[HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Fkimberly

Berichten: 0
Geregistreerd: 25-10-18
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 23:49

Trotse eigenaar geworden van een draver *\o/* Heeft enkele jaren gekoerst en komt uit Zweden. Het is echt een enorme knuffelkont heb nu al echt een klik met hem, alleen met rijden is hij moeilijk voorwaarts te houden. Herkennen jullie dit?

Afbeelding


Afbeelding



Fkimberly

Berichten: 0
Geregistreerd: 25-10-18
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 09:39

Hij heet Denspecielle <3 Ik rij zowel buiten als in de bak. Ik merk wel dat hij buiten leuker vind alleen in stap is hij dan alsnog niet voorwaarts in draf wel buiten alleen in de bak dan weer niet haha

Fkimberly

Berichten: 0
Geregistreerd: 25-10-18
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 20:28

Mijne is echt een slome koele kikker tenminste wat hij heeft laten zien haha :P nu kwam ik vanavond op stal en ik mocht niet aan meneer zijn hoeven komen :( ik denk dat hij opnieuw rotstraal heeft zijn jullie bekend met dit probleem bij jullie draver? En wat is het beste middeltje hiervoor?

Fkimberly

Berichten: 0
Geregistreerd: 25-10-18
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 21:43

RianneH schreef:
Wat een drukte hier, leuk!

Ik heb ook een tijdje bitloos gereden maar merkte dat er erg veel ruis was toen ik mijn hulpen wou gaan verfijnen.
Buiten rijd ik wel altijd met een touwhalster eronder en dan haal ik wel regelmatig het hoofdstel eraf zodat ze ook nog een deel zonder bit kan lopen :)

Hier overigens geen traag type, ik moet d'r eigenlijk altijd iets terug nemen om meer te gaan dragen en minder over het tempo te lopen. Tenzij we buiten rijden, dan mag ze lekker d'r eigen tempo in stap kiezen en hebben we onze langere paden voor wat tempowisselingen in draf :D
Verder wel een keiharde werker onder het zadel, maar als ze niet goed begrijpt wat ik wil lost ze dat altijd op door gewoon sneller te gaan :P En super bomproof, alleen soms wat snurkend de bossen door :')

Rotstraal is vervelend! Meestal gaat het fout in het stalmanagement, komt ie voldoende de box uit? Misschien een andere bodembedekking?
En er is een goedje dat perfect schijnt te helpen, maar kom niet op de naam...


Jaa hij staat alleen snachts op stal overdag nu in paddock en zijn box wordt elke dag uitgemest. Vandaag had ik dus zn voorste hoeven ingesmeerd met hypozin, maar ik mag dus absoluut niet aan zn achterste hoeven komen...

Fkimberly

Berichten: 0
Geregistreerd: 25-10-18
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 22:58

Opzich zijn zn stralen nog niet heel zacht alleen het begint bij hem in zn middelste straalgroef ik mag hier niet aanzitten zegmaar erg lastig om het zo te behandelen.. :( :(


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 15 bezoekers