Wie wil een tekening maken als verrassing& bedankje

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
flamon
Berichten: 948
Geregistreerd: 21-02-06

Wie wil een tekening maken als verrassing& bedankje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-06-15 01:10

Hoi hoi.

Een vraag. Zou iemand voor mij een A4 zwart.wit tekening/ schets kunnen/ willen maken van mijn nieuwe aanwinst Spring fan ' t Brillehof ?

Even een uitleg waarom.
20 mei. Heb ik geheel onverwachts mijn 5 jarige merrie Maura af moeten geven. Mijn grote liefde was plots erg ziek geworden en ik moest haar laten gaan mijn alles mijn beste vriendin :'(
Nu waren en mensen die mij kenden van de Friese paarden wedstrijden en erg waren geschrokken van het nieuws zeker omdat ze wisten wat Maura voor mij betekende. Nu boden ze aan dat ik naar hun 2 2 jarige merries mocht komen kijken. Voor een van de twee prachtige merries ben ik gevallen. Spring fan ' t Brillehof.
Afstamming stendert x anton en ze hoort bij stam 50. Nu wil ik deze mensen heel erg graag bedanken omdat ze mij de kans hebben gegeven om hun eigenlijk niet te koop merrie toch aan mij te verkopen en voor hey bedrag wat voor mij max haalbaar was. Kan niet met woorden beschrijven wat ik voel maar dat ik in tranen uit barsten toen ik wist dat ik Door deze lieve mensen weer een lieve merrie zou kunnen verzorgen enn in de toekomst beleren kon ik mijn geluk niet op.

Wie kan mij helpen met een bijzonder bedankje.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Liefs Fanny en Spring

_Zoe

Berichten: 1542
Geregistreerd: 12-03-14
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 01:15


Meloen

Berichten: 4188
Geregistreerd: 02-05-07
Woonplaats: Hoogeveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-15 11:09