Adisja, het gemis word niks minder

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
VenoSnorlax

Berichten: 4509
Geregistreerd: 04-02-12
Woonplaats: Den haag

Adisja, het gemis word niks minder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-17 15:37

Meisje, zo goed als mijn meisje.

De planning was een veulentje rond 22 mei als ik toch is wist hoe het zou aflopen.
Was aan het werk en werd rond 8 mei gebelt, veulen was helaas dood geboren met een spoedkeizersnede. Adisja was een risico naar de kliniek had ze niet meer gered dus toen maar in t weiland

Spoiler:
Afbeelding

Het veulentje mooi hengstje enero

Toen kwam de strijd met jou en wat waren je ogen dof. Elke dag kwam ik knuffelen en de dierenarts je spoelen en het ging de betere kant op! Spoelen was niet meer nodig en je medicatie werd afgebouwd


Afbeelding

Tot ik 23 mei, tijdens de wandeling op werk een telefoontje kreeg. Anke.. adisja is dood. Ik brak, ben naar huis gegaan en wilde zo graag nog even haar voelen, nog ruiken. Erna naar mijn vriend gegaan maar goed ook want door de warmte die dag was ze heel snel achteruit gegaan


Afbeelding

En nu zijn we bijna een half jaar verder, zie ik je wekelijks in mn dromen en mis ik je nog steeds zo erg. Nu met de sneeuw denk ik aan het sleeen, met het mooie weer aan onze bosritjes met de honden


Afbeelding

Ik mis je zo meisje ;(


Afbeelding

Afbeelding

Naskapower

Berichten: 3245
Geregistreerd: 22-11-07
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-17 15:38

Y;( sterkte

heidinuyten

Berichten: 232
Geregistreerd: 08-05-06
Woonplaats: Rucphen.

Re: Adisja, het gemis word niks minder

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 01:51

Veel sterkte.

Lukasje
Berichten: 11221
Geregistreerd: 06-01-15

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-17 04:38

Ach ... ze kunnen toch zo in je hart kruipen hé. Wat erg dat iets wat vreugde had moeten brengen zo tragisch afliep.
Veel sterkte met je verdriet! :(:)

Amado7

Berichten: 10727
Geregistreerd: 04-06-11
Woonplaats: In het leukste dorp.

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-18 08:33

Het is al een poosje terug maar ik zie het nu pas! Wat heftig Anke! Ontzettend veel sterkte nog :(:)