Alweer 3 jaar zonder jou

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
CloudDancing

Berichten: 1108
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Alweer 3 jaar zonder jou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-17 23:44

Afbeelding

Afbeelding

En nog elke dag een gemis.
3 jaar geleden hebben we Indy na een zwaar gevecht tegen koliek in Utrecht moeten laten gaan omdat zijn leven lijden zou worden en hij dat zeker nooit verdiende.

We missen je lieve vriend <3

***Rust zacht lieve <3 Indy <3***
29-7-1999/19-6-2014
Love You Beauty <3

zwartepaerd

Berichten: 868
Geregistreerd: 14-10-04
Woonplaats: provincie Zeeland

Re: Alweer 3 jaar zonder jou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 14:00

Het blijft een gemis he? Veel sterkte.

Sinds 2008 het adres voor gevlochten touwartikelen voor paard, hond & baasjes. Kies uit 28 verschillende kleuren en stel je eigen kleurencombinatie samen.
http://www.diereninpastel.nl

nadine_yvana

Berichten: 1115
Geregistreerd: 19-01-09
Woonplaats: Emmen

Re: Alweer 3 jaar zonder jou

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-17 14:17

Weet helaas hoe het is,wou dat er niet zoiets als koliek bestond. Kan dan allemaal ineens zo snel gaan. Heel veel sterkte toegewenst! Was een prachtig dier trouwens! Uit het oog maar nooit uit het hart...

CloudDancing

Berichten: 1108
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Re: Alweer 3 jaar zonder jou

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-06-17 22:24

Het was een prachtig paard met een net zo'n gouden hart als zijn buitenkant was. De liefste moet je helaas vaak het snelst missen.
Er is nog geen dag geweest dat ik niet aan hem heb gedacht en hem heb gemist. Ik hem bij me gehad van z'n eerste tot z'n laatste adem. We hadden een speciale band en vertrouwde elkaar blindelings.

***Rust zacht lieve <3 Indy <3***
29-7-1999/19-6-2014
Love You Beauty <3

IMJ

Berichten: 14685
Geregistreerd: 29-07-05
Woonplaats: Ergens in het midden!

Re: Alweer 3 jaar zonder jou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-17 22:16

Ook hier ruim 4 jaar geleden mijn grote liefde moeten laten gaan door koliek. Wat een verdriet en wat een gemis.. Ook wij waren samen vanaf zijn eerste dag, ik heb ook altijd gezegd dat hij zou blijven tot zíjn laatste, zo zuur dat die er dan toch wel heel plotseling en eigenlijk veel te vroeg is...

Er gaat geen dag voorbij dat ik niet aan hem denk..

Ik begrijp je gemis, mooi dat je het na 3 jaar nog plaatst...

I could stay awake just to hear you breathing. Watch you smile while you are sleeping. While you're far away and dreaming

Holypope, goodbye my friend..

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Re: Alweer 3 jaar zonder jou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-17 12:28

Je had gereageerd onder mijn topic. Nog steeds respect voor jou dat je het nu kan delen. Om dezelfde reden zijn onze paarden ingeslapen, beide aan koliek, beide in Utrecht. Ik snap de leegte, en ik voel het met de dag meer en meer. De weken vorderen en het gemis en besef wordt groter.

Uit het oog, maar niet uit het hart. Voor altijd in mijn hart, mijn knapste en liefste Namke.
Shauniraquel @ [IM] Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

CloudDancing

Berichten: 1108
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-17 22:54

Het blijft een gemis en onwijs moeilijk. Maar ik heb nu wel geleerd om niet alleen naar de laatste tijd terug te kijken, maar ook naar alle mooie dingen die we samen hebben meegemaakt. Wat natuurlijk ook pijnlijk is op z'n tijd, want die tijd komt nooit meer terug.
Morgen ( zaterdag 29-7) zou Indy 18 jaar worden. Een moeilijke dag, maar ook een dag om te laten zien dat hij voortleeft in ons hart en voor altijd bij ons zal zijn.

Een oneerlijke strijd die koliek en niet enkel paard gun je de pijn die mijn jongen had. Ik heb er nu vrede mee dat hij van z'n pijn verlost is en weet dat ik echt geen andere keus had. Iedereen die deze keus heeft moeten maken of ooit deze keus zal moeten maken, laat je goed informeren en bespreek alles goed met je artsen, dan heeft mij enorm geholpen.
Ook nu jaren later, onze eigen dierenarts zei dat ik alles voor hem had gedaan, er geen betere baas wensbaar was voor zo'n ziek dier en er echt geen keus was, laat staan ook nog een kans op een paardwaardig leven, wat uiteindelijk het belangrijkst is.

***Rust zacht lieve <3 Indy <3***
29-7-1999/19-6-2014
Love You Beauty <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 bezoekers