Merk je na zo'n vakantie dat Madness er weer zin in heeft? Of moet je hem dan altijd weer even 'wakker maken'?
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij! &if=1
Madness is een heel vrolijk wakker paard. Altijd al. Het meeste werk ligt juist in hem te overtuigen dat het allemaal wat meer gedoseerd kan en dat de trainer het tempo bepaalt.
Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7 Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen
Ah, hij is er dus zo eentje. Pakt hij dat wel op, janouk? Dat hij ook daadwerkelijk wat meer doseert?
Ik hunker naar vriendschap, wil graag geborgen zijn. Ik deel in jouw blijdschap en ook als er zorgen zijn. Maar vraag niet mijn leven, dat kan ik jou niet geven. Mijn leven is van mij! Van mij! Pia Douwes - Elisabeth - Mijn leven is van mij! &if=1
O zeker. Hij snapt het spelletje en snapt nu ook dat als hij in het begin wacht dat hij dan het laatste rechte eind mag gaan. En dat moment vindt hij prachtig. Hij loopt graag op kop. ...........
Maar we gaan het zien hoe hij zich verder door ontwikkelt.
Meneer Anton M dressuur ZZ vaardigheid mennen Aladdin L dressuur M vaardigheid mennen L2 dressuur Madness, draver, 7 overwinningen, kilometer record 1.14.7 Janouk ZZ dressuur ZZ vaardigheid mennen
Hee kijk, daar is Madness weer. Lekker weer in training zie ik, zijn er plannen om 'm deze winter nog ergens uit te brengen?
"Að ríða er dans á milli tveggja ólíkra heima" -þórarinn Eymundsson Smiley-legenda in profiel We zijn nu bijna 22 jaar verder. En ik wil echt weten of pokemon inmiddels een pony heeft.
Hoe lang duurt het normaal gesproken om hem weer startklaar te krijgen Janouk?
Dat hangt van Madness af..........kijken wat zijn basis conditie is en hoe hij het werk oppakt weer. We zullen zien.............