[WIP][DIGI] Demon Hunter wow

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Indi_Vito

Berichten: 2739
Geregistreerd: 06-10-09

[WIP][DIGI] Demon Hunter wow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 12:11

Hey

ik was de paarden tekenen meer als zat :') dus nu mijn eigen demonhunter van world of warcraft maar natekenen line is overgeschetst en de rest doe ik allemaal zelf :D

jullie kunnen live meekijken [url]join.me/414-111-423[/url]

Line
Afbeelding

Gedeeltelijk basis kleuren
Afbeelding

klaar met basiskleuren ik ben niet zo goed in binnen de lijntjes tekenen :')
Afbeelding


Volgen jullie mee?


Indi_Vito

Berichten: 2739
Geregistreerd: 06-10-09

Re: [WIP][DIGI] Demon Hunter wow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 13:25

Update :D

Afbeelding

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: [WIP][DIGI] Demon Hunter wow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 15:53

Ontzettend leuk, ik heb vroeger ook world of warcraft gespeeld en heel veel (traditionele) tekeningen ervan gemaakt :p.

Zit je al langer in het digitaal tekenen?
Als ik wat tips mag geven: Probeer met lagen te werken en/of met selectietool/lasso, zo kan je vlakken indammen en zal je nooit buiten de lijntjes tekenen. Mijn ervaring met digitaal tekenen is dat je nooit zo accuraat kan zijn als dat je traditioneel zou tekenen.
Ander tipje: werk met doorzichtige brushes (zet opacity ergens tussen de 25 tot 50%, wat jij het prettigste vindt) vond ik in het begin ook heel tegennatuurlijk en ik deed precies hetzelfde als ik jou nu zie doen: De juist kleur zoeken daar bovenop werken met een doezelbrush (zo noem ik ze altijd) maar het is veel prettiger om de kleurlagen zelf op te bouwen vanaf een solide ondergrond, zo krijg je veel meer kleurvariatie en diepte, je tekening komt dan echt tot leven!
En nog een 3e puntje: Laat je karakters nooit naar buiten kijken, laat ze juist het doek in kijken, kijk voor de gein maar eens naar de gulden snede, of de variant daarop die het doek in 9 stukken verdeelt (die gebruik ik meestal) de kruisingen zijn dan zogenaamde focal points waar je de belangrijkste stukken van je tekening op zet. Jouw karakter zou ik bijvoorbeeld links op het doek zetten op 1/3e van het doek waarbij het hoofd precies op 1/3e van het doek van boven valt.
Heel interessant artikeltje daarover: https://vinkacademy.nl/fotografietips/c ... -verschil/

Ben benieuwd hoe het er uit gaat zien +:)+

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023

Indi_Vito

Berichten: 2739
Geregistreerd: 06-10-09

Re: [WIP][DIGI] Demon Hunter wow

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-18 16:40

Haha ja de ene keer werk ik met veel lagen heb een voor mij nieuw programma en nog nooit iets anders dan paarden getekend, ik werk met meerdere brushes en maak de onderlaag inderdaad gedoezeld en daarna ga ik met eigen lagen er bovenop de juist kleuren en diepte inwerken. Heb nu zie ik de laatste update niet geplaatst dat zal ik morgen even doen!! :D

Maar moet zeggen ben tot nu toe erg tevreden!

Xyris

Berichten: 9442
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

Re: [WIP][DIGI] Demon Hunter wow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-18 16:49

Ooh dan heb ik niks gezegd! Ja tis altijd even uitzoeken hoe een nieuw programma werkt. Ik ben benieuwd hoe het eindresultaat is!

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Mariett, Selina, Seni en 8 bezoekers