[DIGI] een nieuwe start

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

[DIGI] een nieuwe start

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-07-18 19:39

hallo allemaal :)

ik heb een tijdje niet kunnen tekenen door veel problemen,...

mijn pc is jammer genoeg gecrasht en was al mn bestanden kwijt
heb 2 weken geleden een nieuwe laptop gekocht en de programmas er opgezet :) was al m'n penselen kwijt dus die heb ik opnieuw gemaakt :)


ook ben ik een youtube kanaal begonnen! elke week komt er een speedpaint video online, ook ben ik van plan om andere video's er op te zetten maar weet nog niet zo goed wat :) ideeen zijn altijd welkom!


deze 3 tekeningen staan al in gepland :) tips zijn zeker welkom
youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCddsoV ... subscriber


Afbeelding

Afbeelding

https://www.facebook.com/arabianagalshatan/
Afbeelding

Bimmerd

Berichten: 778
Geregistreerd: 06-04-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-18 00:53

Je bent al goed op weg met je tekeningen. Je kleurovergangen worden steeds beter en het oogt allemaal steeds strakker. Goed bezig *\o/* Ik denk dat er nog wel wat winst te behalen valt als je van het pipetje afblijft, de foto wat los laat en zelf aan de slag gaat met kleuren, om echt een eigen stijl te gaan vormen. Dan worden het wat minder kopietjes van foto's en wat meer "een echt origineel d4rkhorse kunstwerk".
Ben benieuwd wat je volgende projecten gaan zijn :j

d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-18 11:43

Bimmerd schreef:
Je bent al goed op weg met je tekeningen. Je kleurovergangen worden steeds beter en het oogt allemaal steeds strakker. Goed bezig *\o/* Ik denk dat er nog wel wat winst te behalen valt als je van het pipetje afblijft, de foto wat los laat en zelf aan de slag gaat met kleuren, om echt een eigen stijl te gaan vormen. Dan worden het wat minder kopietjes van foto's en wat meer "een echt origineel d4rkhorse kunstwerk".
Ben benieuwd wat je volgende projecten gaan zijn :j


dankjewel! ik moet inderdaad leren van het pipetje te blijven het is een tijd goed gelukt tot alle problemen er waren en nu ben ik terug bezig :( vind het wel moeilijk om ineens over te stappen om niet de pipet te gebruiken :+