Dressuurhaflinger

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-17 10:49

Peelie schreef:
Gefeliciteerd desiree. Julloe zijn in de afgelopen tijd ook enorm vooruit gegaan.

Nathalie, naar het strand gaan is zo leuk! Was dit de eerste keer voor jou met Luna? Was niet zo'n groot clubje he?

Searcher. Zo'n manege met allenmaal rondstampende paarden is ook eng en raar. Fijn dat hij braaf was ;)

Wbt scheren. Ik scheer Mara echt iedere winter. Zelfs een stukje uit de borst halen kan al een enorm verschil maken.

Ik ben laatst met de paarden naar Jesse Drent geweest voor onze aller eerste vrijheidsdressuurles <3 vooral Mara deed het zo goed! Nash snapte er maar niks van. :')

[ Video ]

En als je meer wilt weten over hoe ik scheer.

[ Video ]


Super gaaf! Eva komt 11 november bij ons op stal. Wat leuk dat je vlogt! Bink is inderdaad sinds jij geschreven hebt enorm verbeterd. Jury was zondag echt heel streng, was echt mijn beste proef ooit. Maar 183 punten, zelfs mensen die best netjes reden voor de B met 164 punten.

Maar wel een mooie eerste plek, dus ben super trots op mijn pony.
En mijn lieve vriendinnetje die elke wedstrijd mee gaat en ons zo hard support!
Hieronder nog een mooie foto


Afbeelding

Afbeelding

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht


_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-17 20:35

Peelie: Erg gaaf je vlogs! hoop jullie snel een keer op een wedstrijd te kunnen aanschouwen:)

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-17 12:03

Zondag gaan Bink en ik selectie rijden in Capelle aan den ijsel, ben heel erg benieuwd.
Wat een startlijst zeg! 19 deelnemers.... echt nog nooit gehad.
Ondanks dat ik het doe voor mijn winstpunten zou het wel onwijs leuk zijn om je te plaatsen, maar juist dat maakt mij zo zenuwachtig!!!!

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-17 16:27

Ja, ik kijk het zeker aan. Maar toch wel spannend, de hele startlijst staat vol met KWPNers hihi

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 11:18

Flicka12 schreef:
[ [url=m/rANWwH.jpg]Afbeelding[/url] ]
Vandaag lekker getraind bij de club, weer eens iets anders :D

Hoe gaat het bij jullie? Nog wedstrijden gereden? Nog iemand naar de finale in Uden geweest? :o


Ik heb afgelopen weekend selectie gestart, helaas 177 en 172 punten :( het ging niet zo goed.
Waren echt de slechtste proeven ooit helaas.

3 december herkansing, maar ik ga voor een WP en niet meer voor plaatsing.
Al die spanning en stress doet Bink en mij geen goed.
Ik ben eerder een keer kleinschalig gestart tussen de KWPNers maar hier waren er 13 en voelde mij toch erg klein op mijn hafje.


Afbeelding

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 13:24

Denise_Storm schreef:
Desiree: welke regio start je? 3 december in Nieuwe wetering? :o



Ja klopt! Start jij daar ook?

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:22

Denise_Storm schreef:
Wat leuk! De haflinger van Astrid (ook in dit topic) staat daar en ik sta met Storm op de stal ervoor. Ik start daar regelmatig, maar 3 december niet. Waar kom je vandaan? Welke klasse rijd jij?



Ik kom uit Waddinxveen en mijn pony staat op stal Yadoki in Benthuizen.
Ik rij B, nog twee winstpuntjes en dan mag ik naar het L :)

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 18:23

Searcher schreef:
Mss eerst nog wat meer km's maken Desiree?

Ik zoek een muesli/brok waar Steff iets looplustiger van wordt zonder te veranderen in een zenuwlijer. Iemand tips?

Oja hij is inmiddels geschoren, zal binnenkort foto plaatsen.

Ik heb mn andere haf Azaran ook opgegeven voor 18 februari in Vinkega, een BB impulsproefje of zo.
Met Steff ga ik daar L1 doen.


Kilometers genoeg gemaakt :P Ben in oktober in Woubrugge gestart en dat ging boven verwachting goed.
Ben zelf bezig met zwanger worden en een medisch traject, had zondag zelf mijn dag ook niet echt.
Was gewoon niet helemaal eerlijk tegen over Bink.
Heb vertrouwen in Binky en ga 3 december gewoon lekker genieten *\o/*

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht


_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 21:17

astridastrid schreef:
Spannend Desiree! Tja, het blijven beesten he! En zo slecht is het niet hoor! Vind het juist stoer dat je het deelt, genoeg die alleen hun jubelverhalen delen op Bokt, helaas! 3-dec bij mij op stal gaat vast goedkomen! Ik ben er dan niet (en Denies waarschijnlijk ook niet haha want die gaat miss met mij mee :-)) dus zorg jij maar voor de Haflingerpower!



