Zou dit ooit een plekje krijgen?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
CloudDancing

Berichten: 1108
Geregistreerd: 23-06-07
Woonplaats: Amsterdam

Zou dit ooit een plekje krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-17 00:14

Na een periode die alles behalve makkelijk was, zou ik me zo graag even willen verstoppen achter het stevige lijf van mijn lieve Indy.

Alweer ruim 2 jaar weg en het lijkt wel gisteren. Ik mis hem zo. Mijn liefste, mijn trots, mijn troost, mijn allerbeste vriend, mijn kanjer.


Afbeelding

Indy kreeg in juni 2014 hevig koliek. Alles geprobeerd, niks mocht baten. Uiteindelijk is hij onder het mes gegaan en bleek het grootste gedeelte van zijn darmstelsel kapot. Geen kans op herstel en ik heb hem laten gaan.

Nu een rot periode achter de rug. In december kreeg m'n moeder een hartinfarct, gelukkig goed afgelopen en aan het revalideren. Afgelopen weekend werd mijn vriend ineens heel ziek. Na een hoop gedoe bleek zijn galblaas ontstoken en al verrot. Eruit gehaald en dan verwacht je herstel. Maar omdat er nog een lek was en hij onwijs veel pijn bleef houden, is hij vandaag opnieuw geopereerd.
Nu duimen dat het wel goed blijft gaan.

Indy was m'n alles, grote clown. Ik mis je zo en ik heb je zo nodig in tijden als deze.....

loveu_p

Berichten: 267
Geregistreerd: 08-05-12

Re: Zou dit ooit een plekje krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 00:35

Sterkte met alles! :(:)

Elisa2

Berichten: 37051
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Zou dit ooit een plekje krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 10:37

Jemig wat een pech allemaal achter elkaar..ik snap dat je je geliefde paard nu extra hard mist. Heel veel sterkte met alles!

naomiponnex

Berichten: 55
Geregistreerd: 18-01-17
Woonplaats: Joure

Re: Zou dit ooit een plekje krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 16:19

Sterkte met alles, wat een heftige periode zo allemaal. Ik hoop dat er betere tijden voor je aan komen. <3

Foreverkliek

Berichten: 1353
Geregistreerd: 24-07-15
Woonplaats: Naast Twix

Re: Zou dit ooit een plekje krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 21:44

Heel veel sterkte. Juist nu mis je dat grote knuffellijf :(:)

Lukasje
Berichten: 11221
Geregistreerd: 06-01-15

Re: Zou dit ooit een plekje krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-17 21:57

Oh, ik heb met je te doen! Begrijp wel dat in moeilijke periodes, wanneer andere dierbaren plots lichamelijk wat ernstigs mankeren, je helemaal terug naar die juli maand met Indy gekatapulteerd wordt en het verdriet en gemis in alle hevigheid weer boven komt!

Gelukkig gaat het met je mama en vriend goed. Veel sterkte meid!