Maar dat is uiteraard offtopic

Ik ken verder nog paardenwissel wedstrijden in de reguliere springsport maar volgens mij gebeurt het ook steeds minder zeker op amateurniveau.
trotr schreef:De bal rolt dus en eigenlijk zou dit het moment moeten zijn om bijvoorbeeld een 8-delige YouTube reportage over Madness en zijn entourage te maken. Dit zou een prachtig moment zijn om door te pakken, maar daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. Dat laatste gegeven maakt het extra bijzonder dat er zelfs zonder financiële investeringen al zoveel is bereikt.
gerlindie schreef:Die knappe Madness toch
Ik ben benieuwd, ik vertrek vandaag met een paar honderd diergeneeskunde studenten naar Wolvega voor het jaarlijkse Peerdepieten
Ibbel schreef:trotr schreef:De bal rolt dus en eigenlijk zou dit het moment moeten zijn om bijvoorbeeld een 8-delige YouTube reportage over Madness en zijn entourage te maken. Dit zou een prachtig moment zijn om door te pakken, maar daar hangt natuurlijk wel een prijskaartje aan. Dat laatste gegeven maakt het extra bijzonder dat er zelfs zonder financiële investeringen al zoveel is bereikt.
Zou er niemand op bokt zijn die dit voor een mooi prijsje zou kunnen en willen maken? Er zitten hier zoveel communicatie- en mediastudenten naar mijn gevoel, dat er toch iemand te vinden zou moeten zijn?
Niemand van de duizenden meelezers die iemand kent?
janouk schreef:Link naar het artikel op Trotr.nl
https://www.trotr.nl/nederland/draver-m ... drafsport/
![]()
![]()
![]()
![]()
Binnen de drafsport liefhebbers zijn jullie Bokt fans van Madness inmiddels niet onopgemerkt gebleven
Wereldberoemd in heel Nederland.
I love Bokt
Benieuwd wat jullie vinden van het verhaal over Madness en hoe super jullie mee leven elke koers met ons avontuur met Madness,
Het artikel is geschreven door de fokker van Madness, ook fan van het eerste uur.
hwn schreef:Misschien moet er een rubriek komen: "voorbeeldtopic van de maand"
janouk schreef:En we houden alle drukte weg bij Madness. Hij chillt lekker in de wei.
En daar houd ik als super Penny van.
En ik vind het leuk om jullie online mee te laten genieten van ons avontuur met Madness.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 bezoeker