[CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 05:48

Ayasha schreef:
_San87_ schreef:
Dank je wel :D.

Wat voor actie?

Ze zijn hier in de buurt en militair en "wat" munitie kwijt geraakt. :+ Een deel van de munitie (vier raketwerpers) hebben ze al terug gevonden in een auto die hij bedraad had naar een granaat. (als ze de deur open deden ontplofte de auto dus.)
Maar de militair zelf is al van maandag spoorloos. :+
Hij is volgens het leger nog steeds voldoende bewapend om een kleine oorlog te voeren en zijn doelen zijn oa onze huidige regering en Marc Van Ranst. :+
Dus het dorp zit hier vol met militairen die met machine geweren staan en controlepunten enz. :')
een aantal wegen en natuurgebieden zijn in het geheel afgesloten en "omsingeld".... Voor deze man alleen is het terrorisme dreigingsniveau naar het hoogste niveau getrokken. Waarom ze van één man zo bang zijn weet ik trouwens niet.

Oh kak joh, daar heb ik over gelezen. Eng hoor.


Mkango schreef:
Ayasha schreef:
}:) :Y) eerst doe ik heel kwetsbaar en onschuldig (met mijn 1.50m) en zodra hij afgeleid is sla ik ‘m gewoon keihard op z’n neus, }:)
En als ie wat terug wil doen zeg in gewoon ‘neem iemand van je eigen grootte l*l!’
Beelddenker, ik zie dit helemaal voor me. _O-


Dit is trouwens mijn huidige projectje waar ik niet tevreden over ben, The Tetrarch:
[ Afbeelding ]

Even een screenshot gemaakt van wat ik allemaal open heb staan in Photoshop aan palet, referentiefoto's etc. Er zijn alleen maar z/w foto's van hem, want hij is geboren in 1911 en heeft alleen in 1913 gekoerst, dus welke kleur hij daar precies had, is gokken. Hij was iig een schimmel en lijkt als 2-jarige nog vrij donker geweest te zijn. Met stippen. 8-)

Ziet er toch al goed uit! The Tetrarch had Bend Or spots, geerfd van moeders kant, grootmoeder was van de hengst Bend Or, die had ook die stippen die hij flink door vererfde :D.

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 06:52

Ik hoor dat continue op de radio dat dat zo dicht bij je is, lijkt me heel eng.

Ziet er goed uit hoor moeilijke pose zo kwa perspectief :j

Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 09:03

Is niet eng hoor dames. Het leger is enger dan de militair. Ik (en de rest van het dorp met me.) ben zijn doelwit niet dus moet me nergens zorgen om maken. :)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 09:07

Ayasha schreef:
Is niet eng hoor dames. Het leger is enger dan de militair. Ik (en de rest van het dorp met me.) ben zijn doelwit niet dus moet me nergens zorgen om maken. :)

Ik zou er niet gerust op zijn wanneer er een op hol geslagen militair met een maxhinegeweer rondloopt :P.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 09:10

Ik heb een bestelling gedaan bij realisme in portret, en nu heb ik spijt omdat ze maar 2 keer per week verzenden en ik dus bijna een week op mijn bestelling moet wachten :').

Zit eraan te denken te annuleren en ergens anders te bestellen...

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 09:14

Dat is altijd balen San
M'n laatste bestelling was er binnen een dag van hun had ik bet mazzel.kwa verzenden :j

Ja ik zou het ook minder prettig vinden, ookal ben je het doelwit niet je weet het nooit een kat in het nauw maakt rare sprongen

Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 09:16

Mkango: mooi werk weer hoor! :)

Ik kan alleen maar halve werken tonen. :') Heb nog wat verder gewerkt aan de fries maar ben nog niet veel verder. :=

San: Ik weet niet of hij op hol geslagen is. Ik denk dat ie heel goed weet wat hij doet. Hij houdt het leger al een kleine week bezig. Dat doet iemand die niet aan het nadenken is niet. Dus neuh, ik maak me geen zorgen. Onze overheid wel. Dat is duidelijk. Nu kunnen ze ineens met man en macht zoeken. Maar toen ze een tijd en plaats hadden dat er burgers gingen sterven, toen hadden ze niet voldoende mensen. :r Wat mij betreft hoeven ze hem niet te vinden. Als ze hem vinden schieten ze 'm dood en vooralsnog heeft hij geen daden verricht die die straf waardig zijn.

