Plannen en planners

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Djoopie

Berichten: 2691
Geregistreerd: 12-06-12
Woonplaats: Ergens op aarde

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:08

Ik ben wel heel blij met happy planner. Ik heb de mini en de Classic. Alletwee wel horizontale versie. Heb er wel een gaatjesmaker bij. Ik weet niet wat je ermee wilt qua plannen?

cursebreaker

Berichten: 11455
Geregistreerd: 10-12-06

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-18 18:55

ik heb een happy planner gebruikt voor m'n blog planning en vond het ook een hele fijne planner. Is net als de mascha planner vrij basic - en een paar leuke extra beginpagina's elke maand bv - en je kunt 'm dus simplistisch gebruiken of 'aankleden' met stickers e.d. Ook vond ik het fijn aan deze planner dat je extra mappen/pagina's e.d. van hun collectie makkelijk kon toevoegen aan de planner zonder problemen. En dat ze idd assecoires hebben als de gaatjesmaker zodat je ook zelf eventueel kunt printen en toevoegen aan de planner.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-18 14:32

Voor de maschaplanner komen binnenkort van die harde dingen die je aan de voor en achterkant van je planner kan doen voor bescherming *\o/*

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 16:11

Ooh dat is fijn! Die van mij is al aardig beschadigd.

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-18 18:17

Ik hoop wel dat ze niet al te duur zijn

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-18 18:35

Ja inderdaad, anders is het alsnog zonde.

Jaime_
Berichten: 8050
Geregistreerd: 05-05-07

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-18 00:13

Ja en stickers toch ?

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-04-18 08:48

Ja klopt Jaime

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-18 16:40

Ik was het een beetje vergeten, maar ik gebruik zo mijn agenda met kleurcoderingen.

Afbeelding

Afbeelding

YellowLeaf

Berichten: 455
Geregistreerd: 03-07-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 14:39

Gebruiken jullie je planner nog? Iemand nog leuke spreads?

Djeradalover

Berichten: 2879
Geregistreerd: 14-09-08

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-18 16:05

Ik gebruik mn mashaplanner nog!
Heb even die covers op gezocht, maar tjer 10,- voor stickers en de voor en achterkant? Heeft iemand hier dat al aangeschaft? Hoe is de kwaliteit van die covers?
De stickers zal ik namelijk amper gebruiken, ik geef er liever mn eigen benamingen aan ‘kopjes’ in mn planner...

https://www.bol.com/nl/p/mascha-planner ... lsrc=aw.ds

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-18 21:09

Ik gebruik zeker de mascha planner nog! ben nu 2 weekjes bezig in mn 2e


Ik heb de cover gehaald daarbij. minpunt 1: Ik had een voorkant met sterretjes, en op de cover staan de rondjes :') Dus ik heb nu een chaos :+

en ik moet zeggen dat hij imo net niet lekker past. Ik over weeg om de maanddingen eruit te scheuren, omdatik die toch niet gebruik. doordat ie net niet lekker past, klikt ie ook wel ens er een beetje vanaf. Waardoor een paar bij mij al een beetje verbogen zijn

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-08-18 20:13

Ik weet dat er al een lange tijd niet is gereageerd, maar met het nieuwe schooljaar op komst (en dus helaas het einde van de vakantie voor veel mensen), neem ik toch hier weer even een kijkje.

Kennen jullie heel toevallige agenda's die je kan indelen per tijd? Die een maand, week én dagoverzicht hebben evt.'?

Zelf twijfel ik namelijk heel erg of ik mn bujo als agenda ga gebruiken, of op zoek ga naar een andere agenda. Echter de basic agenda's doen het voor mij niet.. Ik heb meer nodig (meer ruimte, meer opties, etc.).

Wat gaan jullie aanschaffen/hebben jullie/als advies? :)

Loes1996

Berichten: 1642
Geregistreerd: 13-04-12
Woonplaats: Gelderland

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 09:27

Ik ben tijdens mijn studententijd fan geweest van de passionplanner. Voor mijn werk net niet fijn meer omdat ik mijn afspraken daar niet in mag zetten, maar vond het met plannen van studie/paard/sport/eten wel onwijs handig

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 09:58

Er is ook een nieuwe planner, de structuurjunkieplanner van Cynthia.nl (blogger)

rocky_1995

Berichten: 658
Geregistreerd: 22-12-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 11:49

Deetjeeuh schreef:
Ik weet dat er al een lange tijd niet is gereageerd, maar met het nieuwe schooljaar op komst (en dus helaas het einde van de vakantie voor veel mensen), neem ik toch hier weer even een kijkje.

Kennen jullie heel toevallige agenda's die je kan indelen per tijd? Die een maand, week én dagoverzicht hebben evt.'?

Zelf twijfel ik namelijk heel erg of ik mn bujo als agenda ga gebruiken, of op zoek ga naar een andere agenda. Echter de basic agenda's doen het voor mij niet.. Ik heb meer nodig (meer ruimte, meer opties, etc.).

