[HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Moderators: Apple, Coby, petraaken, C_arola, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

jankawijnsma

Re: Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-10 09:59

Op naar de volgende 100!
Succes met Bella Dabo. Hopelijk valt het allemaal mee.
Fijn Jewey nu hoor je er echt bij!
Mijn draver staat weer lekker in de wei te genieten en verder heb ik niks te melden!

Carpe diem

jankawijnsma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 08:44

Die van mij staat maar weer binnen, jak wat een nattigheid!
Zijn er meer hier die in de winter een donkerbruine draver en in de zomer een lichtbruine draver hebben?
Die van mij is in de zomer een heel ander paard! Ze is nu al wat ouder en daarom gaat het verharen wat minder snel, maar ik ben benieuwd hoe licht ze dit jaar wordt!

Carpe diem

jankawijnsma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 13:03

Die van mij ook ninajojo ik heb 2 weken geleden de schaar er even flink in gezet want het zag er echt niet uit!
Die koperkleur heeft Carin ook, maar dan vooral in het voor- en najaar. Dan is ze ook het mooist want dan krijgt ze allemaal appels.
Ik heb ze net nog even buiten gezet, het zou vanmiddag opklaren en ik heb ze liever zo veel mogelijk buiten.
Kou is een emotie tenslotte ;)

Carpe diem

jankawijnsma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 14:07

Ja snap ik. Ik heb carin nu geen deken op, want ik zet haar vanavond weer binnen, maar het is ook koud en nat, brrr.
Is die van jou een beetje schoon op zich zelf?
Als ik vanavond de beesten ophaal kan ik niet meer zien wat voor kleur Carin heeft want dan zit ze onder de modder! Dat vindt ze heerlijk! Ze is het allerliefste lekker vies.

Carpe diem

jankawijnsma

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-10 14:42

Lekker in t zand is natuurlijk wel fijn!
Ik heb nu nog geen bak, maar die komt er wel in de nabije toekomst en daar ga ik Carin zeker een plezier mee doen!
Had die van jou ook allemaal lange haren aan de benen? Die van mij is altijd overbehaard!

Carpe diem

jankawijnsma

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-10 23:48

Wat een leukje flew, wel een kleintje idd!
Suus wat een apart kleurtje! Dat zie je niet vaak!
Wauw Mariska M1 met winstpunten je mag echt trots op jezelf en op je draver zijn! Heel knap! Ik ben vroeger wel L gestart met mijn draver, maar helaas toen geen winstpunten gehaald in de L.
Mijn draver is 1.52 en dat is volgens mij wel redelijk normaal. Ik ben er nooit te groot voor geworden. Ik heb Carin wel 10 jaar gereden en idd ze mankeerde nooit wat. Wel heeft ze een peesblessure gehad en daar heb ik toch een jaar voor moeten uittrekken voordat ik weer kon rijden. Erg fijn Dabo dat jou dat bespaart blijft! Pfff het is laat, ik ga op bed.

Carpe diem

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie