[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 17:40

Seven schreef:
Mooi San

Dank je :D.


Ayasha schreef:
jis wat heb jij toch altijd prachtig warme portretten! :) Erg mooi! De hond spreekt me wel meer aan dan het vogeltje eigenlijk. :o

San; ik zag jouw uiltje al voorbij komen op instagram denk ik. :D Hij wordt mooi! Zou je een close up willen plaatsen van de vleugel?

Ik ben aan verschillende dingen bezig. Loop een beetje vast met kleur momenteel dus deze aan het proberen te maken:
[ [url=m/TQZeMy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar op een of andere manier klopt voor mijn gevoel zijn blik niet met de referentie foto alleen kan ik de referentie foto ook niet zomaar plaatsen aangezien ik die welliswaar mag gebruiken om te tekenen maar daarom niet perse om zomaar te plaatsen vermoed ik. En ik denk dat haar instagram privé is.

Dank je :D.

Afbeelding
En de vleugel.

Ik weet niet wat er aan de blik van het paard mist, het is iig een mooie plaat :j.


Sheran

Berichten: 17224
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 17:51

Ayasha schreef:
jis wat heb jij toch altijd prachtig warme portretten! :) Erg mooi! De hond spreekt me wel meer aan dan het vogeltje eigenlijk. :o

San; ik zag jouw uiltje al voorbij komen op instagram denk ik. :D Hij wordt mooi! Zou je een close up willen plaatsen van de vleugel?

Ik ben aan verschillende dingen bezig. Loop een beetje vast met kleur momenteel dus deze aan het proberen te maken:
[ [url=m/TQZeMy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar op een of andere manier klopt voor mijn gevoel zijn blik niet met de referentie foto alleen kan ik de referentie foto ook niet zomaar plaatsen aangezien ik die welliswaar mag gebruiken om te tekenen maar daarom niet perse om zomaar te plaatsen vermoed ik. En ik denk dat haar instagram privé is.


Vind hem veelbelovend! Wat betreft het oog: misschien kun je alleen het oog plaatsen? Kleine uitsnede van de foto?

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-21 18:25

Sheran schreef:
Ayasha schreef:
jis wat heb jij toch altijd prachtig warme portretten! :) Erg mooi! De hond spreekt me wel meer aan dan het vogeltje eigenlijk. :o

San; ik zag jouw uiltje al voorbij komen op instagram denk ik. :D Hij wordt mooi! Zou je een close up willen plaatsen van de vleugel?

Ik ben aan verschillende dingen bezig. Loop een beetje vast met kleur momenteel dus deze aan het proberen te maken:
[ [url=m/TQZeMy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maar op een of andere manier klopt voor mijn gevoel zijn blik niet met de referentie foto alleen kan ik de referentie foto ook niet zomaar plaatsen aangezien ik die welliswaar mag gebruiken om te tekenen maar daarom niet perse om zomaar te plaatsen vermoed ik. En ik denk dat haar instagram privé is.


Vind hem veelbelovend! Wat betreft het oog: misschien kun je alleen het oog plaatsen? Kleine uitsnede van de foto?

Hopelijk is dit niet tegen de etiquette:

Afbeelding


San: jouw oog voor detail en vermogen om het neer te zetten is echt onnavolgbaar.

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 05:27

Ayasha schreef:
Sheran schreef:


Vind hem veelbelovend! Wat betreft het oog: misschien kun je alleen het oog plaatsen? Kleine uitsnede van de foto?

Hopelijk is dit niet tegen de etiquette:

[ [url=m/ORhUvL.jpg]Afbeelding[/url] ]


San: jouw oog voor detail en vermogen om het neer te zetten is echt onnavolgbaar.

Dank je wel :o.

