Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
CRos95

Berichten: 3382
Geregistreerd: 13-07-09

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 14:27

Pff TS, ik herken zoveel van je verhaal. Mijn verhaal is dan wel compleet anders, maar toch ook al zoveel ellende meegemaakt. Ik hoop dat je het een plaatsje kan geven. Je hebt er alles aan gedaan om haar leven zo aangenaam mogelijk te maken en zelfs toen dat niet meer ging de juiste beslissing genomen. Als ik lees hoe Namke op je reageerde in de kliniek dan is ze je daar dankbaar voor.


RoWi

Berichten: 6885
Geregistreerd: 27-12-05
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 14:27

Wat vreselijk verdrietig, ik wens je heel veel sterkte! Y;(

Keep calm and eat chocolate! :D

dieseltje
Berichten: 1284
Geregistreerd: 20-09-04
Woonplaats: Horst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 14:33

Afbeelding

Tsjonge....ik weet zo goed hoe dat grote gemis voelt....
Je hebt alles voor haar gedaan wat maar mogelijk was, maar dit kon je samen niet overwinnen.
Heel erg veel sterkte, lieverd.

Dag lieve Dreamer, mijn gouden mannetje [o]

WithinGirl96
Berichten: 263
Geregistreerd: 12-11-14
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 14:36

Met tranen in mijn ogen je verhaal gelezen. Heel veel sterkte! Y;(

Carpe Diem, live the moment, don't wait, remember the good things!

NADJA VAN DE MUGGENHOEK, merrie uit 2018 van IDEXTRO (v INDOCTRO) x HAMLET

Rocamor

Berichten: 10733
Geregistreerd: 21-11-02

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 14:54

Een week of wat geleden ook midden in de nacht met mijn koliek paard met draaiende darm met spoed naar de kliniek. Mijne heeft het gelukkig gered. Ik wilde dat dat ook van jouw paard gezegd kon worden.

Je verhaal, dat bol staat van de liefde, doet me meer dan eens beseffen dat we echt nu moeten genieten.

Ik huil met je mee en wens je heel veel sterkte met dit verlies.

Rockes <3

xMalibu

Berichten: 1577
Geregistreerd: 23-04-12
Woonplaats: In de stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 15:01

Jeetje wat ontzettend triest! Ik heb je verhaal echt met tranen in mijn ogen gelezen... Wat kan het leven soms oneerlijk zijn... Heel veel sterkte!

_Dracarys

Berichten: 5604
Geregistreerd: 13-01-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 15:15

Wat heftig zeg, echt vanuit je hart beschreven.
Ontzettend veel sterkte met dit grote gemis.
Uit het oog maar nooit uit het hart.

[BB-HK] [VOLG] Mijn gevleugelde vleeseters

Some people just need a high-five, in the face, with a chair

kiki1976

Berichten: 16821
Geregistreerd: 17-04-10
Woonplaats: Kop van Noord Holland

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 15:29

Heel veel sterkte met het gemis van je mooie Namke.
Met een brok in mijn keel heb ik je verhaal gelezen. Maar wat een super mooie band hadden jullie, de liefde en vertrouwen in elkaar.

Hele dikke knuffel!

Volg Bo en haar verwachte veulentje [KS-MK] Als je dochter haar droom waar maakt, Bo x White Dream
Het is wat het is

Knuffeldier

Berichten: 557
Geregistreerd: 21-07-08
Woonplaats: Midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 15:37

Ik stuur je een hele dikke knuffel. Ik heb mijn prachtige fries, maar een jaartje ouder dan die van jou, een paar weken geleden ook moeten laten gaan om kapotte pezen die niet beter wilden worden...

EJuniorJoost
Berichten: 1640
Geregistreerd: 29-09-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 15:39

Och lieve lieve Shaun.. Ik vind het zo enorm triest voor jou, gelijk toen je ons appte schrok ik me dood, eindelijk nou je weer wat kon opbouwen.. Ik heb heel veel aan je gedacht en heb dit tegen meerdere mensen verteld omdat ik er maar aan bleef denken. Als ik weer met mijn vriend bij je in de buurt bent spreken we weer af! Doe vooral rustig aan qua paarden, verwerk het op jouw manier, denk aan je mooie tijden met haar, maar please trek je zelf ook uit die negatieve depressieve sleur, dit had Namke nooit gewild!

