[SCH] PV art challenge december

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Fnanne

Berichten: 14264
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

[SCH] PV art challenge december

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-18 11:43

Vandaag mijn schilderij voor de Paard Verzameld art challenge december op tijd kunnen afronden :)

Formaat is 40x80 cm, geschilderd met olieverf op doek.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

:)

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 12:17

Wauw joh, wat fantastisch mooi weer. Je hebt die olieverf goed in de vingers, zeg! Mooi, dat hoge licht/donkercontrast en die warme kleuren. Vind het ook mooi dat je bij de schimmel alleen een suggestie van wat manen aan de andere kant hebt gedaan. De neus/snoet van de rechter lijkt wat groot vergeleken met de linker, maar het ene paard is het andere ook niet natuurlijk! Prachtig gedaan. :j

En wat leuk om die stappen te zien. Bijna een stop-motionfilmpje als je naar beneden scrollt :)

betadine

Berichten: 3237
Geregistreerd: 19-08-10
Woonplaats: Belgie

Re: [SCH] PV art challenge december

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 12:48

_/-\o_

Hier ook een fan van je kleurgebruik. Altijd leuk om de stappen te kunnen volgen.
Krijg spontaan kriebels om zelf wat aan de slag te gaan :D

uva uvam vivendo varia fit

Steefz

Berichten: 2079
Geregistreerd: 26-10-13

Re: [SCH] PV art challenge december

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-18 14:49

Ik zag hem al op Instagram voorbijkomen toen ik scrollde en herkende meteen je stijl! Heel gaaf met die harde contrasten. :D
Je opbouw is ook weer super en leerzaam om te zien. Hoewel ik nog nooit met olieverf heb gewerkt, wekt dit topic wel mijn interesse om er een keer mee aan de slag te gaan.

Fnanne

Berichten: 14264
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-12-18 16:36

culaccino schreef:
Wauw joh, wat fantastisch mooi weer. Je hebt die olieverf goed in de vingers, zeg! Mooi, dat hoge licht/donkercontrast en die warme kleuren. Vind het ook mooi dat je bij de schimmel alleen een suggestie van wat manen aan de andere kant hebt gedaan. De neus/snoet van de rechter lijkt wat groot vergeleken met de linker, maar het ene paard is het andere ook niet natuurlijk! Prachtig gedaan. :j

En wat leuk om die stappen te zien. Bijna een stop-motionfilmpje als je naar beneden scrollt :)


Volgens mij is dat best leuk om eens in een filmpje te zetten :)
Ga eens kijken of ik dat voor elkaar krijg :j
En dankjewel :j ik merk inderdaad ook dat olieverf en ik elkaar steeds iets beter begrijpen :=
betadine schreef:
_/-\o_

Hier ook een fan van je kleurgebruik. Altijd leuk om de stappen te kunnen volgen.
Krijg spontaan kriebels om zelf wat aan de slag te gaan :D

Ik zou zeggen; zeker doen :j is erg leuk :)
Dankjewel :)

Steefz schreef:
Ik zag hem al op Instagram voorbijkomen toen ik scrollde en herkende meteen je stijl! Heel gaaf met die harde contrasten. :D
Je opbouw is ook weer super en leerzaam om te zien. Hoewel ik nog nooit met olieverf heb gewerkt, wekt dit topic wel mijn interesse om er een keer mee aan de slag te gaan.

Ik ben benieuwd naar wat je ervan gaat maken met olieverf Steefz, je potlood werk is zo mooi zacht, dat kan hier ook mee :j
En ook dankjewel :j

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst

Sall

Berichten: 6642
Geregistreerd: 20-05-03

Re: [SCH] PV art challenge december

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 12:30

Prachtig Fnanne!! <3

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

Fnanne

Berichten: 14264
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-12-18 18:53

Sall schreef:
Prachtig Fnanne!! <3

Dankjewel Sall :j :)

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst

zwanepol

Berichten: 1979
Geregistreerd: 21-03-05
Woonplaats: Kamperveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-18 19:26

Weer een mooi werk van jou hand! <3

ggk dekhengst VENCO, NSvT en Z2-dressuur startgerechtigd, staat ter dekking bij Stal de Zwanepol in Kamperveen
info: staldezwanepol@gmail.com

Fnanne

Berichten: 14264
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Iesselmuud'n

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-12-18 19:36

zwanepol schreef:
Weer een mooi werk van jou hand! <3

Dankjewel Zwanepol :)

"...Farewell my fallen idol and false friend, one by one I watched illusions shattered..."
Mijn Facebook met (p)aardige tekeningen en schilderijen; https://m.facebook.com/paardigekunst


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers