[TEK] Balou voor het eerst in kleur

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Liamssfork

Berichten: 704
Geregistreerd: 09-05-12
Woonplaats: Dordrecht

[TEK] Balou voor het eerst in kleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 00:07

Hoi,
een tijdje terug heb ik voor het eerst mijn eigen paardje getekend/geschetst. Ik teken niet vaak maar als ik teken probeer ik wel steeds iets beter te worden. Soms ben ik er gewoon aan toe om even te ontspannen :)
Ik was best blij met deze tekening maar als je hem gaat vergelijken met de foto dan zie je dat hij toch niet helemaal overeen komt.
(heb de foto niet op deze laptop sorry)
Afbeelding

Vandaag had ik hem voor het eerst zien steigeren en had er precies een foto van... Dat MOEST getekend worden. Heb mijn grenzen verlegd en heb voor het eerst een realistische tekening in kleur gedaan. Ben er ff mee bezig geweest maar het resultaat vind ik voor een eerste keer wel goed :)

Afbeelding

het begin
Afbeelding

weer wat verder gegaan met de vlekken
Afbeelding

Het hoofd wat aangepast
Afbeelding

De staart afgemaakt en verder gegaan met het hoofd
Afbeelding

Het hoofd afgemaakt
Afbeelding

En het eindresultaat :) (wilde de achtergrond eigenlijk nog helemaal blauw maken maar ben bang dat de stukjes die wat minder mooi gelukt zijn dan zo naar voren komen)
Afbeelding

Oh en de rare, lichte plek op de flank is weerkaatsing van het licht.

De potloden die ik heb gebruikt zijn: KARISMACOLOR van Berol & Supracolor soft van Caran D'ache (zegt mij beide niks maar had ze voor mandala tekenen en voor school :')
Tips, tricks & kritiek zijn/is welkom maar houd er wel rekening mee dat ik maar eens in de zoveel keer een tekeningetje maak haha.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 25-12-13 12:24, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: [TAG] toegevoegd.


If your horse says no, you either asked the wrong question, or you asked the question wrong.

Ons eerste galopje buiten! http://www.youtube.com/watch?v=f5L5f7HG ... e=youtu.be


lilopippa

Berichten: 836
Geregistreerd: 17-11-12
Woonplaats: Veluwe

Re: Balou voor het eerst in kleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 00:11

Wauw ik vind hem super gaaf!

Liamssfork

Berichten: 704
Geregistreerd: 09-05-12
Woonplaats: Dordrecht

Re: Balou voor het eerst in kleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 00:47

dankjewel :)


If your horse says no, you either asked the wrong question, or you asked the question wrong.

Ons eerste galopje buiten! http://www.youtube.com/watch?v=f5L5f7HG ... e=youtu.be

Liamssfork

Berichten: 704
Geregistreerd: 09-05-12
Woonplaats: Dordrecht

Re: Balou voor het eerst in kleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 22:05

Niemand meer?


If your horse says no, you either asked the wrong question, or you asked the question wrong.

Ons eerste galopje buiten! http://www.youtube.com/watch?v=f5L5f7HG ... e=youtu.be

Anoniem

Re: Balou voor het eerst in kleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:07

Hij is mooi! Alleen het hoofdje lijkt me iets te smal bij de neus en de voorbeentjes zijn iets dunnetjes. :P Maar ik doe het je niet na!

Liamssfork

Berichten: 704
Geregistreerd: 09-05-12
Woonplaats: Dordrecht

Re: Balou voor het eerst in kleur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-13 22:09

Daar heb ik iets aan :) De beentjes zijn inderdaad wat smal en de neus had net iets breder/ronder gemogen... Allemaal dingetjes om de volgende keer op te letten. Bedankt!


If your horse says no, you either asked the wrong question, or you asked the question wrong.

Ons eerste galopje buiten! http://www.youtube.com/watch?v=f5L5f7HG ... e=youtu.be

Nordsvensk

Berichten: 4166
Geregistreerd: 16-06-10
Woonplaats: Fryslân

Re: Balou voor het eerst in kleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:11

Ik vind hem ook echt gaaf geworden! Alleen idd niet helemaal in verhouding...

Phιlιp Valιanт
мιa van 'т ѕaмвer -Verkocht

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 22:12

Alstu! Ik denk trouwens ook dat je oogje iets te klein en iets te menselijk is, met te veel wit. Maar da's mijn mening!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, ikkedus en 3 bezoekers