[MOV] Eerste traditionele animatie paard

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
JuliavH

Berichten: 96
Geregistreerd: 22-12-14
Woonplaats: Leiden

[MOV] Eerste traditionele animatie paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-01-18 01:04

Hai :wave:

Is het de juiste tag? Ik hoop het XD
Ik was vandaag op mijn computer door mijn archieven aan het spitten om hem op te schonen, en toen kwam ik zowaar mijn animatie tegen die ik 2 jaar terug heb gemaakt. Hele simpele animatie, maar vond het erg leuk om te maken, en wilde het toch even delen. Is wel bewerkt met iMovie, ik had de foto's eigenlijk sneller achter elkaar gewild, maar dit was het snelst. Het zijn geloof ik 45 tekeningetjes en dan achter elkaar geloopt :Y) Tips zijn natuurlijk altijd welkom!



Hij is niet heel erg gedetailleerd :') , maar ach, zo voor de eerste keer. Ik vind nu ik het terugkijk eigenlijk het wel heel storend dat ik de foto's niet van hetzelfde standpunt heb genomen. Toen ik hem maakte had ik daar geen moeite mee := . Ik was eigenlijk wel van plan om vaker (proberen) te animeren, vond het zo leuk, maar het is er nooit van gekomen. Misschien een leuk doel voor 2018 :))

Vond trouwens ook nog een foto van een deel van de losse tekeningen bij elkaar:

Afbeelding

:evaw:

8nnemiek

Berichten: 43398
Geregistreerd: 22-01-05
Woonplaats: Limburg

Re: [MOV] Eerste traditionele animatie paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-18 11:51

Wat leuk dat je wat hebt geanimeerd! De bewegingen lijken echt mooi vloeiend, alleen inderdaad jammer dat de foto’s kriskras over het beeld schieten en zelfs buiten beeld, maar dat zou je wel vrij makkelijk met photoshop kunnen oplossen.

Anniek22

Berichten: 1782
Geregistreerd: 12-08-14

Re: [MOV] Eerste traditionele animatie paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-18 17:22

Beetje jammer van je foto's inderdaad die niet gelijk op dezelfde plek zijn inderdaad, maar verder heel netjes gedaan hoor :) Aangezien je zelf al verbeterpuntjes ziet, gewoon doorgaan zou ik zeggen :)