Opzoek naar een allround fotograaf of grafische vormgever met kwaliteit?
Stuur vrijblijvend een privé bericht!

http://www.amdvisualcreations.nl
http://www.facebook.nl/amdvisualcreations

Famke160301

Berichten: 705
Geregistreerd: 21-04-10
Woonplaats: Ergens in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 15:57

Heel veel sterkte en steun toegewenst met het verlies van jouw meiske, jouw Namke.
Mijn Friese merrie heette Famke en heb haar ook aan koliek verloren. 5 maanden daarvoor stierf haar merrie veulentje Imke op 5 weken leeftijd.Is alweer bijna 7 jaar geleden maar het gemis blijft.Kost veel tijd om het een plek te geven. Dikke knuffel voor jou.

xdaphii

Berichten: 85
Geregistreerd: 06-08-13
Woonplaats: Ermelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 16:19

Pfff wat kan het leven toch hard zijn. :( Ontzettend veel sterkte. En ik snap heel goed dat die foto een hele bijzonder betekenis heeft voor je want hij spreekt boekdelen. Ik heb niet het hele verhaal precies gelezen maar ik heb nu al een brok in mn keel.

suikermeisje

Berichten: 8340
Geregistreerd: 19-05-08
Woonplaats: Tiel

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 16:32

Heel veel sterkte. Wat een ontzettend triest verhaal :(:)

Dakar Utopia (v. Cartano) Intermediair I +1

candalisa

Berichten: 3471
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 16:38

|( slik ... heel heftig het enige wat ik kan doen is je alle sterkte in de wereld wensen! ... :(:)

CC Justa Sally Doll *Sal*
[ITP] Waar het allemaal begon ...
Just one Fantasy *Sydney*
[KS-ITP] Mijn eigen Champagne Fantasy
*Sterre*

linda_gigant

Berichten: 502
Geregistreerd: 26-11-15
Woonplaats: Oosten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:40

Met tranen over Mn wangen gelezen. Heel erg veel sterkte. T is zo onwerkelijk dat je alles zo bij je weg word genomen.

Gigant mennen dressuur B+17 / L+11 / M+11/ Z+3
Gigant mennen vaardigheid L+3
https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=181&t=1949470

https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=271&t=2014919

trysteffy

Berichten: 3235
Geregistreerd: 31-05-12
Woonplaats: Zwaag

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 17:44

Jeetje ts....
Zo veel respect voor je zo geknokt voor d'r...
Je hebt nu mooie fijne herrineringen van dat ze met jou stuk braver was dan met een ander en ga zo maar door...
Ik heb echt met een brok in me keel en tranen in me ogen zitten lezen en dit gebeurd niet vaak...

Koper

Berichten: 30098
Geregistreerd: 12-10-07
Woonplaats: In een mooi dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:00

Och meisje toch, wat een heftig verhaal |( Ik hoop dat je voor jezelf een manier vindt om het verlies te verwerken en je verdriet een plekje te geven. Heel veel sterkte!

"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima"
-þórarinn Eymundsson

Smiley-legenda in profiel :D *\o/*
We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.

maessie

Berichten: 5722
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Hurdegaryp/Bornwird

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:04

Wat fijn voor Namke dat ze zo'n superbaas als jou heeft getroffen.. :j Wat ontzettend zwaar dat je niet langer van haar hebt mogen genieten (en zij van jou!) Heel veel sterkte toegewenst!

Ps. Ik denk niet dat Namke het erg zou vinden als je te zijner tijd ook weer voor een ander paardje zo'n fijne baas zou kunnen gaan zijn ;)

16-09-2017 Brend <3
Maestro Z1+retired& VelinaM2
http://www.haflingerdressuurstal.nl

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:08

Nee! Niet Namke! Jeetje wat heftig....!

Met tranen in mijn ogen heb ik je hele verhaal gelezen. Ik kan mij er zo goed in verplaatsen, ik weet wat voor een goede band jij had met Namke en ik vond jullie echt een geweldig team! Ze heeft een ontzettend goed baasje aan jou gehad en jij heb de beste keuzes gemaakt. Ze had het echt niet beter kunnen treffen.

Echt, wat onwijs naar.. Tranen rollen over mijn wangen. Wat schrok ik mij dood toen ik 'Namke' in de titel zag staan..

Ontzettend veel sterkte!! Ze leeft voort in je hart! Voor altijd!

Edit: Mocht je het een keer willen, mag je altijd langs komen om een keer met Famke te knuffelen of op haar te rijden! (ik weet niet of dat qua afstand te doen is)
Laatst bijgewerkt door Celine_Famke op 02-04-17 18:21, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

goldenhour

Berichten: 1
Geregistreerd: 29-12-15
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:12

Wat een heftig verhaal. Wel heeft ze een baasje gehad dat heel veel voor haar over had en goed voor haar zorgde. Heel veel sterkte, ik hoop dat je het verlies snel een goed plekje kunt geven. Y;(

"Find out who you are and do it on purpose. - Dolly Parton

AlwaysH

Berichten: 11264
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:14

Ik schiet gelijk vol hiervan, wat moet dat moeilijk zijn geweest... ;( Y;(

Fly high, Nobblyneez... 17.3.17 - 15.6.22

Shauniraquel

Berichten: 1594
Geregistreerd: 04-02-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-17 18:33

Celine_Famke schreef:
Nee! Niet Namke! Jeetje wat heftig....!