Aaah super jammer dat je er niet bent, wil jullie graag nog een keer komen bewonderen!
Waar ga je starten Astrid? Ik zie alleen een beetje op tegen jullie ring. Die schijnt verkleind te zijn met hekjes en boompjes... ik denk dat Bink de ring uit springt *\o/*

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-17 22:56

Denise_Storm schreef:
Hahaha Desiree, dat klopt. Mijn fantastische haflinger deed dat onze eerste wedstrijd ook _O- Hij was even vergeten dat die zijn dressuurtalent moest gebruiken in plaats zijn haflingerstreken _O-

Jammer inderdaad, want ik ga met Astrid mee als ik het red met de rest van mijn overvolle planning haha. Het is wel een fijne accommodatie. Lekker lostijden binnen in 20x40!


Aah fijn! Ben benieuwd, als hij er uit springt moet je wel je proef beëindigen toch?

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-17 12:26

Ik ga maar even met hekjes en boompjes oefenen in de bak thuis haha! *\o/*

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-17 22:39

astridastrid schreef:
Spannend Desiree! Tja, het blijven beesten he! En zo slecht is het niet hoor! Vind het juist stoer dat je het deelt, genoeg die alleen hun jubelverhalen delen op Bokt, helaas! 3-dec bij mij op stal gaat vast goedkomen! Ik ben er dan niet (en Denies waarschijnlijk ook niet haha want die gaat miss met mij mee :-)) dus zorg jij maar voor de Haflingerpower!


Hoelaat ben jij terug op stal? Ik moet pas als 1 van de laatste starten. 16:58 en 17:18.

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-17 09:50

astridastrid schreef:
_Desiree schreef:
Ik ga maar even met hekjes en boompjes oefenen in de bak thuis haha! *\o/*

Hey, ik zie je niet op de startlijst staan?



Zie je berichtje nu pas haha! Mijn faalangst heeft de overhand genomen met de hekjes en boompjes 8-)

Nee zonder grappig te doen, ze waren mij vergeten op de lijst te zetten. Ik sta er nu gelukkig op *\o/*

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-17 19:53

Bink is er klaar voor := Afbeelding

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-17 22:22

Denise_Storm schreef:
_Desiree schreef:
Ik ga maar even met hekjes en boompjes oefenen in de bak thuis haha! *\o/*


Dat oefenen heeft goed geholpen zeker! Mooie punten en gefeliciteerd *\o/* :D


hihi hoe weet jij dat zo snel :D
Ben echt mega trots, onderstaand bericht plaatste ik op Facebook. Er zijn mensen die gezegd hebben tegen mij dat ik spijt zou krijgen van deze aankoop. Een haflinger kan niet in de dressuur lopen... jaja.....

You make the bad times good, and the good times unforgettable
Nog geen jaar in mijn bezit, een aantal maanden geblesseerd geweest.
Vandaag schitteren op een selectie wedstrijd voor de kring tussen alle grote KWPN paarden. Een kleine ukkie ben je tussen de reuzen.
De mensen die hebben gezegd, je krijgt spijt van je beslissing om Bink te kopen. Jullie allemaal hebben het mis gehad. Bink mijn alles! Altijd maakt hij mij vrolijk in mindere tijden.
Vandaag heeft hij zich zo ingezet voor mij! Ik heb na het groeten zo erg gehuild en mijn vriendinnetjes ook! Iedereen was zo trots.
Lieve mensen: Bink is officeel L1 startgerechtigd! Ik had dit nooit durven dromen ❤️❤️❤️
& als klap op de vuurpijl!! Jajajajaja!! Je leest het goed, tussen de kwpners ook geplaatst voor de kringfinale
Echt sinds een lange tijd voel ik weer blijdschap in deze rot tijd.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-17 09:04

Denise: Wauw echt heel gaaf! Hoe is jullie start gegaan?
16 december moeten we voor de kring *\o/*

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-17 09:26

[EJL-ITP] Een jaar lang Bink

Ik heb een overzichtje gemaakt van Bink.
Zaterdag kringfinale gereden met twee winstpunten. Sta op een reserve plek voor de regio, ben erg benieuwd.

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-18 21:05

kiddokids schreef:
Wie gaat er morgen nog starten



Ikke! In Lisse. L1
Zelfde jury waar ik vorig jaar mijn B debuut maakte.

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-18 22:15

Wij hebben in Lisse goed ons best gedaan, inmiddels staat de teller op L1 + 5 in 2 weken tijd.
Afbeelding
Afbeelding

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 09:22

kiddokids schreef:
Mogguh
Heb ik een heel stuk getypt gisterochtend zie ik het niet staan zucht.

Mooi zadel zeg wauw

Mooi span janouk en meneer Anton heb ze helaas niet zien lopen

De jury was bij de ponies niet zo enthousiast me dochter was eerste met 177 punten.