Heb je de bestelling ook effectief sneller als je dat doet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 09:46

Ayasha: haha, ach, dit is ook maar een half werk. _O-

Ik vermoed ook niet dat toevallige passanten het doelwit zullen zijn, maar je hebt ook geen zin in de chaos die een eventuele aanslag op overheidsgebouwen o.i.d. teweegbrengt. :o

_San87_ schreef:
Ziet er toch al goed uit! The Tetrarch had Bend Or spots, geerfd van moeders kant, grootmoeder was van de hengst Bend Or, die had ook die stippen die hij flink door vererfde :D.
Alleen is dus het interessante dat Bend Or spots donkere vlekken zijn op ee-paarden; The Tetrarch was een schimmel en had grote witte vlekken. Op donkere paarden zie je soms wel Birdcatcher spots, dat zijn kleine witte vlekjes, maar die grote witte Chubari/Tetrarch spots komen dan weer alleen voor op schimmels. :P Ik vermoed dat het genetisch wel met elkaar samenhangt, en ik vind het dus machtig interessant. _O- We hadden bij Andrew Balding ook een rabicano op stal staan, Inclyne. <3

Schemerdier

Berichten: 5891
Geregistreerd: 18-07-08
Woonplaats: België

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 10:14

Hij heeft geen daden verricht die strafwaardig zijn? Wat denk je dan van zware wapens stelen en doodsbedreigingen uiten? Sorry maar wie dat kan goedpraten :n
Ik ga er niet van uit dat ze hem doodschieten, tenzij in een confrontatie. Hopelijk is hij slechts 'verward' en kunnen ze hem zo vinden.

Ibbel

Berichten: 49129
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 10:30

Wat zo bizar is in dat verhaal van die Belgische militair is dat-ie op een lijst van rechts-extremisten stond, 2x disciplinaire straf had ontvangen van het leger en als gevolg van die laatste straf gedegradeerd is tot 'wapendrager' met toegang tot al het geschut wat-ie nu gejat had.

Welke gek bedenkt dat je iemand die verdacht wordt van rechts extremisme degradeert tot 'wapendrager'?
Hoe bedenk je uberhaupt dat iemand die al 2x gestraft moest worden dan als 'beloning' ongelimiteerde toegang tot de wapenkelder te geven?

Welke instantie is daarnaast zo idioot om 1 persoon zware wapens mee te geven zonder dat die persoon (kennelijk) door minimaal 2 anderen is gelegitimeerd óm die dingen mee te nemen?

Het was 'voor een oefening' maar kennelijk hoefde hij níets te overleggen waaruit bleek dát die oefening er was.

Ik kan er met mijn verstand niet bij, hoeveel gasten daar hebben zitten slapen. Geen wonder dat er nu paniek is. Er moeten wat mensen 'hun arse coveren' :=

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 11:32

Ayasha schreef:
Mkango: mooi werk weer hoor! :)

Ik kan alleen maar halve werken tonen. :') Heb nog wat verder gewerkt aan de fries maar ben nog niet veel verder. :=

San: Ik weet niet of hij op hol geslagen is. Ik denk dat ie heel goed weet wat hij doet. Hij houdt het leger al een kleine week bezig. Dat doet iemand die niet aan het nadenken is niet. Dus neuh, ik maak me geen zorgen. Onze overheid wel. Dat is duidelijk. Nu kunnen ze ineens met man en macht zoeken. Maar toen ze een tijd en plaats hadden dat er burgers gingen sterven, toen hadden ze niet voldoende mensen. :r Wat mij betreft hoeven ze hem niet te vinden. Als ze hem vinden schieten ze 'm dood en vooralsnog heeft hij geen daden verricht die die straf waardig zijn.

Heb je de bestelling ook effectief sneller als je dat doet?

Ja, want die gaat vandaag nog op de post :).

