[HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-18 22:50

Ja hoor hootje Afbeeldingmet de kaptoom, meteen wat grondwerk mee pakken, altijd handig


Afbeelding de site pull van barefoot


Afbeelding
Buiten altijd met touwhalster.


boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-18 17:19

Mijne is super chill, ook niet gekoerst, maar wel fantastisch te rijden. Heel braaf


boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-19 00:05

Veelzijdig,trouw en vol humor Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Re: [HK] Wie heeft er een Draver? Deel II

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-19 21:48

Ik heb wel laten keuren, geen foto's, maar ze keuren niet snel af hoor. Ze zijn gewoon al heel snel geschikt voor t doel van aankoop zei de keuringsarts.. en op foto's zie je ook niet alles. Dan moet je ook van hals en rug foto's laten maken.

boedjang
Berichten: 680
Geregistreerd: 29-04-08
Woonplaats: The Bronx

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-19 09:01

Hootje schreef:
Hee iedereen!

Hoe gaat het met jullie en jullie knappe dravers? :P
Met Tourterelle gaat het goed, ik ben bezig met haar dunner te krijgen, maar jeetje dat is nog best lastig voor een pony die al zo lang (te) dik is.. Ik merk dat ze steeds meer plezier krijgt in het longeren en de galop aan de longeerlijn gaat ook goed, alleen gaat ze wel onwijs hard haha.
Wel valt mij vanaf het begin eigenlijk iets op, Tout die doet af en toe haar mond open en dicht en kantelt haar hoofd dan, heeft iemand een paard die dit ook doet? De tandarts is al geweest, dus het kan niet aan haar gebit liggen. Het bit loopt ze ook de hele tijd mee te kauwen en ze heeft geen idee wat ze met haar tong moet, dus ik ga over op bitloos. Met mijn andere paard sta ik nu tijdelijk op een andere stal, dus ze zal haar vriendinnetje wel missen :( .

[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]



Mijne doet dat uit of onbalans, onkunde of als de osteo langs moet komen, ik longeer altijd net dubbele lijn zodat ik haar kan helpen daarmee. Met 1 lijn kun je niet zo veel corrigeren als nodig is, of als onder t zadel. Je mist dan de buiten teugel. Of je moet kort lijntje hebben met longeren en mee lopen ,lijn aan kaptoom.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 bezoekers