Lijkt me niet tegen de etiquette, hoor. Het eerste dat mij opvalt is het verschil in schaduwwerking op het bovenste ooglid. Wellicht dat daar je issue met zijn blik zit?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 08:32

Er gaat inderdaad iets mis aan het bovenste ooglid maar op één of andere manier krijg ik het niet gezien. := Toen ik bezig was heb ik ook al vier keer zitten kijken maar kreeg het op één of andere manier maar niet juist. := Zo nog eens mee knoeien. :=

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

Jis_

Berichten: 11492
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-21 09:30

Dank je Ayasha! :D Ik ben tevreden over het resultaat van de hond maar voor mij is het vogeltje wel een stuk beter al. Ik was bang dat de Boomklever weg zou vallen met zo'n drukke achtergrond maar hij springt er toch goed uit gelukkig. Ook wel een kwestie van smaak dan denk ik.

Je tekening wordt mooi. Ik zou wat meer contrast aanbrengen links onder het oog, onder de donkere lijn, waardoor dat lijntje daar iets meer wegvalt. Ik denk dat dat ook scheelt.

De grootse winst die je kunt behalen is de lijn die schuin naar boven loopt bij/boven het oog, deze wat meer naar links plaatsen, die is net wat te kort en moet in 1 lijn lopen met de onderste lijn onder het oog. Het donkere randje vlak boven het oog is wat te scherp, en loopt wat ronder links.

Blik vind ik wel kloppen met de referentiefoto. :j

Wat een plaatje weer San, mooi zacht, ga je bij deze de achtergrond ook wit laten?

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

oji

Berichten: 4213
Geregistreerd: 29-07-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 09:49

Jis, ik hou echt zo van jouw warme kleurgebruik. Wat zullen die mensen blij zijn met het portret van de hond! Dat oude hout lijkt me echt verschrikkelijk moeilijk om te schilderen, ben heel benieuwd hoe dat wordt! Ben stiekum ook wel echt nieuwsgierig hoe het nu met jouw enorme schilderij van het cremello paard is. Die opzet vond ik zo prachtig en geweldig lijkt me dat zo'n groot doek.

San, jouw trio met eekhoorn, bunny en cavia zijn ook weer zo gaaf. Zo zacht en aaibaar!

Seven, hopelijk weer uit de dip. Ik vind de opzet van dat vosveulen in pastel echt heel mooi worden! Hele lieve uitstraling! En dat kuiken is ook echt heel gaaf aan het worden.

Verder nog veel hele gave dingen tegengekomen. Echt inspirerend wat iedereen hier laat zien en ook de verschillende media, technieken en stijlen. Ik heb niet altijd tijd om te reageren maar wordt wel altijd heel blij van dit topic!

Ayasha, volgens mij moet je ook goed naar de licht en donker verdeling onder het oog kijken. Op de foto zie je een licht vlak vanaf de buitenkant van het oog vrijwel recht naar benenden, hoek van ca 5 graden naar rechts schat ik zo in) naar de onderkant van de kaak. Op jouw tekening loopt dat lichte vlak niet vanaf de buitenkant van het oog, maar vanaf halverwege het oog, en is de hoek schuiner. Hierdoor komt het oog in mijn beleving anders in het hoofd te liggen en is het perspectief iets anders. Foto lijkt het hoofd meer van voren en op jouw tekening meer van opzij, waardoor de oogopslag ook net anders lijkt.

Ik ben zelf ook begonnen met een kleurpotlood tekening van mijn paard. Pfftttt...dat valt nog niet mee zeg dat mengen met kleurpotlood om tot de juiste kleuren te komen. Had wat youtube tutorials gevolgd en was aanvankelijk begonnen op A4 en gewoon action papier, maar liep daar snel op stuk dat er geen laag meer op te krijgen was. Ik denk ook dat ik de neiging heb iets te hard op de potloden te drukken. Maar goed het is een leerproces.
Opnieuw begonnen en uit een tutorial gehaald dat je ook met kleurpotlood op pastelmat kan tekenen (en dat dat voor beginners zoals ik net ietsje makkelijker is). Omdat A4 me toch wat teveel gepriegel is, overgestapt op A3 pastelmat (lichtgrijs) met een combinatie van Derwent Coloursoft, Faber Castell Polychromos en Caran Dache Luminance. Ook om te kijken welk potlood mij nou het beste ligt. Ik denk dat dat de Polychromos zijn, maar dat heeft denk ik te maken met mijn "te harde" drukken. De Coloursofts en Luminance breken bij mij te snel de punten af en kan ik voor mijn gevoel ook net iets minder goed gedetailleerd werken (maar dat ligt geheel aan mij als ik zie hoeveel detail San met de Coloursofts weet aan te brengen).

