mensen die ons zien rijden. Echt super leuk.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 07:57

Herkenbaar dat commentaar. Net als waarom ik weer een haflinger veulen koopt...

Super gedaan Desiree

Corinne gafe tekening van nash. Balen dat Anton niet zo vit is.. hopelijk knapt hij snel op.

Stan is ook weer aardig in z’n vacht. Maar ga weer terug na de hitactief stal verhuizen omdat 24/7 beter is voor z’n atrhose. Dus mag hij nog even z’n vachtje behouden, tot die weer gesetteld is.. en nu ben ik wel klaar met de verhuizingen haha.

Ik merk nu dat hij meer binnen staat hij nog meer moeite heb met opwarmen, met rijden. Ook onze binnebak is klein, en bodem is niet super kwaliteit. M
Vorig weekend reed ik me proefgerichte clinic op een stal met goede bodems en merkte echt verschil.

De stal waar ik nu weer terug ga, heeft ook betere bodems en t bos.. wat heb ik t bos gemist

Denise_Storm

Berichten: 2369
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 08:02

Denise_Storm schreef:
_Desiree schreef:
Ik ga maar even met hekjes en boompjes oefenen in de bak thuis haha! *\o/*


Dat oefenen heeft goed geholpen zeker! Mooie punten en gefeliciteerd *\o/* :D


hihi hoe weet jij dat zo snel :D
Ben echt mega trots, onderstaand bericht plaatste ik op Facebook. Er zijn mensen die gezegd hebben tegen mij dat ik spijt zou krijgen van deze aankoop. Een haflinger kan niet in de dressuur lopen... jaja.....

You make the bad times good, and the good times unforgettable
Nog geen jaar in mijn bezit, een aantal maanden geblesseerd geweest.
Vandaag schitteren op een selectie wedstrijd voor de kring tussen alle grote KWPN paarden. Een kleine ukkie ben je tussen de reuzen.
De mensen die hebben gezegd, je krijgt spijt van je beslissing om Bink te kopen. Jullie allemaal hebben het mis gehad. Bink mijn alles! Altijd maakt hij mij vrolijk in mindere tijden.
Vandaag heeft hij zich zo ingezet voor mij! Ik heb na het groeten zo erg gehuild en mijn vriendinnetjes ook! Iedereen was zo trots.
Lieve mensen: Bink is officeel L1 startgerechtigd! Ik had dit nooit durven dromen ❤️❤️❤️
& als klap op de vuurpijl!! Jajajajaja!! Je leest het goed, tussen de kwpners ook geplaatst voor de kringfinale
Echt sinds een lange tijd voel ik weer blijdschap in deze rot tijd.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️[/quote]

Zo goed! Zolang je er zelf maar in blijft dromen en geloven, dan wordt hard werken echt beloond! Ik zag de resultatenlijst voorbij komen op Facebook :D Wanneer moet je voor de kring?

Liefde en training doen zoveel met een paard (en elk ander dier). Ik plaatste vorige week onderstaande foto op Instagram, sommige mensen geloofden niet eens dat het hetzelfde paard is.

Storm 2012 - 2017:
Afbeelding

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:04

Denise: Wauw echt heel gaaf! Hoe is jullie start gegaan?
16 december moeten we voor de kring *\o/*

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:36

ik ben van de week bij de dokter geweest. Ga toch een gesprek met een pyscholoog krijgen. heb alleen me verwijs nog niet gemaild gehad. Dus daar nog even achteraan.

hopelijk krijg ik alles op een rijtje, en durf ik meer te genieten van stanley, en leren dat niet alles perfect moet.

xLeoniee

Berichten: 2427
Geregistreerd: 16-01-12
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:31

Ahh wat een goede resultaten allemaal! Mis het toch wel om wedstrijden te rijden.. het is nu alsof ik geen doel heb met rijden ofzo :') Maar als de kleine smurf er is maakt dat alles weer goed natuurlijk.

Ben nu een hele leuke 3 jarige aan t beleren onder het zadel en hoop daar tzt als ze netjes de baan rond komt een keer een B proefje mee te starten.

Verder gaat alles hier zn gangetje. Nu 6 maand drachtig en de conditie van een bejaarde :(:) Mn zusje hobbelt lekker op haar rond en dat vind ze allemaal prima, maar op Z niveau trainen doe ik dr niet meer aan.

Afbeelding

Peelie

Berichten: 13410
Geregistreerd: 28-01-06
Woonplaats: Nederland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:40

Zo dan! Ze heeft ook al een hele behoorlijke buik! Spannend!

astridastrid

Berichten: 5792
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Warmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 13:58

Gefeliciteerd!
Leuk he Desiree, starten bij ons! Op naar de kring!

Die before/ after van Storm echt ZO bizar, WAUW!

Ik wil ook een Haffiebaby hahaha!

istri

Berichten: 143
Geregistreerd: 26-08-12
Woonplaats: ulft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 14:59

Afgelopen zondag toch maar weer een wedstrijdje mee gepakt zelf echt heerlijk gereden laatste tijd niet meer zo kunnen rijden jammer genoeg vielen de punten echt tegen... 1 winstpunt had ik in ieder geval wel gedacht maar helaas... we trainen gewoon lekker verder... ik hoop 2018 af te sluiten dat mijn punten in ieder geval voor de b binnen zijn *D *D Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Denise_Storm

Berichten: 2369
Geregistreerd: 29-01-14
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 20:31

Eventjes een egopost tussendoor, maar wil even mijn knappe kerstpaard showen! {:) <3

Afbeelding
Afbeelding

kiddokids

Berichten: 3084
Geregistreerd: 01-03-11
Woonplaats: zuid-holland

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-17 23:08

vet gaaf bij storm wauw

istri jammer lekker verder trainen komt goed, mooie donkere haf heb je..



jaaaa king gaat volgende week zz licht starten zijn debuut gaat zo lekker.

En we balen de kur op muziek zat ook in mekaar is deze eergisteren geannuleerd voor volgende week echt bout pff mega veel tijd en energie erin gestoken.

Searcher

Berichten: 728
Geregistreerd: 20-03-08
Woonplaats: @home

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:34

Gefeliciteerd Desiree.

Staat leuk Denise

Zzl waauwie Kidokids.

16 december rij ik hoop ik mn laatste B wedstrijd.
Wanneer ik dan officieel L1 ga weet ik niet. Het lukt allemaal niet zo. De galop is na anderhalf jaar oefenen nog steeds niet goed en het wijken kan nog beter. En ik heb een motivatie issue / winterdip (met alles).

6 januari ga ik wel L1 onderling doen, even kijken hoe dat voelt.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 09:38

searcher: mijn haf wijkt ook verschrikkelijk op wedstrijd, en zijn gallop is nog steeds niet zijn sterkte kant, en heeft hij nog moeite mee. en ook ik mag M1 starten met hem. Heeft wat jaren geduurd, maar dat komt meer omdat ik niet zo heel vaak op wedstrijd ga. Dus kortom lekker door blijven oefenen, komt echt wel goed :D

denise: gafe foto, gaaf setje,

Searcher

Berichten: 728
Geregistreerd: 20-03-08
Woonplaats: @home

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:40

Tnx voor je opsteker plutolover.

plutolover

Berichten: 11705
Geregistreerd: 30-07-04

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 10:51

en winterdips horen er ook bij, ik heb in de winter ook veel minder motivatie met rijden. DAt vervang ik nu door grondwerk. Niet longeren maar echt aan de handwerk. Alleen daarin zijn we alleen nog maar in stap bezig. hahah