Wat gaan jullie aanschaffen/hebben jullie/als advies? :)


Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Moleskine agenda. Om precies te zijn deze: https://www.bol.com/nl/p/moleskine-12-m ... 065384878/

Ziet er misschien zo wat saai uit, maar is een super fijne agenda. Voorin heb je een maand agenda met daarbij een pagina waarop je, je doelen/ taken kunt invullen voor die maand. Voor de rest is die per week geordend. Twee pagina's waarbij de dagen van maandag t/m vrijdag van 6:30 -21:00 per halfuur weergegeven is met daarachter 2 pagina's 1 lege met lijntjes voor notities en 1 pagina met een to do lijst en projectenlijst. Ideaal dus om ook je studie in te plannen.

Anoniem

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 15:53

Loes1996 schreef:
Ik ben tijdens mijn studententijd fan geweest van de passionplanner. Voor mijn werk net niet fijn meer omdat ik mijn afspraken daar niet in mag zetten, maar vond het met plannen van studie/paard/sport/eten wel onwijs handig

Thanks! Die ziet er echt goed uit. Wel duur man, pfoe. := Daar moet ik nog even over nadenken.

Flying_Angel schreef:
Er is ook een nieuwe planner, de structuurjunkieplanner van Cynthia.nl (blogger)

Die ziet er ook goed uit! Ben er helemaal niet bekend mee. Helaas staan er nergens foto's oid van de binnenkant. Weet jij toevallig in welke winkels je hem kan kopen? Of alleen op bol.com?

rocky_1995 schreef:
Ik heb uiteindelijk gekozen voor een Moleskine agenda. Om precies te zijn deze: https://www.bol.com/nl/p/moleskine-12-m ... 065384878/

Ziet er misschien zo wat saai uit, maar is een super fijne agenda. Voorin heb je een maand agenda met daarbij een pagina waarop je, je doelen/ taken kunt invullen voor die maand. Voor de rest is die per week geordend. Twee pagina's waarbij de dagen van maandag t/m vrijdag van 6:30 -21:00 per halfuur weergegeven is met daarachter 2 pagina's 1 lege met lijntjes voor notities en 1 pagina met een to do lijst en projectenlijst. Ideaal dus om ook je studie in te plannen.

Dat klinkt echt heel goed! Maar die agenda's lopen dus van januari tot december? Dat is helaas net lastig om nu met een agenda te beginnen omdat mijn jaar natuurlijk van augustus tot juli loopt (qua school).
Dat het wat "saai" is maakt voor mij echt niet uit, dat vind ik alleen maar heel fijn!

Flying_Angel

Berichten: 15714
Geregistreerd: 26-06-05
Woonplaats: ¡uɐɐɯ ǝp ɹǝpuo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-18 16:02

@deetjih: hij is nog niet te koop. Je kunt een pre-order doen. Vanaf deze of volgende week te koop. Als je instagram hebt kun je even kijken bij @cynthia.nl of @blossombooks

Ik heb zelf ook een moleskine gekregen. Die van mij loopt van juli 2018 tot en met december 2019. Anderhalf jaar dus.

eenitraM
Berichten: 10947
Geregistreerd: 24-08-06

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:11

Mijn Maschaplanner loopt op zijn eind. Ik denk dat ik tot half oktober nog kan plannen dus ben langzaam aan het oriënteren naar iets nieuws. Dezelfde halen overweeg ik ook, want ik vind het formaat echt top!

Flying_Angel schreef:
@deetjih: hij is nog niet te koop. Je kunt een pre-order doen. Vanaf deze of volgende week te koop. Als je instagram hebt kun je even kijken bij @cynthia.nl of @blossombooks

Ik heb zelf ook een moleskine gekregen. Die van mij loopt van juli 2018 tot en met december 2019. Anderhalf jaar dus.


Als jij die van Cynthia binnen hebt, zou je dan wat foto's willen maken? Ben erg benieuwd naar je eigen bevindingen.

Amber_anne

Berichten: 6915
Geregistreerd: 09-04-18

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:56

Ik zie dit topic net voorbij komen en voelde me helemaal aangesproken haha. Ik heb vorig jaar een agenda gebruikt maar wil eigenlijk gewoon een planner omdat een agenda toch niet voldoet aan wat ik wil. Net naar de Masha planner gekeken en vind hem ef goed uitzien.

Ik ben op zoek naar iets waarin ik mijn huiswerk kan opschrijven, dingen die ik huis gedaan moeten worden zoals wanneer ik bijvoorbeeld de badkamer heb schoongemaakt en verdere afspraken. Ik heb helemaal geen zin om creatief te zijn zoals in een bulletjournal dus ik vraag me af of de Masha planner een goede dit is of dat jullie nog andere tips hebben

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 15:58

Die nieuwe holografische mascha planner <3 Iemand hou me tegen

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:12

Holografische Mascha planner? :Y) Waar?

Ik ben ook benieuwd naar die van Cynthia, trouwens.

M_ontana
Berichten: 1280
Geregistreerd: 28-02-17

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:14

Afbeelding
Afbeelding

Ladybird
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 18678
Geregistreerd: 15-06-09
Woonplaats: Wakkerdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-18 16:15

Ik ben zo jaloers op doe nieuwe, maar ik ben net 8 weken bezig in een nieuwe, en ik vind 25 euro teveel om zomaar een nieuwe te beginnen :( vorig jaar liep ik ook net achter de feiten aan en nu weer.. ik baal dt wel van

MarJon
Berichten: 5529
Geregistreerd: 16-07-09

Re: Plannen en planners

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-18 16:16

Ooh wauw! Ik denk dat ik mijn keuze heb gemaakt voor volgend jaar :))