[DIGI] Henk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Denise_

Berichten: 5610
Geregistreerd: 05-02-06

[DIGI] Henk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-11-21 03:31

Deze tekening mag door als kerstcadeau voor twee vriendinnen van ons. Hun teefje is nu bijna tien maanden oud. Ik hoop dat jullie haar net zo schattig vinden als ik.

Ik zoek tevens een fijne locatie om digitaal werk te printen en was benieuwd naar ervaringen. Mijn voorkeur gaat toch wel uit naar printen canvas, denk ik.


Afbeelding

Dichterbij:
Afbeelding

Jis_

Berichten: 11580
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 11:41

Super schattig! En mooi gemaakt in en leuke stijl. Prachtig die ogen en gave achtergrond. Zeer geslaagd, daar zullen ze blij mee zijn! :j

mar_fay

Berichten: 2619
Geregistreerd: 19-12-08
Woonplaats: blup.

Re: [DIGI] Henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-21 22:56

Lekkere losse stijl heb je, zijn ze vast blij mee!

_Denise_

Berichten: 5610
Geregistreerd: 05-02-06

Re: [DIGI] Henk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-21 10:58

Leuk om dat van jullie beiden te horen!

Anoniem

Re: [DIGI] Henk

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-21 11:44

Zo leuk geworden! <3

Ik laat dingen meestal printen bij The Printspace: https://www.theprintspace.co.uk of digitalab.co.uk. Nu zul je daar wel wat BTW over moeten betalen om het Nederland in te krijgen, maar het is niet zo duur, dus dat valt wel te overzien denk ik. :) Ik heb in Nederland nog niet echt iets gevonden waar je gewoon eenmalig een kunstwerk kunt laten printen - foto's afdrukken is natuurlijk een behoorlijk andere tak van sport.

_Denise_

Berichten: 5610
Geregistreerd: 05-02-06

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-21 17:14

Mkango schreef:
Zo leuk geworden! <3

Ik laat dingen meestal printen bij The Printspace: https://www.theprintspace.co.uk of digitalab.co.uk. Nu zul je daar wel wat BTW over moeten betalen om het Nederland in te krijgen, maar het is niet zo duur, dus dat valt wel te overzien denk ik. :) Ik heb in Nederland nog niet echt iets gevonden waar je gewoon eenmalig een kunstwerk kunt laten printen - foto's afdrukken is natuurlijk een behoorlijk andere tak van sport.


Thanks! Fijn om te lezen dat jij hier goede ervaringen mee hebt. Ik had eerder wel een adres in Nederland gevonden, maar daar was ik niet tevreden over. Denk dat ik deze ook eens ga proberen!