Met tranen in mijn ogen heb ik je hele verhaal gelezen. Ik kan mij er zo goed in verplaatsen, ik weet wat voor een goede band jij had met Namke en ik vond jullie echt een geweldig team! Ze heeft een ontzettend goed baasje aan jou gehad en jij heb de beste keuzes gemaakt. Ze had het echt niet beter kunnen treffen.

Echt, wat onwijs naar.. Tranen rollen over mijn wangen. Wat schrok ik mij dood toen ik 'Namke' in de titel zag staan..

Ontzettend veel sterkte!! Ze leeft voort in je hart! Voor altijd!

Edit: Mocht je het een keer willen, mag je altijd langs komen om een keer met Famke te knuffelen of op haar te rijden! (ik weet niet of dat qua afstand te doen is)

He Celine, ergens leuk want ik volgde jou ook! Namke & Famke lijken veel op elkaar, qua karakter & qua naam! Geniet van je paardje, want hierdoor besef je dat het net als bij mensen is, leven van dag tot dag. Ook zo mooi dat je eigen paardje zoveel voor je kan betekenen. Ik heb zo'n hechte band met Namke gehad wat ik koester, ik spreek van geluk dat ik dit heb mogen meemaken.

Super lief dat ik een keer mag langskomen! Misschien wel een leuk idee om elkaar inderdaad te ontmoeten. <3

maessie schreef:
Wat fijn voor Namke dat ze zo'n superbaas als jou heeft getroffen.. :j Wat ontzettend zwaar dat je niet langer van haar hebt mogen genieten (en zij van jou!) Heel veel sterkte toegewenst!

Ps. Ik denk niet dat Namke het erg zou vinden als je te zijner tijd ook weer voor een ander paardje zo'n fijne baas zou kunnen gaan zijn ;)

Van jouw reactie krijg ik een warm gevoel van binnen en je maakt iets los. Ik kan het niet beschrijven maar. Misschien inderdaad te zijner tijd zou ik heel graag een ander paard zo gelukkig maken. Voor nu kan ik dat nog niet handelen, maar ik denk dat het voor de toekomst wel een goed idee kan zijn. Een paardje net zoals zij, waar ik mijn ei kwijt kan en een band kan opbouwen. Hij of zij zal nooit Namke vervangen, maar ja.. We zullen zien waar de toekomst ons brengt.

Uit het oog, maar niet uit het hart. Voor altijd in mijn hart, mijn knapste en liefste Namke.
Shauniraquel @ [IM] Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Steffiee_

Berichten: 1324
Geregistreerd: 17-02-10
Woonplaats: Noord Brabant

Re: Rust zacht mijn knappe, liefste Namke, 18-04-04 - 30-03-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:34

Wat vreselijk TS..
Tranen in mijn ogen.. Wat een superbaas ben jij geweest zeg... :(:)
Heel erg veel sterkte.

Do not follow where the path may lead,
Go instead where there is no path, and leave a trail!

♥♥♥

Celine_Famke

Berichten: 6738
Geregistreerd: 18-11-12
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:40

Shauniraquel schreef:
Celine_Famke schreef:
Nee! Niet Namke! Jeetje wat heftig....!

Met tranen in mijn ogen heb ik je hele verhaal gelezen. Ik kan mij er zo goed in verplaatsen, ik weet wat voor een goede band jij had met Namke en ik vond jullie echt een geweldig team! Ze heeft een ontzettend goed baasje aan jou gehad en jij heb de beste keuzes gemaakt. Ze had het echt niet beter kunnen treffen.

Echt, wat onwijs naar.. Tranen rollen over mijn wangen. Wat schrok ik mij dood toen ik 'Namke' in de titel zag staan..

Ontzettend veel sterkte!! Ze leeft voort in je hart! Voor altijd!

Edit: Mocht je het een keer willen, mag je altijd langs komen om een keer met Famke te knuffelen of op haar te rijden! (ik weet niet of dat qua afstand te doen is)

He Celine, ergens leuk want ik volgde jou ook! Namke & Famke lijken veel op elkaar, qua karakter & qua naam! Geniet van je je, want hierdoor besef je dat het net als bij mensen is, leven van dag tot dag. Ook zo mooi dat je eigen je zoveel voor je kan betekenen. Ik heb zo'n hechte band met Namke gehad wat ik koester, ik spreek van geluk dat ik dit heb mogen meemaken.

Super lief dat ik een keer mag langskomen! Misschien wel een leuk idee om elkaar inderdaad te ontmoeten. <3



Je bent altijd welkom! :D

Shenna van de Smid (Onne 376 stb sport x Beart 411 stb sport preferent) Instagram: @friesianshenna
FAMKE ELVIRA 01-07-2001 ~ 19-07-2017

Dawn1993
Berichten: 351
Geregistreerd: 08-03-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-17 18:51

Jeetje wat een verhaal heel erg veel sterkte!!

Onderhoud aan websites? Of zoek je een bedrijf voor het maken van een website?
https://www.sbwebdesign.nl

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antheman, Veraaaaah, wizewo en 3 bezoekers