Heelt de tijd alle wonden?

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Montgri
Berichten: 649
Geregistreerd: 18-07-15

Re: Heelt de tijd alle wonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 09:00

Ik heb nooit een paard gehad, en dus ook geen paard verloren. Echter wel een flink aantal familie leden.
Toen ik 6 was is me opa overleden. Hier heb ik nog steeds moeite mee zo nu en dan. Terwijl ik hem niet echt super goed kende. Ik was 6. Zo veel herinder je je niet meer van die tijd. Tenminste ik. Terwijl mijn andere opa 3 jaar geleden is overleden. Vroeger was het echt 4 handen op 1 buik. En daar heb ik heel wat minder moeite mee.
Misschien dat ik toen ik 19 was het beter heb kunnen verwerken en toen ik 6 was niet en dat dat daarom nog zo erg in me hoofd speelt en ik er zo nu en dan het er nog moeilijk mee heb.

Echter kan het misschien komen omdat toen ik 6 jaar was, dat mijn eerste verwerkingsproces was van iemand kwijt raken. En toen ik 19 jaar was, ik het verwerkingsproces al iets te vaak heb mee gemaakt.
Ik wil niet zeggen dat het makkelijk word, maar ik ben er harder door geworden (maar emotioneel zwakker). Na 3 katten, een verzorgpaard, twee opa’s, een oom, twee overgroot oma’s en een overgroot opa.

Insta: @Orrie_the_belgiandraft

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 bezoekers