Ook heeft ze gestart met haar irish inrij pony 3 maanden onder het zadel alles reuze spannend. Impuls proef 87 zonder galop zit er nog niet echt op al hoewel hij gisteren vanuit stap aansprong.

Ik ben zo trots 2 de les deze afgelopen week mennen gehad
Heb namelijk king zonder hulp beleerd en naar het L toe gereden en liep daarna vast.
Zondag tweede keer M gestart en gewoon eerste in me eerste proef 192 punten
Tweede proef 188.

Ook gaan we maar district menkampioen in febr zwarte Waal rijden super spannend.


Ik vond de jury klein beetje tegen vallen, vorig jaar in de B bij haar reed ik dik 194,5 punt en als ik filmpje terug kijk slaat dat nergens op.
Vond de punten erg tegen vallen.
Jou dochter heb ik zien rijden en dat vond ik wel 180+ waard. Maarja wie ben ik....

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-18 18:41

Peelie schreef:
Flicka12 schreef:
Bedankt allemaal, is inderdaad een heel fijn zadel maar wel wennen na mijn Hulsebos :o. Gail, zadel is aangemeten door Arno!

Goed bezig Kiddokids! :) Het lijkt mij ook zo gaaf om een keer te mennen.

Arno is een fijne vent :) hij is wel eens bij mij langs geweest om een zadel af te passen. Ik was toen bij de knhs instructieweek. Kwam hij gewoon ff naar ermelo :P hij moest daar gelukkig al voor iemand anders wezen :)

Ik start niet in Vinkega. Ik ga wel 25 maart naar leusden en dan even kijken wat voor wedstrijden het NHPs nog heeft staan en of DAH nog leuke wedstrijdjes heeft. Eerst ga ik 25 feb nog bij de aller eerste manege waar ik ooit begonnen ben met paardrijden starten. Ik ben daar al 20 jaar niet meer geweest. Ik bens heel benieuwd dus :P



In april heeft DAH weer wedstrijd in Lisse.
Ik wist niks van 25 maart, leuk en voor ons aan te rijden. Ga eens kijken of ik hem kan vinden en aanmelden.

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Re: Dressuurhaflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 09:59

@Flicka12 Ik vind 40/50 km ook altijd genoeg voor een wedstrijd, Leusden is wel goed aan te rijden dus daar gaan wij zeker heen. Een week daarna is daar nog een koudbloedwedstrijd.

@Janouk Wat gaaf, erg leuk vrijheidsdressuur. Bij ons is Eva Roemaat een keer een clinic komen geven op stal.
Binnenkort komt ze weer. Mijn haffie vind het ook altijd erg leuk!

@Astridastrid Hoe zijn je wedstrijden gegaan in Woubrugge? Zag dat je op de startlijst stond.
Stalgenootje van mij zou ook gaan starten maar pony wou voor geen mogelijkheid de trailer op.

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-18 19:02

astridastrid schreef:
_Desiree schreef:
@Astridastrid Hoe zijn je wedstrijden gegaan in Woubrugge? Zag dat je op de startlijst stond.
Stalgenootje van mij zou ook gaan starten maar pony wou voor geen mogelijkheid de trailer op.

Lief dat je vraagt. Balen voor haar, zeg! Ik ken het gevoel helaas.
Ik wilde er nog een keer heen om te kijken of mijn trailerlaadsessie echt geslaagd was haha. Iedereen van daar moest al lachen (heerlijke mensen, heerlijke stal <3). Ik kon haar gelukkig vandaag wel gewoon gelijk mee naar huis nemen :-).

Leusden ga ik ook even kijken. Eerst even trainingsmaandje (zonder uitwedstrijden). Ze heeft even hard genoeg gewerkt <3.


Super fijn! Dan heeft het gelukkig geholpen!

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:40

Hij doet het weer tussen de warmbloedjes <3 Met inrijden veel irritatie, die stomme arrogante mensen die denken dat mijn haflinger niks kan. Ze reden ons een aantal keer echt omver :(

Maar met de prijsuitreiking had je die koppen moeten zien, twee keer tweede met mijn kleine sport vriendje! *\o/* Helaas maar 1 winst punt, er waren ook geen hoge punten gereden.
Maar drie combinaties van de 12 starts met winst.

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht

_Desiree

Berichten: 610
Geregistreerd: 18-08-09
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-18 21:43

xLeoniee schreef:
Welkom miriam! Leuk dat je je hebt opgegeven voor beide activiteiten :D

Ik zal hier nog even reclame maken voor de wedstrijd haha

[ [url=m/jNgY8B.jpg]Afbeelding[/url] ]



Jullie zijn allemaal van harte welkom :D



Super leuk! jammer zo ver weg :(

Haflinger Bink,als hij niet meer kan krijgen wat hij verdiend mag ik niet egoïstisch zijn - verkocht


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 42 bezoekers