Plannen en planners

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
WithinGirl96
Berichten: 263
Geregistreerd: 12-11-14
Woonplaats: Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-01-18 18:44

Loes1996 schreef:
Ik plan op papier om een hele simpele reden..mijn fijne apple kalender laat niet een week overzicht zien op mijn telefoon..en ik vind in 1 oogopslag een overzicht toch wel erg fijn :')


Ik heb zelf ook een iPhone, als je het toestel dwars legt, pakt hij hem dan niet met een week overzicht? Bij mij doet hij dit wel namelijk.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 02:12

Djoopie schreef:
Ik heb ook een aantal Webster pages. Die vond ik ook leuk en fijn. Ik zag nu dat ze ook personal hadden inderdaad, maar die hadden ze eerst niet toch? Volgens mij heb ik de A5. Jammer van WP vind ik dat de weken geen lijntjes hebben. Dat wordt bij mij dan snel slordig.


Geen idee, mijn 1e heb ik nu bijna 2 jaar, en 2 jaar gebruikt, en gekocht (2e hands) als A5 opzicht is de planner A5 als je de buiten maten meet, maar de inserts dus personal.
De echte A5 is echt groot (vind ik)

Ik heb stempels om lintjes te zetten, of blokjes gelang de stempel die ik kies.
Of ik print op etiketten stickers en die plak ik in ruimtes.

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 02:14

WithinGirl96 schreef:
Loes1996 schreef:
Ik plan op papier om een hele simpele reden..mijn fijne apple kalender laat niet een week overzicht zien op mijn telefoon..en ik vind in 1 oogopslag een overzicht toch wel erg fijn :')


Ik heb zelf ook een iPhone, als je het toestel dwars legt, pakt hij hem dan niet met een week overzicht? Bij mij doet hij dit wel namelijk.


mijne ook, en bovenaan heb je dat 'list' icoon, dan laat ie alleen afspraken zijn vanaf vandaag tot wat er allemaal in het scherm past.

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-18 23:18

Ik heb een vraag voor jullie: ik vind het werken met de planner erg fijn, maar wat doen jullie als er iets verandert, of als er iets tussenkomt? Houden jullie tijd vrij om de dingen die je dan niet hebt kunnen doen alsnog ergens anders te doen, of schrijf je op wat je wel en niet gedaan hebt?

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-18 23:20

Ik gebruik typex als iets veranderd wat niet doorgaat, afspraken bijv. Ik gebruik een markeerstift voot alles wat ik gedaan heb, zo blijft over wat ik niet gedaan heb em als ik in de week ergens vrij heb doe ik dat dan

Fortitude

Berichten: 3086
Geregistreerd: 03-08-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 07:59

Ik heb een typex stift om foutjes/veranderingen te verbeteren/maken. Maar soms als ik lui ben kras ik het gewoon door en schrijf het eronder. Dat is alleen een beetje onduidelijk :')

Verder heb ik een 'te doen' lijstje. Die dingen plan ik niet op specifieke dagen maar wil ik voor het einde van de week gedaan hebben. Als ik dan een momentje niks heb, dan werk ik dat lijstje af. Haal ik dat niet dan gaat het naar de volgende week.

Natuurlijk moet iets soms op een bepaalde dag, dan schrijf ik het ook echt op die dag. Lukt het om de een of andere reden niet = typex en verplaatsen. Gebeurd gelukkig niet zo vaak :)

faunty

Berichten: 1791
Geregistreerd: 06-06-13

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-18 20:30

Ik doe nu in mijn mascha planner het volgende :

Afbeelding

De dingen die ik vorige week niet af kreeg zet ik met een -> in de notitiebalk. Dan weet ik dat dat nog moet gebeuren en in gevoegd moet worden waar ik nog tijd heb. Is dit volgende week nog niet af ? Dan haat het ingeplant worden want ik moet het dan af hebben.

Anders zet ik ze over in de to do lijst op een dag waar ik nog tijd heb / iets kan verplaatsen

Lughnassadh

Berichten: 1803
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 16:17

MissBambi schreef:
Ik kom even binnen vallen :D
Heeft iemand nog meer de Essential living agenda?

Ik heb hem voor kerst gekregen en ben er erg blij mee <3

Heb er helaas al een koffievlek inzitten {:)-:( maar als het goed is krijg ik die er wel uit, het is een stoffen kaft.

