[SCH] Koeien

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nienke15

Berichten: 1642
Geregistreerd: 17-04-12
Woonplaats: Nederland

[SCH] Koeien

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-16 23:55

Hee!

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik voor het laatst een topic heb geopend hier, dus dat leek me wel weer eens leuk, de laatste lijd maak ik alleen geen paarden meer, maar vooral katten en koeien.

Acryl op doek (80x120 cm).

Afbeelding

Tips over schilderen met acryl e.d. zijn zeer welkom :)

Tekeningen in opdracht, stuur voor meer informatie een pb!


Fearn

Berichten: 4764
Geregistreerd: 06-02-13

Re: [SCH] Koeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-16 07:56

Ik zou geen tips kunnen bedenken, ik vind hem echt prachtig <3 zo realistisch.. er ligt ook een bepaalde rust over het schilderij. Volgens mij zou dit prachtig hangen in een boerderij of zo!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 12:11

Mooi, zeg! Leuk en inderdaad een fijn, rustig beeld. :) Je zou het gras nog wat realistischer kunnen krijgen door de sprietjes die verder weg zijn wat kleiner/smaller te tekenen, en zowel het gras als de blauwe lucht steeds iets lichter te schilderen richting de horizon. Maar zoals je het nu gedaan hebt, vind ik het eigenlijk ook wel mooi :)

Sannens
Berichten: 1399
Geregistreerd: 20-08-13
Woonplaats: Arnhem

Re: [SCH] Koeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-16 12:24

Ik vind de koeien zelf echt prachtig. Ik vind de achtergrond alleen echt afbreuk doen aan de rest van het schilderij.

De lucht is echt tekenfilm blauw en het gras is tekenfilm groen. Ook mis ik de diepte richting de horizon, zoals culaccino ook al zegt.

Dus meer oefenen op de achtergrond! En daar misschien ook wat meer tijd in stoppen! De koeien zijn namelijk echt prachtig!

Forbiddenpie

Berichten: 583
Geregistreerd: 11-11-08
Woonplaats: Dublin, Ierland

Re: [SCH] Koeien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-16 09:30

Wat een heerlijk gemoedelijk plaatje. Koe 1 (links) lijkt wel meer in het gras te staan dan Koe 2 (rechts) welke meer lijkt te zweven. Aangezien ze niet echt slank zijn, zou je denken dat ze dieper in het gras staan? Maar ik zou hem zo boven mijn bed willen hebben =D


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: -Namiro-, _San87_, Jihama en 57 bezoekers