Is het stelen van wapentuig in België niet strafbaar dan := ?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 11:35

Mkango schreef:
Ayasha: haha, ach, dit is ook maar een half werk. _O-

Ik vermoed ook niet dat toevallige passanten het doelwit zullen zijn, maar je hebt ook geen zin in de chaos die een eventuele aanslag op overheidsgebouwen o.i.d. teweegbrengt. :o

_San87_ schreef:
Ziet er toch al goed uit! The Tetrarch had Bend Or spots, geerfd van moeders kant, grootmoeder was van de hengst Bend Or, die had ook die stippen die hij flink door vererfde :D.
Alleen is dus het interessante dat Bend Or spots donkere vlekken zijn op ee-paarden; The Tetrarch was een schimmel en had grote witte vlekken. Op donkere paarden zie je soms wel Birdcatcher spots, dat zijn kleine witte vlekjes, maar die grote witte Chubari/Tetrarch spots komen dan weer alleen voor op schimmels. :P Ik vermoed dat het genetisch wel met elkaar samenhangt, en ik vind het dus machtig interessant. _O- We hadden bij Andrew Balding ook een rabicano op stal staan, Inclyne. <3

Oh ja, hij is natuurlijk schimmel. En witte stippen zijn birdcatchers, haha. Ik had een merrie (vos) die beide had. Geen idee of ze Bend Or in de afstamming had. Wel Man o War via mams.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 18:45

Man O'War was een achterkleinzoon van Bend Or (Fair Play's grootvader aan moederskant was Bend Or en hij is op zijn beurt de vader van Man O'War), dus de jouwe had dan zeker Bend Or in haar afstamming! :D

Ik zit nu al ruim een uur fanatiek te F5'en (of in mijn geval cmd+r'en) op de Bit website, want ook mijn werk zit in de selectie. :oo *\o/*

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 19:31

Super mkango
Ben heel benieuwd naar je werk :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 21:12

Ik denk dat ik hem wel low-key kan showen hier. :))
Afbeelding

Kleine close-up.
Afbeelding

Lekker rommelen met kroontjespennen en bamboepennen en acrylinkt en zo. :+

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 21:29

Ik vind hem mooi, doet me echt denken aan delftsblauw :j of Japanse vazen heel origineel

Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 21:55

Oh wauw Mkango! Die heeft uitstraling!

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 22:02

Ik vind m gaaf :D. Idd, net Delftsblauw.

Ibbel

Berichten: 49129
Geregistreerd: 01-09-04
Woonplaats: West-Veluwe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 22:10

Delftsblauw - zei spuit elf :j Heel mooi!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 22:10

Thanks! :D Dit werk van Samuel de Jong diende als inspiratie, samen met nog wat andere afbeeldingen on the interwebs. Ik heb ook echt de perfecte kleur inkt daarvoor. _O- Het water is m'n goudkleurige acrylinkt waar ik echt gek op ben. <3 (En dan te bedenken dat ik oprecht heb zitten huilen nadat ik m'n acrylinkt had gekocht: ik kon er niks mee en ik had er best wat geld aan uitgegeven. :o )

Sheran

Berichten: 17239
Geregistreerd: 20-10-07

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-21 23:04

Heel gaaf Mkango!!

Jis_

Berichten: 11589
Geregistreerd: 13-07-08

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-21 09:31

Heel tof Mkango, mooi hoe je die pauwen er in verwerkt hebt. <3

Ayasha
Blogger

Berichten: 57935
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 22:49

Zo ver ben ik nu met de Fries. Heb geprobeerd jullie tips op te volgen... Om de neus te doen heb ik meer focus nodig dan ik nu heb. :=
Ga de schaduwen ook nog iets zachter maken boven de vlecht denk ik.
Afbeelding

Seven

Berichten: 21197
Geregistreerd: 28-05-05
Woonplaats: Drenthe

Re: [CHALLENGE] Tekenen/schilderen 2021

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-21 23:16

Ziet er al prachtig uit ayasha :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Berichten: 41593
Geregistreerd: 18-05-09
Woonplaats: Het bos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-21 20:17

Ayasha schreef:
Zo ver ben ik nu met de Fries. Heb geprobeerd jullie tips op te volgen... Om de neus te doen heb ik meer focus nodig dan ik nu heb. :=
Ga de schaduwen ook nog iets zachter maken boven de vlecht denk ik.
[ [url=m/pD2ZX3.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh mooi <3. Goed bezig.


Afbeelding
Ik ben bezig met een fjordje op drafting film. Een jaar of 20 geleden veel mee gewerkt met grafiet (paps is architect, dus had er tig meters van liggen :))), nu met kleurpotlood.