Rust zacht lieve Rinda

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Veraaaaah

Berichten: 2333
Geregistreerd: 05-07-15
Woonplaats: Breda

Rust zacht lieve Rinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-06-17 23:02

Ander half jaar geleden besloten de overstap naar een eigen paard te maken. Ik zag je en ik vond je al snel ontzettend leuk!
Je was al wat ouder (17 jaar) maar je was zo looplustig als een 4 jarige. In het begin liep onze relatie niet helemaal goed. Ik was te onzeker om jou goede leiding te geven. Na een tijd bloed zweet en tranen (letterlijk) werd knze band ontzettend sterk <3
Regelmatig was je wat kreupel (wij dachten ouderdom en stijfheid). Afgelopen december heb je een hoefzweer en hoefkneuzing gehad, 6 weken lang heb ik met je gewandeld.

Helaas is het daarna nooit meer echt goed gekomen. Steeds vaker (en langer) was je kreupel maar ik wilde je kostte wat kost beter maken.

Afgelopen maand heb ik je op pijnstillers gezet omdat je teveel pijn had om lekker met je vriendjes te spelen. Na de pijnstillers bleef je toch pijn houden. Je was op, je had elke dag pijn al wilde je jezelf groot houden voor me.

7-6-2017 besloten dat je nooit geen pijn meer hoeft te hebben, je hebt me zoveel geleerd in deze veelste korte periode, ik ben je zo ontzettend dankbaar. Met een lach en een traan kijk ik terug op deze tijd. Het is beter zo je kon niet meer!

Lieve Rinnepin je zit voor altijd in mijn hartje! Ik kan niet beschrijven wat ik voor jou voelde <3
Afbeelding

Afbeelding

Nuelle nieuwe hoofdstuk in mijn leven!
Glamour Girl je hebt me zoveel gegeven, ik ga je missen 20-01-2021
Rinda, you're a star in heaven 7-6-2017

Pferdchen
Berichten: 640
Geregistreerd: 02-12-12

Re: Rust zacht lieve Rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:10

Wat sneu dat je al zo snel afscheid hebt moeten nemen, maar ook fijn dat je zoveel mooie herinneringen hebt. Sterkte

nuscaniels

Berichten: 1967
Geregistreerd: 17-05-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-17 23:49

Wat jammer dat jullie niet meer tijd samen gegund was.
Veel sterkte, van de foto's spat je liefde voor haar af.

Het leven is als een kerstmuts

normann_love

Berichten: 705
Geregistreerd: 25-02-12
Woonplaats: Waarde, Zeeland

Re: Rust zacht lieve Rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-17 23:55

Heel veel sterkte! Ik weet waar je doorheen gaat! heb Mn lieve paardje na 11 jaar samen te zijn geweest op precies dezelfde dag als jij moeten laten gaan ;(

Normann & rocky are the most specials horses at the world <3

kally
Berichten: 5243
Geregistreerd: 17-07-04
Woonplaats: Rotterdam

Re: Rust zacht lieve Rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 01:23

Heel veel sterkte gewens, wat enorm sneu dat je al zo snel afscheid hebt moeten nemen
van Rinda....

Een dag niet gelachen, een dag niet geleefd......

MRV_2016

Berichten: 264
Geregistreerd: 08-04-06

Re: Rust zacht lieve Rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-17 05:16

Sterkte gewenst! Het klinkt als een mooie en leerzame tijd samen. Jammer dat het niet langer heeft mogen duren.

N4N4
Berichten: 1106
Geregistreerd: 15-10-15

Re: Rust zacht lieve Rinda

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-17 22:40

Sterkte met het verlies van je toppertje ..

De allerliefste en het allermooiste paard van de hele wereld ... is de mijne :-)

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers