Dag Mahlika, dag mooiste prinses ❤

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

 
 
fransje23

Berichten: 15301
Geregistreerd: 09-07-03
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 22:54

Prachtig eerbetoon, zit (weer) met tranen in mijn ogen. Wat een mooi afscheid.

Ze heeft haar leven wel heel intens geleefd, zoals ik het lees.
Ze heeft in 13 jaar geleefd voor 3.
Haar taak zat erop.

Maar wat gemis hé... :(:)

Don't marry into an absolute idea. Then if it doesn't work out you can change it. If you are locked into something it limits your learning ability and we can stop thinking. Mark Rashid

othelloster

Berichten: 2303
Geregistreerd: 30-12-12
Woonplaats: Nuth

Re: Dag Mahlika, dag mooiste prinses ❤

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-22 23:11

Oh lieve Nikki.....
Wat raakt mij dit diep... Wat zet mij dit weer aan het denken.

Wat heb je het prachtig verwoord ❤️ wat ben je een geweldige meid voor mens en dier

Nogmaals een hele dikke knuffel en veel sterkte gewenst... Ik weet hoe je je voelt voor je allerbeste maatje te moeten missen.... Daantje en Mahlika kunnen ons nu vanaf boven samen bekijken❤️

Granoek
Blogger

Berichten: 10462
Geregistreerd: 26-11-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 05:19

Wat een liefde…
Heel veel sterkte nog gewenst :knuffel:

RoWi

Berichten: 6885
Geregistreerd: 27-12-05
Woonplaats: NB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 08:22

Tranen in mijn ogen Y;( Wat mooi geschreven en (hoe onwijs verdrietig ook) wat een prachtige foto’s. Heel veel sterkte!

Keep calm and eat chocolate! :D

boyca
Berichten: 1072
Geregistreerd: 14-12-11

Re: Dag Mahlika, dag mooiste prinses ❤

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-22 09:15

heel veel sterkte!
Mooi eerbetoon, tranen over mijn wangen. Wat een liefde Y;(

biancaaaa

Berichten: 1589
Geregistreerd: 16-02-04

Re: Dag Mahlika, dag mooiste prinses ❤

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 08:49

Oef hier schrik ik van! Volgens mij hebben wij nog weleens contact gehad over jouw knappe merrie. Heel veel sterkte met het verlies.

hahahatsjoe

Berichten: 2373
Geregistreerd: 01-05-12
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 08:56

Zit hier te huilen, wat prachtig en vreselijk tegelijk. Heel veel sterkte :(:)

Nieuwe paardenspullen in mijn advertenties op de Bokt Markt...
Zie ook http://verkopers.marktplaats.nl/583321 waar ik van alles verkoop (en veel is nieuw of zo goed als nieuw)...
paardenspul, (retro) hebbedingen, poppenhuisgoed, merkkleding, schoenen, tassen, etc.

Rodevlinder

Berichten: 2262
Geregistreerd: 16-02-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 09:01

Heel veel sterkte!

Imke95
Berichten: 322
Geregistreerd: 12-06-20

Re: Dag Mahlika, dag mooiste prinses ❤

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 09:03

Tranen in mijn ogen. Heel veel sterkte :knuffel:

B+12 pr 203 L1+14 pr 200 L2+5 pr 192.5

ElCamino

Berichten: 8915
Geregistreerd: 01-03-05
Woonplaats: Naarden

Re: Dag Mahlika, dag mooiste prinses ❤

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 09:14

Live Nikki, en iedereen om je heen....
Heel veel sterkte in deze rot-periode.
Zo sterk als jij altijd bent in mijn ogen wanneer je afscheidsreportages maakt voor mensen, zo moeilijk is dit aan de andere kant van de lens.
Een reportage zal ook nooit meer hetzelfde zijn voor je denk ik wanneer je mensen fotografeert die ook afscheid moeten nemen.
Hou je taai!!!!

chamion
Huisheks

Berichten: 3662
Geregistreerd: 22-03-07
Woonplaats: Tussen bos, heide en stad

Re: Dag Mahlika, dag mooiste prinses ❤

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 09:24

Ik ken jou niet, en ik kende je paard niet.
Maar je verhaal en prachtige foto's zorgen ervoor dat de tranen over mijn wangen lopen.
Heel veel sterkte gewenst met dit zware verlies. :knuffel:

Doel voor 2024, meer dan 350 km afleggen met Baila en de menwagen door bos en over heide.
Tussenstand: midden feb, 54 km

Duran123
Berichten: 1034
Geregistreerd: 02-05-19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 09:26

Met tranen in mijn ogen gelezen. Zo mooi, zo liefdevol, zo verdrietig…..

