Het einde van mijn arabierentijdperk - het einde van Gorino

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Djoena
Berichten: 11513
Geregistreerd: 01-04-06

Re: Het einde van mijn arabierentijdperk - het einde van Gorino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-18 15:22

Heel veel sterkte met het verlies van dit prachtige paard met eigen persoonlijkheid.

Weet je die bosrit nog jaren geleden? Ik op Gorino, jij op Folly? En die everzwijn? Gorino rook hem het eerst, daarna Folly toen zagen wij hem pas :') Wat gaat de tijd toch snel....

Djoena
Berichten: 11513
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-18 00:55

Ibbel schreef:
Zeker herinner ik me die nog. Folly dook de bosjes in en Gorino bleef op het pad staan kijken met zo’n blik van: wat doe jij nou raar?

Ja! Ik vond het ook zo knap dat je bleef zitten :)) :')


Djoena
Berichten: 11513
Geregistreerd: 01-04-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-18 21:39

Ibbel schreef:
Die rit was het kantelpunt wat betreft vertrouwen in Folly.
Ik durfde eigenlijk niet goed, en zeker niet alleen, met haar naar buiten omdat ze zo snel in haar reacties is. Die schrikreactie maakte dat mijn gebrek aan vertrouwen verdween: ik merkte dat ze na 10 meter stopte, ondanks dat ze met veel gekraak dwars door het kreupelhout ging en ondanks dat mijn zadel scheef zakte.
Als ze toen was gaan bokken had ik er afgelegen, en was ik er vermoedelijk nooit meer opgestapt :D

Ja kan ik mij goed voorstellen, ze ging dan ook echt mega hard/snel toen ze schrok! Maar ze stopte wel braaf, lees; stopte, en draaide meteen haar hoofd naar ons met zo'n blik "zag je DAT MONSTER!" :')

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: stella92 en 3 bezoekers