[Besloten voor Haflingers]Haflingers uit de ITP gaan rijden!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 

xmarijn

Berichten: 461
Geregistreerd: 01-03-13

Re: [Besloten voor Haflingers]Haflingers uit de ITP gaan rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-13 20:23

Jihaaa... /3 /3


xmarijn

Berichten: 461
Geregistreerd: 01-03-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-13 10:41

Faringo schreef:
Dat kan altijd maar denk dat ik dan vreselijk jaloers word op de mensen die wel gaan rijden hahahahaha. Nee hoor misschien valt er tzt wel wat te regelen maar daar kan ik nu nog even niets over zeggen omdat ik afhankelijk ben van mensen die me eventueel moeten brengen.


Het is ook mogelijk dat ik onze fjord meeneem voor iemand maar dan heb je wel 1 van n ander ras erbij lopen hahaha.

Als ik ga, gaat mijn moeder ook mee. Ik weet niet of zij gewoon mee wilt lopen, dat ze gaat fietsen, of we afwisselen met Shira of dat zij op de fjord gaat

xmarijn

Berichten: 461
Geregistreerd: 01-03-13

Re: [Besloten voor Haflingers]Haflingers uit de ITP gaan rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 10:57

Zo ben hier al een tijdje niet geweest haha, kan iemand me een beetje op de hoogte brengen? zie zoveel verschillende dingen door elkaar.
Als ik het goed begrijp Herpen? dat is voor mij 25 min :)

Ik weet alleen nog niet zeker of ik mee kan want we hebben Shira nu pas sinds begin december en ikzelf durf nog niet met haar op buitenrit omdat zij heel erg neigt om voorop te lopen, maar mama vind dit niet erg. En omdat we met haflingers doen is het niet erg dan als ik ook met die fjord kom?

Ook moet ik even kijken of we ergens een 2 paardstrailer kunnen regelen.
pff.. wat een gedoe haha

xmarijn

Berichten: 461
Geregistreerd: 01-03-13

Re: [Besloten voor Haflingers]Haflingers uit de ITP gaan rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 10:59

Kiki (fjord): Makkelijk lammetje doet geen andere paarden kwaad en maakt niet uit waar ze loopt.
Shira(haf): Wilt graag voorop lopen, schrikt verder niet snel, schopt niet naar andere wat we tot nu toe hebben meegemaakt

xmarijn

Berichten: 461
Geregistreerd: 01-03-13

Re: [Besloten voor Haflingers]Haflingers uit de ITP gaan rijden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-14 09:16

22-23 Maart & 29-30 Maart komen het beste uit aangezien we 16 maart mee willen doen aan de wedstrijd voor haflingers


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers