Link naar het vorige topic: [DRS] wie heeft hier allemaal en draver ??????
Citaat:Denk er aan dat dit topic op DRS staat en oneliners en offtopic berichten niet de bedoeling zijn
Anoniem schreef:Eerste
Jewey schreef:Zo ik grijp mijn kans om in dit nieuwe topic te laten weten dat ik net als Marritvanaf 1 juni in het bezit ben van mijn eerste echte eigen paard. En wel Rival van Wendy. En ook deze zullen sommigen van jullie wel kennen.
Ik ben er helemaal hartstikke blij mee!
Anoniem schreef:Ach er zijn zo verschrikkelijk veel oneliners.. Overal. Dan maakt de mijne ook niet uit. Want ik had vandaag niets zinvols te melden.
Edit: en lees de eerst pagina in het vorige topic. Die staat ook vol met oneliners
Marrit13 schreef:Dat kan ik me goed voorstellen..Gefeliciteerd Jewey! Wat een fijn gevoel he?![]()
Arme Bella zeg.. Maar hopelijk gaat het snel beter. Mijn paard heeft inderdaad een behoorlijk trauma overgehouden aan het ongeluk, ben ook uit de wedstrijden gegaan, het leverde zoveel stress op.
Only_Hellen schreef:Jeetje zeg. Dat is ook sneu. Is die nagel wel uit dat deel gehaald?
Only_Hellen schreef:Is zijn voet in een emmer biotex zetten geen idee? Net als bij een hoefzweer?
Nina_rex schreef:Oei, dat is pijnlijk! Maar vaak is zodra de nagel eruit is de pijn ook grotendeels weg.En als het goed gebloed heeft is de kans op een ontsteking ook weer kleiner (elk voordeel heb ze nadeel hè
).
Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense en 0 bezoekers