Ik wilde er persé eentje waarbij de dagen van minimaal 7 uur 's ochtends tot 23 uur 's avonds lopen i.v.m. mijn vroege diensten die om 7 uur beginnen en mijn late diensten die om 23 uur eindigen. Ook een weekoverzicht op twee pagina's omdat ik vergeet wat ik in een week te doen heb als ik een pagina per dag heb en zo afspraken vergeet. :Y)

[ [url=m/fhlTsx.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ja ik! En ik ben er heel blij mee! Lekker overzichtelijk en ik kan er ook zelf nog genoeg aan pimpen. Ik schrijf overigens met potlood er in. Veranderd er iets dan kan ik het wel eenvoudig aanpassen zonder dat het een kliederboel wordt.

[ [url=m/xX9wvz.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jp4jGM.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/JaIQdO.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/jhFLBY.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/9z3560.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/oV9Dqd.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/IjPZ43.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/vtlGzU.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/O8iZWQ.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/j2x6ty.jpg]Afbeelding[/url] ]

Magrathea

Berichten: 21851
Geregistreerd: 08-08-10
Woonplaats: In een boom aan de gracht

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 16:28

Ik denk dat je even je quote moet herstellen :P

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 17:57

Ik heb gister ook mijn Passion Planner ontvangen. Beetje jammer was dat ik een losse kaft en een ongedateerd binnenwerk heb besteld en een ongedateerde en een gedateerde agenda heb ontvangen. Ik heb nu 2 agenda’s en geen sleeve. Ik hoop (neem aan) dat ze dat wel om gaan lossen. Zo niet, heb ik een mooie nagelnieuwe planner te koop :D

Ik ben gister meteen aan het invullen gegaan. Ik gebruik de maandplanner voor mijn paard (lichte training, zware training, rust, wedstrijd, smid, chiro enz)
De weekplanner voor werk en privé en de ruitjes achterin gebruik ik als receptenpagina’s.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 18:00

Mrijn schreef:
Ik heb gister ook mijn Passion Planner ontvangen. Beetje jammer was dat ik een losse kaft en een ongedateerd binnenwerk heb besteld en een ongedateerde en een gedateerde agenda heb ontvangen. Ik heb nu 2 agenda’s en geen sleeve. Ik hoop (neem aan) dat ze dat wel om gaan lossen. Zo niet, heb ik een mooie nagelnieuwe planner te koop :D

Ik ben gister meteen aan het invullen gegaan. Ik gebruik de maandplanner voor mijn paard (lichte training, zware training, rust, wedstrijd, smid, chiro enz)
De weekplanner voor werk en privé en de ruitjes achterin gebruik ik als receptenpagina’s.
[ [url=m/rIfplE.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/thuK8E.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/gfeRw6.jpg]Afbeelding[/url] ]

[ [url=m/EnqJIS.jpg]Afbeelding[/url] ]


Wat een leuke pennen heb je. Waar zijn die van als ik vragen mag? :)

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 18:24

Die kan je volgensmij kopen bij de action :)

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 18:39

M_ontana schreef:
Die kan je volgensmij kopen bij de action :)

Klopt!

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-18 18:40

Serieus? Want die heb ik nooit gezien. Ga eens spieken dan hihi :) tx

Lughnassadh

Berichten: 1803
Geregistreerd: 11-08-12

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 00:06

Magrathea schreef:
Ik denk dat je even je quote moet herstellen :P

Oeps..... dat kun dus niet meer. Maar dit stukje tekst was dus van mij:
Ja ik! En ik ben er heel blij mee! Lekker overzichtelijk en ik kan er ook zelf nog genoeg aan pimpen. Ik schrijf overigens met potlood er in. Veranderd er iets dan kan ik het wel eenvoudig aanpassen zonder dat het een kliederboel wordt.

Banyu
Berichten: 12471
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-18 11:16

M_ontana schreef:
Die kan je volgensmij kopen bij de action :)


Gevonden thanks! :D
Zijn fijne dingen inderdaad!

Houd mijn inkomsten/uitgave bij in een boekje vd action, maar wil daar ook iets op verzinnen.. :+

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:26

Ik kom er met het bedrijf passionplanner.com niet uit wat betreft gratis retour sturen van een verkeerd geleverde agenda dus ik bied hem hier maar te koop aan... Het gaat om een blue blossom gebonden, gedateerde planner in de compact maat (http://www.passionplanner.com/buy/2018- ... ue-blossom).

