Hoe neem je afscheid..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Hoe neem je afscheid..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-12-19 22:53

Van je zielenpony? Hoe doe je dat? En helemaal als die pony veel te jong tussen je handen uit glijdt?

12 november heb ik mijn Lars moeten laten gaan. Verstoppingskoliek. 3 dagen in de kliniek, maar hij kreeg zoveel pijn, en er zat zo geen vooruitgang in dat het niet meer verder kon.

En dan.. bij hem zitten, knuffelen, lieve woordjes.. kusjes.. aaien tot je niet meer kunt. Afscheid. Zo. Bam.
Officiƫle dingen geregeld, alle rekeningen betaald. Maar dan bokt nog. Ook al ben ik niet heel actief, en zal bijna niemand hem kennen. Maar hij verdient het. Hij heeft er recht op. Net als al die andere pony's die ik gekend heb die er niet meer zijn.

Maar dit is zwaarder, definitiever. Officiƫler. En hoe doe je dat dan? Met 15 foto's? Met een mooie tekst over alle ups en downs die we gehad hebben? Een paar weken heb ik echt nodig gehad, en ik ben er nu nog niet aan toe. Maar het is tijd.

En ineens wist ik hoe. Geen 100-den foto's, want de herinneringen zijn van mij. Levendig en blij. Alleen maar ups, nooit downs. Altijd lief, altijd vrolijk, altijd zin om iets te gaan doen. De wereld samen te trotseren, dat deden wij.

Lieve lieve lieve Larsjkieparsjkie, bananenhoofd, zwartaloosa. Ik hou van je, nu en altijd. En zoals een lieve vriendin zei: alleen het aardse is weg. Maar van binnen blijft hij er. In hoe ik mijn veulen ga opvoeden, in hoe mijn grote reus zich gedraagt. In herinnering, in een glimlach en een traan.

Afbeelding

Dag knapperd, doei lieffie. Ga maar lekker Larstig doen daarboven. Ik hou van je en ik mis je.. tot ooit...
Laatst bijgewerkt door balance op 04-12-19 03:15, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: September->november

Pluttersput

Berichten: 15016
Geregistreerd: 11-09-05

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-12-19 19:52

Wat een ontzettend lieve berichtjes allemaal, ze worden erg gewaardeerd <3

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: L_iek en 14 bezoekers