[TEK] Recente tekeningen

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

[TEK] Recente tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-17 22:23

Hoi!
Door het opstarten van een instagram account waar ik enkel tekeningen op plaats krijg ik meer en meer motivatie :) Ik kan terug met plezier tekenen.

Ik heb vorige week een opdracht afgerond, een witte herder :)
Afbeelding

Daarnaast heb ik ook nog twee kleine 'projectjes' afgerond. Beiden getekend op A4 met zwarte potloden van cretacolor :) Het is wel echt een totaal andere stijl dan ik normaal doe vind ik. Daarom ben ik ook benieuwd wat jullie ervan vinden!
Afbeelding

Afbeelding

Horsenart95

Berichten: 745
Geregistreerd: 13-03-14

Re: [TEK] Recente tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 14:34

Ja instagram is motiverend he?! Heeft mij ook heel erg geholpen en gemotiveerd. i luuuv die full body schetsen die je doet! :D

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-17 15:03

Ik hoop toch ooit zo groot te worden als jij nu bent (maar daar vrees ik voor). :')
Heb nog veel tekeningen te gaan denk ik _O-
Dankjewel!!

Horsenart95

Berichten: 745
Geregistreerd: 13-03-14

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 15:19

Haha achja, dat is ook niet alles. Ik moet zeggen dat ik toen ik net begon op insta, ik veel blijer kon zijn met nieuwe volgers en leuke reacties. Hoe meer volgers je krijgt, hoe makkelijker mensen het vinden om rare/gemene dingen over je te zeggen...

Art_Ificious
Berichten: 12790
Geregistreerd: 30-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-17 15:20

Ik ben helaad de motivatie ook kwikt voor al enkele maanden. Heb foto's opgeslagen die ik graag wil tekenen. Maar helaas ik kom er niet aan, dan ligt het allemaal voor me klaar maar komt de motivatie gewoon niet.

Jouw werk is prachtig.

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Re: [TEK] Recente tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 15:43

Jammer. Ik hoop dat je snel weer motivatie vind!
Dankjewel :)

grijzemuis
Berichten: 168
Geregistreerd: 12-08-09

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 15:53

Wow wat mooi,mag ik vragen waar jullie je Tekenspullen bestellen? Ik ben namelijk op zoek naar een correctie pen of iets dergelijks zodat je witte accenten kan maken. In bijvoorbeeld een oog. Ik ben nog maar net gestart met tekenen en vind dat het super leuk. Maar ik merk dat mijn spullen niet echt kwaliteit zijn. Dus tips zijn welkom

nenahdm

Berichten: 7901
Geregistreerd: 03-01-12
Woonplaats: Alabama

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-17 15:59

Ik werk met zwarte potloden van cretacolor en daarin verschillende sterktes. Mijn voorkeur gaat namelijk niet uit naar grafiet omdat ik die glans niet zo fijn vind. Soms gebruik ik wel een vulpotlood voor echt fijne dingen :) Het wit spaar ik gewoon uit (eventueel nog wat bijwerken met een hele fijne gom). Maar sinds kort heb ik wel een witte gelpen gekocht voor de witte accenten. En de echt zwarte delen vul ik in met een rotring pen (zwarte inkt). Een rotring pen is wel heel duur, maar ik heb die toevallig gewoon liggen, is fijn materiaal. Kan je even goed met een fineliner doen.
Ik bestel ze niet online, ik ga ze kopen in een winkel genoemd Schleiper.
Dankjewel :D

grijzemuis
Berichten: 168
Geregistreerd: 12-08-09

Re: [TEK] Recente tekeningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-17 16:22

Oh hartstikke bedankt voor de tips. Ik ga eens even op zoek. Leuk