Alane

Berichten: 16622
Geregistreerd: 18-02-02
Woonplaats: Munsterland???????

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 14:48

Mrijn schreef:
Ik kom er met het bedrijf passionplanner.com niet uit wat betreft gratis retour sturen van een verkeerd geleverde agenda dus ik bied hem hier maar te koop aan... Het gaat om een blue blossom gebonden, gedateerde planner in de compact maat (http://www.passionplanner.com/buy/2018- ... ue-blossom).


Er is een Facebook groep: Dutch Planners, die hebben ook een verkoop site.
Mocht het hier niet lukken kun je daar proberen, daar worden veel planners vlot verkocht

NiNa_14
Berichten: 2297
Geregistreerd: 11-03-05

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 15:07

Ik heb mijn verkeerd bestelde passion planner in 2 dagen op marktplaats verkocht voor een zeer redelijke prijs (nieuwe, kleinere maat van kunnen kopen incl. verzendkosten)

Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 15:38

Hij is al verkocht via Bokt :D

Ik ga meteen eens kijken bij de Dutch Planners, klinkt goed!

freetorun

Berichten: 2264
Geregistreerd: 22-04-09
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:25

Even mijn favoriete agenda delen :D. Ik heb de business planner van vrolijk, al gebruik ik deze amper zakelijk. Ik vind het een hele fijne agenda om m'n werk/privé en paarden mee te plannen.

Hardcover voorkant:
Afbeelding

Doelen pagina:
Afbeelding

Maandoverzichten:
Afbeelding
Dit gebruik ik om een overzicht te houden van wat ik met m'n paard doe, m'n doelen en wanneer er wie bij is geweest

en de weekoverzichten:
Afbeelding
Even wat namen onzichtbaar gemaakt :)

Aan het einde is ook nog heel veel ruimte om notities te maken. Ik vind het echt een ideale agenda :)

Obelix95

Berichten: 638
Geregistreerd: 12-09-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:44

Mrijn schreef:
Hij is al verkocht via Bokt :D


Jaaa. Ben er erg benieuwd naar, echt fijn dat het zo kan **\O/**

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-18 16:47

freetorun schreef:
Even mijn favoriete agenda delen :D. Ik heb de business planner van vrolijk, al gebruik ik deze amper zakelijk. Ik vind het een hele fijne agenda om m'n werk/privé en paarden mee te plannen.

Hardcover voorkant:
[ [url=m/k9okhK.jpg]Afbeelding[/url] ]

Doelen pagina:
[ [url=m/uAQ2ny.jpg]Afbeelding[/url] ]

Maandoverzichten:
[ [url=m/nHBZBx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit gebruik ik om een overzicht te houden van wat ik met m'n paard doe, m'n doelen en wanneer er wie bij is geweest

en de weekoverzichten:
[ [url=m/tRNwpO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Even wat namen onzichtbaar gemaakt :)

Aan het einde is ook nog heel veel ruimte om notities te maken. Ik vind het echt een ideale agenda :)


Ziet er inderdaad ideaal uit! Misschien ga ik die wel voor volgende periode gebruiken *D

JustFenna

Berichten: 169
Geregistreerd: 21-10-11
Woonplaats: Oldebroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-18 21:48

Ik gebruikte eerst een Excel bestand, maar merkte dat ik alles echt bij me wilde hebben als ik naar afspraken ging etc. Nu een goedkope agenda gekocht van de Boekenvoordeel. Helaas al in de eerste week licht vochtig geworden. Zo ziet mijn indeling eruit, is nu wel nog leeg, maar er moeten nog wat studiemomenten in en trainingen, maar weet nog niet.

Afbeelding

SinneJ

Berichten: 3077
Geregistreerd: 02-04-15
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-18 23:03

Ik val hier even binnen!

Heb net de mascha planner besteld, maar ik overweeg om toch iets te knutselen waarmee ik hem kan beschermen.... heb alleen nog geen idee hoe.

Is er iemand daar al mee bezig geweest? Of eender welke andere onderneming om zo'n gelijkaardig geringd boekje te beschermen? ;)