[DIGI] Matriarch

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Xyris

Berichten: 9447
Geregistreerd: 16-01-03
Woonplaats: 'T Gooi

[DIGI] Matriarch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-18 20:15

Weer wat uurtjes aan het tekenen geweest. Dit wordt een A-1 canvas poster voor mijn kleine nichtje die binnenkort een jaar wordt. Het is een pittige kleine meid met als sterenbeeld ram. Mijn plan is om haar sterrenbeeld zelf op het canvas te zetten met iets van glitters of nepdiamantjes, daar ben ik nog niet helemaal uit (tips zijn erg welkom!) Ik heb gekozen voor een wolf omdat dat op de 1 of andere manier bij haar lijkt te passen. In zekere zin past het ook bij haar sterrenbeeld omdat kenmerken voor haar sterrenbeeld zijn: Moedig, beschermer en eerlijk. Dit heb ik dan ook geprobeerd terug te brengen in de uitdrukking van deze wolf.

Anyways, ik ben niet zo thuis in sterrenbeelden en dat soort zaken, maar vond het leuk er eens wat mee te experimenteren. Kenmerken opzoeken van het sterrenbeeld, en daar wat mee in elkaar zetten. Een ander aspect hiervan is daarom ook de vage zonsopkomst en de maan, ook beiden elementen van de ram. Daarnaast is ook de vuuropaal de steen van de ram, de kleuren zie je dan ook terug in het oog van de wolf.

Ik ben heel benieuwd wat jullie er van vinden. Ik zit te twijfelen of ik nog wat moet doen met de lucht, wolken? iets anders? Ik weet het niet zo, zeker ook omdat ik later nog die steentjes toe moet voegen voor het sterrenbeeld. Maar ideeën zijn erg welkom!

Ps, ik heb gekozen voor paars in de lucht omdat roze niet echt werkte, en het toch een meisje meisje is :p.


Afbeelding

Rust zacht mijn lieve meisje RIP 2-3-2023


Laurora
Zilveren 1 april Bokt-stokpaardtemmer

Berichten: 2638
Geregistreerd: 19-07-14

Re: [DIGI] Matriarch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 20:48

Ik vind m echt geweldig! Al die haartjes, learn me master! _/-\o_

Ik denk dat het idee van het sterrenbeeld in steentjes het wel helemaal afmaakt, verder zou ik niet gaan zoeken naar toevoegingen, hij lijkt verder 'af'.

Demeter asked him to make the most beautiful animal that the world had ever seen. So, in an effort to impress her, Poseidon created the first horse
~~~

Maflinger_S
Berichten: 12152
Geregistreerd: 01-07-08

Re: [DIGI] Matriarch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-18 21:01

Ik denk dat ik een wat ouder nichtje ben en helaas nog lang niet jarig ...

Wat mooi en symbolisch. Je hebt het geheel zo te lezen goed overdacht.

The smarter the phone, the dumber the person
Je ziet pas waar je in zit als je eruit stapt

Het juiste gereedschap gebruiken is het halve werk
Goed luisteren ontwikkelt zich in stilte
Niet alles is maakbaar
Iemand onderuit halen is niet zo moeilijk, iemand overeind houden daarentegen ...
If you mess with the planet, the planet will mess with you ...
Black and white are just opposite ends of fifty shades of grey


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: daaf4ever, lonimma, Muga en 31 bezoekers