Maar man man wat gaat er ook een tijd zitten in tekenen...maar goed ik moet ook echt nog alles leren daarmee en en dus veel op een stukje kladpapier van alles aan het uitproberen voor ik het ook op het echte papier toepas.
Ik kan absoluut niet zoals San maar ergens beginnen en er steeds een stukje aantekenen, ik heb wel eerst echt een basis nodig om te zien of alle verhoudingen kloppen en of de licht donker vlakken een beetje kloppen voor ik verder gedetailleerd ga werken. Heb dus voor mijn paard eerst een onderlaag gemaakt van het geheel en ben nu bezig met meer uitwerken. Voorhoofd en oor zijn al wat meer uitgewerkt. Neus, hals en manen heb ik alleen nog een grove onderlaag. Ligt het aan mij of is de neus van een paard echt het aller moeilijkst? Ik vond dat met het schilderij van mijn paard ook echt het lastigste stuk. Maar met de tekening zit ik daar ook het meest op te worstelen. Maar gelukkig op pastelmat en kan ik dus nog vele lagen prutsen en sleutelen.

Afbeelding

Maar vind tekenen wel erg leuk voor naast het schilderen. Vooral als ik 's avonds na mijn werk en na mijn paard rond een uurtje of 9 thuis kom heb ik geen zin meer om een pallet te mengen, penselen weer te reinigen etc voor een uurtje. Potlood en papier pak je dan toch sneller om even een klein stukje te doen, dus hou het schilderen voor als ik echt tijd heb en tekenen voor als ik wel zin heb om wat te doen maar geen zin in een hoop kliederzooi en opruimwerk te maken (ik heb maar 1 tafel waar ik ook aan werk overdag dus kan de zooi niet de zooi laten helaas).

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 10:41

Jis_ schreef:
Dank je Ayasha! :D Ik ben tevreden over het resultaat van de hond maar voor mij is het vogeltje wel een stuk beter al. Ik was bang dat de Boomklever weg zou vallen met zo'n drukke achtergrond maar hij springt er toch goed uit gelukkig. Ook wel een kwestie van smaak dan denk ik.

Je tekening wordt mooi. Ik zou wat meer contrast aanbrengen links onder het oog, onder de donkere lijn, waardoor dat lijntje daar iets meer wegvalt. Ik denk dat dat ook scheelt.

De grootse winst die je kunt behalen is de lijn die schuin naar boven loopt bij/boven het oog, deze wat meer naar links plaatsen, die is net wat te kort en moet in 1 lijn lopen met de onderste lijn onder het oog. Het donkere randje vlak boven het oog is wat te scherp, en loopt wat ronder links.

Blik vind ik wel kloppen met de referentiefoto. :j

Wat een plaatje weer San, mooi zacht, ga je bij deze de achtergrond ook wit laten?

Nee, want het papier is beige :)). Maar er komt geen achtergrond, is mijn ding niet :o.

Seven

Berichten: 21131
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 10:41

Ayasha
Hij spreekt me wel heel erg aan :j
Boven het oog mis je een beetje de dip zogezegd. Nu oogt het boller denk dat dat al een heel verschil kan maken.

Prachtig San mooie details op de vleugel
Wij hebben 1 van onze uilen laten opzetten die was overleden echt een prachtig dier en al die details in de veren <3

Oji
Ziet er al geweldig uit, heel mooi kleur gebruik <3

Hier aan een revanche van m'n merrie met veulen schilderij begonnen

Gesso en schets
Afbeelding

Eerste laag achtergrond, kleur zit er ergens tussen in moet nog wat meer koele en warme tinten bij op.
Afbeelding
Afbeelding

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

Jis_

Berichten: 11492
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-21 11:09

Mooi begin Seven.