Sterkte met dit enorme verlies.

melody7

Berichten: 13682
Geregistreerd: 16-02-11
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 10:08

Heel veel sterkte met dit grote verlies. Je hebt het ontzettend mooi en liefdevol verwoord :(:)

Mijn cavia's volgen? Dat kan! Facebook: Guinea Pigs Adventures Dagelijks op instagram: Klik


daniquexx

Berichten: 1673
Geregistreerd: 24-10-12
Woonplaats: Grou

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-22 10:14

Ik moest al keihard huilen bij de eerst foto's en tekst, jeetje wat kan jij vol gevoel schrijven!
Ik wens je heel heel veel sterkte de komende tijd lieve Nikki! <3

NikkiDeKerf

Berichten: 15276
Geregistreerd: 13-11-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-02-22 10:17

Wat een lieve reacties, vol gevoel en steun ❤ Bedankt allemaal, jeetje. Ik waardeer echt alle berichten en steunbetuigingen stuk voor stuk, ondanks dat ik niet iedereen met een persoonlijk bericht kan bedanken (sorry). Ik vond het trouwens ook bijzonder dat mensen haar naam herkenden in de titel, of haar/ons een beetje gevolgd hebben, wat mooi. En heel fijn om te lezen hoe mensen de liefde voelden of zagen in de tekst of foto's... Want het is een gevoel wat bijna onmogelijk te beschrijven is soms.

@Berdien: Bedankt, en je beschrijft het inderdaad precies zoals ik het nu ook heb ervaren. Ik heb het helaas eerder meegemaakt, maar toen was het al meer duidelijk dat de beslissing echt genomen moest worden. Bij Mahlika had ik het nog langer kunnen laten afwachten tot ze écht niet meer kon en mentaal ook op was, maar dat was precies wat je eigenlijk niet wilt he, dat het niet meer waardig is... Een waardig afscheid is het laatste wat we voor ze kunnen betekenen. Mooi dat wij dat, naast dat het heel verdrietig is, nog wel voor onze merries hebben kunnen doen.

@Maflinger_S: Nee, juist precies verwoord hoe het voor ons ook voelde. Soort full circle. Ik wist niet eens of ik wel afscheidsfoto's wilde. Maar ik dacht wel: áls ik besluit het te willen zou het mooi zijn als Daisy het deed, maar kan ik dat zomaar van haar vragen? En... toen bood ze het uit zichzelf aan zonder dat we het er over hoefden te hebben. :+:

@Selina: Ja, mijn vriend inderdaad. Dit is ook voor ons de meest sprekende/heftige foto, ook omdat dit echt het omslag moment was tussen waar je nog de 'fijne' laatste dingen doet (knuffelen, poetsen, voeren, samen hangen) en ineens je realiseert dat je nu de rotste laatste momenten in gaat door dat halster te pakken, het wordt ineens zo 'echt' dan allemaal..

@Ruitje: Jeetje, wat een mooie en troostende kijk erop, die ik maar al te graag ook zo probeer te voelen... Wat lief van je en wat mooi verwoord, ik ben er echt door ontroerd. Dankjewel Cathy ❤

@fransje23: Dankjewel :knuffel: Intens geleefd en voor wel 3, dat is echt heel treffend eigenlijk. Alles was intens. Gelukkig niet alleen haar medisch dagboek, maar ook alle positieve emoties en herinneringen die ze heeft mee gegeven, daar ben ik heel dankbaar voor!

@othelloster: Je weet helaas precies hoe het is, onze zielspaarden :knuffel:

@ElCamino: Dankjewel, en je hebt gelijk, de afscheidsreportage die ik inmiddels sindsdien heb gedaan hebben wel een extra lading gekregen. En tegelijk weet ik nu hoe ontzettend dierbaar zulke foto's kunnen zijn, waardoor het misschien niet alleen een soort extra zware lading heeft, maar ook nog meer betekenis.

@Biancaaaa: Ik dacht er nog aan je een berichtje te sturen, maar kon me er steeds niet toe aan zetten. Was toen heel fijn jouw ervaring te lezen en even contact te hebben. Bij ons heeft uiteindelijk de behandeling met omeprazole oraal, omeprazole im, prednison oraal, dexamethason im helaas allemaal niets opgeleverd en ging ze zelfs steeds verder achteruit, fysiek zichtbaar en in de darmen en maag verbeterde er ook niets... Het is kennelijk soms een muntje op zijn kant, en bij ons viel het helaas om. Ik hoop des te meer echt heel erg dat het bij jou goed blijft gaan zodat je je nog lang van hem kunt genieten!

kimmie261

Berichten: 19192
Geregistreerd: 30-03-04
Woonplaats: duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 10:28

Ach Nikki, je mooie meisje...

Wat een liefdevol mooi eerbetoon aan je knappe paardenkind, ooit ga je haar weer zien en tot die tijd leeft ze voort in je hart ....

Heel veel sterkte :knuffel: :knuffel:

Elisa2

Berichten: 36673
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-22 10:32

Jemig wat een pech heeft dit dier gehad zeg..ik krijg er tranen van in m'n ogen. Wat oneerlijk allemaal..

Heel veel sterkte met het verlies en je beschrijving en foto's zijn prachtig.

''De echte discipel van de rijkunst heeft niet de erkenning door andere mensen nodig maar veel meer het gevoel om met zijn paard een te zijn. Ontbreekt deze harmonie, dan ontstaat in het beste geval volmaakte techniek, maar er ontstaat nooit volmaakte (rij)kunst.''

-Kurt Albrecht-

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers