[DIGI][WIP] dancer

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

[DIGI][WIP] dancer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-18 20:53

hallo allemaal,
ik ben maar weer eens aan een tekening begonnen.
ik hoop mijn motivatie echt te houden ;(
voor de schets heb ik een referentie foto genomen. (deze heb ik van de foto zelf overgenomen, niet echt braaf ik weet het :P mijn motivatie is niet echt top )
ik verzin de kleuren maar eens uit mn hoofd heb het nog niet gedaan denk ik? dus ik weet niet of ze echt 100% kloppen
refentie foto is van pinterest!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bimmerd

Berichten: 778
Geregistreerd: 06-04-14

Re: [DIGI][WIP] dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 14:59

Laat vooral het idee van "de kleuren kloppen niet 100% vanaf de foto" lekker varen. Tot nu toe ziet het er namelijk echt al heel goed uit!!!! Zeker gezien je de kleuren normaal gesproken dus heel erg strak baseert op een foto. Juist die artistieke vrijheid door de foto qua kleur niet 100% over te nemen zorgt ervoor dat het iets unieks wordt. Door een mooie manier van kleurgebruik en dergelijken kan je het verschil maken tussen gewoon een foto uitprinten en ophangen of toch voor een mooi d4rkhorse kunstwerk gaan +:)+

Ik vind het echt al een heel mooi begin, ga zo door _/-\o_

d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 15:05

Bimmerd schreef:
Laat vooral het idee van "de kleuren kloppen niet 100% vanaf de foto" lekker varen. Tot nu toe ziet het er namelijk echt al heel goed uit!!!! Zeker gezien je de kleuren normaal gesproken dus heel erg strak baseert op een foto. Juist die artistieke vrijheid door de foto qua kleur niet 100% over te nemen zorgt ervoor dat het iets unieks wordt. Door een mooie manier van kleurgebruik en dergelijken kan je het verschil maken tussen gewoon een foto uitprinten en ophangen of toch voor een mooi d4rkhorse kunstwerk gaan +:)+

Ik vind het echt al een heel mooi begin, ga zo door _/-\o_

dankjewel! heb er wel wat moeite mee haha maarja het zal me eindelijk wel eens lukken denk ik :P

maava
Berichten: 1568
Geregistreerd: 14-12-14
Woonplaats: Friesland

Re: [DIGI][WIP] dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-18 15:21

Ik ga hem volgen, ben benieuwd. Niet alles hoeft precies 100% nagetekend te worden. :D

d4rkhorse

Berichten: 1042
Geregistreerd: 22-10-15

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-18 21:09

maava schreef:
Ik ga hem volgen, ben benieuwd. Niet alles hoeft precies 100% nagetekend te worden. :D

Leuk dat je volgt hoop er dot weekend terug aan te kunnen werken school werkt weer niet mee