Wat een mooie losse tekening oji. Prachtige kleuren!

_San87_ schreef:
Jis_ schreef:
Dank je Ayasha! :D Ik ben tevreden over het resultaat van de hond maar voor mij is het vogeltje wel een stuk beter al. Ik was bang dat de Boomklever weg zou vallen met zo'n drukke achtergrond maar hij springt er toch goed uit gelukkig. Ook wel een kwestie van smaak dan denk ik.

Je tekening wordt mooi. Ik zou wat meer contrast aanbrengen links onder het oog, onder de donkere lijn, waardoor dat lijntje daar iets meer wegvalt. Ik denk dat dat ook scheelt.

De grootse winst die je kunt behalen is de lijn die schuin naar boven loopt bij/boven het oog, deze wat meer naar links plaatsen, die is net wat te kort en moet in 1 lijn lopen met de onderste lijn onder het oog. Het donkere randje vlak boven het oog is wat te scherp, en loopt wat ronder links.

Blik vind ik wel kloppen met de referentiefoto. :j

Wat een plaatje weer San, mooi zacht, ga je bij deze de achtergrond ook wit laten?

Nee, want het papier is beige :)). Maar er komt geen achtergrond, is mijn ding niet :o.


Je had hem bij de Flamingo zo mooi donker gemaakt en ik denk dat de Uil er wel ook mooi uit zou springen, en dan niet zo donker als bij de Flamingo, voor mij valt hij nu wat weg in de achtergrond. Ook smaak dus snap je keus.

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:02

Ah zo, ja. Misschien dat ik dat nog wel doe. Weet t nog niet. Ik houd van lichte achtergronden :P.

henny_w
Berichten: 3032
Geregistreerd: 20-03-05
Woonplaats: Twente

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 13:19

Jis, wat een mooi kleurgebruik bij die boomklever.

Seven, ik vind de achtergrond op dat ronde doek al heel sfeervol worden.

Oji, het paardenhoofd ziet er leuk uit.

San87, Oeh dat uiltje, heel gaaf aan het worden. Jij hebt zo'n eigen en herkenbare stijl van tekenen.

Ayasha, als ik jouw tekening bekijk lijkt het deel boven het oog bol te staan i.p.v. iets hol. Als je dat iets kunt veranderen kijk je er denk ik al heel anders tegen aan.

Mijn teken en schilderwerk staat helaas nog steeds op non actief wegens tijd tekort. Ik kan er niet over uitwijden maar ik kijk wel geregeld even dit topic door :)

Echte vrouwen rijden geen winkelwagentje, echte vrouwen rijden DODGE.

Jis_

Berichten: 11492
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-05-21 16:08

Dank je henny, hopelijk snel wel tijd voor creatieve uitspattingen van jou.

_San87_ schreef:
Ah zo, ja. Misschien dat ik dat nog wel doe. Weet t nog niet. Ik houd van lichte achtergronden :P.


En dat past ook helemaal bij jouw zachte stijl. En bij twijfel niet doen, verf is dan zo weer aangepast met potlood niet natuurlijk.

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

Sheran

Berichten: 17224
Geregistreerd: 20-10-07

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-21 18:28

Het oog kan ik zo niet zo heel goed zien, sorry, maar de dieptewerking lijkt inderdaad iets anders! Hopelijk heb je wat aan de tips :)

San ik vind bij jouw tekeningen achtergronden ook echt niet nodig, ik vind de onderwerpen er echt mooi uit springen zo!

En het begint er echt mooi uit te zien, Seven! Ben benieuwd naar de rest!

Ik heb vandaag meegedaan aan een plein air Facebookchallenge. Helaas hagelde het de hele dag als een gek. Toch nog snel de waterpomp naast mijn huis kunnen schilderen!

Afbeelding

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 05:30

Jis_ schreef:
Dank je henny, hopelijk snel wel tijd voor creatieve uitspattingen van jou.

_San87_ schreef:
Ah zo, ja. Misschien dat ik dat nog wel doe. Weet t nog niet. Ik houd van lichte achtergronden :P.


En dat past ook helemaal bij jouw zachte stijl. En bij twijfel niet doen, verf is dan zo weer aangepast met potlood niet natuurlijk.

Dat is t hem, het is zo permanent :)).

Afbeelding

Hier zie je beter dat ie best van t papier komt.

@Sheran, wat tof <3.

Jis_

Berichten: 11492
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-05-21 08:28

_San87_ schreef:
Dat is t hem, het is zo permanent :)).

[ [url=m/6lUfLj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier zie je beter dat ie best van t papier komt.

@Sheran, wat tof <3.


Oeh ja, meer lijf er bij en hij valt voor mij ook meer op. Dat randje bovenaan is subliem, detail in de vleugels ook.

Mooi Sheran!

Give the ones you love wings to fly, roots to come back, and reasons to stay - Dalai Lama

anniekow

Berichten: 644
Geregistreerd: 21-10-12

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 08:57

Super mooie dingen komen er weer voorbij van jullie allemaal.

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 10:54

Jis_ schreef:
_San87_ schreef:
Dat is t hem, het is zo permanent :)).

[ [url=m/6lUfLj.jpg]Afbeelding[/url] ]

Hier zie je beter dat ie best van t papier komt.

@Sheran, wat tof <3.


Oeh ja, meer lijf er bij en hij valt voor mij ook meer op. Dat randje bovenaan is subliem, detail in de vleugels ook.

Mooi Sheran!

Thanks <3. Ben ook echt wel blij met dit werk. Veel werk, maar heel leuk om te doen.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57831
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:00

Seven mooi begin weer!

Sheran: ondanks dat het een snelle schets is, is het wel een erg mooie! :) Vind het knap dat je dat zo neer kan zetten!

San je uiltje is echt prachtig <3

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-21 13:15

Ayasha schreef:
Seven mooi begin weer!

Sheran: ondanks dat het een snelle schets is, is het wel een erg mooie! :) Vind het knap dat je dat zo neer kan zetten!

San je uiltje is echt prachtig <3

Thanks <3. Uiltje is 40 cm :)).

Seven

Berichten: 21131
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 11:10

Sheran
Wat mooi heel subtiel, mooie sfeer geeft het door de kleuren

San
Mooi is je uil geworden, als ik naar die van ons kijk hebben ze dezelfde uitstraling dusja goed gelukt


Bedankt dames voor de reacties op m'n schilderij :D
Ben weer iets verder
Enkel basis laag op de paarden dit keer eens geen enkel detail opgezet maar een dubbele basis laag

Afbeelding


En begonnen aan een groot portret 50 x 70 cm in pastel

Afbeelding

Pastel tekeningen, Naambordjes, schilderijen
klik klik klik

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 21:02

Seven schreef:
Sheran
Wat mooi heel subtiel, mooie sfeer geeft het door de kleuren

San
Mooi is je uil geworden, als ik naar die van ons kijk hebben ze dezelfde uitstraling dusja goed gelukt


Bedankt dames voor de reacties op m'n schilderij :D
Ben weer iets verder
Enkel basis laag op de paarden dit keer eens geen enkel detail opgezet maar een dubbele basis laag

[ [url=m/EgTi9F.jpg]Afbeelding[/url] ]


En begonnen aan een groot portret 50 x 70 cm in pastel

[ [url=m/IOMbcP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Lekker bezig :j. Je pastel portret wordt tof, mooie uitdrukking in het gezicht.

Je drive weer wat terug gevonden?

_San87_
BKB 2023 winnaar 2D

Berichten: 41326
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 21:03

Afbeelding
Kees is klaar :D. Nu nog beslissen of ik m zo in de woonkamer zet, of toch voor een lijst ga...

Anoniem

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 21:11

Hij is cute! <3

Sheran

Berichten: 17224
Geregistreerd: 20-10-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-21 21:13

Ik vind hem zo heel erg leuk, zeker als hij zo op hout staat.

Hate is always foolish, and love is always wise. ~Doctor Who
Volg mijn aquarellen op Instagram!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Binck8, Indy_Mouse_9, Ponytante, Speirs en 8 bezoekers